reklama

Mam ważne pytanie do was!

Od
8 Grudzień 2018
Postów
8
Odpowiedzi
0
#1
Hej dziewczyny jestem tu nowa i jeszcze nie bardzo zorientowana co i jak haha :D
Wracając do tematu jestem w 28 tygodniu ciąży. Od mojej ginekolog mam zalecane branie leków:
Urosept 3x2 tabletki dziennie ale tylko przez 5 dni, dzisiaj mam dzień 2, żurawit jedna tabletkę, magnez b6 2x1 tabletka, kwas foliowy no i witaminki falvit mama. Zazwyczaj witaminki z kwasem foliowym biorę na wieczór, już weszło mi to w nawyk. Ale boję się że ta ilość może zaszkodzić mojemu synkowi??? Mam na myśli to czy branie 6 tabletek na wieczór na noc to dobrze? Bo mimo wszystko mam obawy że muszę się zapychać tym wszystkim. Pytam was bo może poradzicie mi coś :) byłabym wdzięczna :*
 
Ostatnia edycja:
reklama
Od
20 Czerwiec 2016
Postów
12 269
Odpowiedzi
4
#2
Hej dziewczyny jestem tu nowa i jeszcze nie bardzo zorientowana co i jak haha :D
Wracając do tematu jestem w 28 tygodniu ciąży. Od mojej ginekolog mam zalecane branie leków:
Urosept 3x2 tabletki dziennie ale tylko przez 5 dni, dzisiaj mam dzień 2, żurawit jedna tabletkę, magnez b6 2x1 tabletka, kwas foliowy no i witaminki falvit mama. Zazwyczaj witaminki z kwasem foliowym biorę na wieczór, już weszło mi to w nawyk. Ale boję się że ta ilość może zaszkodzić mojemu synkowi??? Mam na myśli to czy branie 6 tabletek na wieczór na noc to dobrze? Bo mimo wszystko mam obawy że muszę się zapychać tym wszystkim. Pytam was bo może poradzicie mi coś :) byłabym wdzięczna :*
Urosept bralam przez polowe ciazy 1 tabletke 2 razy dziennie przez bakterie w moczu. Nie liczac witamin bralam jeszcze nospe 3 razy 1 I magnez chyba tez 3 razy po jednej od 11 tygodnia praktycznie do konca. Tez sie balam tej ilosci ale dzieki temu donosilam do 36 tygodnia.Moja coreczka ma w tej chwili 5 miesiecy☺ Moze zmien I bierz sobie cos rano. Bo sa to bezpiecznie tabletki urosept jest ziolowy a zurawit to zurawina ale nie wiem jak Twoj zoladek mi tabletki zawsze lepiej rano sie polykalo☺
 

Aguu

Fanka BB :)
Od
21 Listopad 2008
Postów
1 359
Odpowiedzi
5
#4
Nie będzie to za dużo. Ale... zwrócilabym jednak uwagę co lykam, bo niektóre składniki się wykluczają. Tym samym mniej/nie wchlaniaja sie. Podzielilabym to głównie z tego względu. Np magnez osobno.
 
Od
8 Grudzień 2018
Postów
8
Odpowiedzi
0
#5
Z rana biorę magnez i urosept od razu po śniadaniu, po obiedzie również biorę urosept dlatego witaminki zostawilam na wieczór i nagle robi się tego dużo bo magnez mam 2 razy dziennie i ten urosept 2tabletki 3 razy w ciągu dnia :) na szczęście to tylko 5dni może dlatego w takiej ilości ale to ziołowe tabletki. Super dziękuję za opinie dziewczynki, będę spokojniejsza :)
 

Sambucus Kids

Nowe wątki

reklama

Konkursy i testy

Konkurs

Znajdź chwilę dla siebie – konkurs z Dove na Dzień Kobiet

Zgłoszenia przyjmujemy do 21/03/2019

Konkurs

"Moc uczuć". Walentynkowy konkurs dla przyszłych rodziców

Zgłoszenia przyjmujemy do 04/03/2019

Test

Przetestuj laktator ręczny Akuku

Zgłoszenia przyjmujemy do 15/02/2019

Konkurs

Konkurs z marką Humana. Mali odkrywcy ruszają w świat

Zgłoszenia przyjmujemy do 03/03/2019

Nowe pytania

Do góry