reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Mama studentka

Dołączył(a)
9 Czerwiec 2021
Postów
1
Cześć! Jestem studentką I roku Pedagogiki Specjalnej. Rodzę pod koniec września 2021, więc na samym początku drugiego roku. Mam pytanie do mam, które rodziły na początku lub w trakcie roku akademickiego. Mogłybyście podzielić się swoimi doświadczeniami? Interesują mnie dosłownie wszystkie aspekty z tym związane. :) Zarówno kwestie finansowe, np. o jakie świadczenia możną się starać, będąc mamą na studiach, jak i to jak wyglądała u Was organizacja czasu, opieka nad dzieckiem, reakcje wykładowców/osób z roku na wieść o ciąży, czy byli wyrozumiali i pomocni, czy raczej robili Wam pod górkę. Wybierałyście jakiś rodzaj urlopu? Dziekański, macierzyński, zdrowotny, czy może Indywidualną Organizację Studiów? I jak to przebiegało oraz jak wyglądały formalności z tym związane. Będę wdzięczna za każdą odpowiedź :)
Najbardziej mile widziane są odpowiedzi od mam w podobnej sytuacji do mojej oraz studiujących na UG, ale chętnie przyjmę wszystkie informacje, rady i wskazówki! :)
 
reklama