reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

reklama

MÓJ SYN MNIE BIJE????!!!!!

iwonka1980

Zaciekawiona BB
Dołączył(a)
23 Luty 2005
Postów
63
Rozwiązania
0
Mój syn mnie bije bez powodu,poprostu podejdzie i mnie uderzy. Pomóżcie jak oduczyć, jak zniwelować tą agresję do mnie i do bliskich. Njśmieszniejsze jest to ze nie bije dzieci, jak mu kuzyn wyciągnie zabawkę to spuszcza głowę, a osoby starsze potrafi bić 9mamae, tat, dziadka).

Pomóżcie jak mam to zwalczyć, tłumaczac i obrażajac sie na niego nic nie pomaga, uderze go lekko w pupe to mi odda,płacze to on sie śmieje.

Iwona :( :( :(
 
reklama

sisters

Aktywna w BB
Dołączył(a)
13 Kwiecień 2005
Postów
92
Rozwiązania
0
witaj
Moja tez tak robila, pomoglo kiedy odsuwalam ja i obrazalam sie na nia. Musiala przeprosic, dac buziaka.
Jesli to nie pomagalo to zamykalam ja na minute do pokoju, oczywiscie najpierw ja ostrzegalam.
Jesli za jego bicie bedziesz go klepac, dajesz sprzeczny sygnal mowisz "nie wolno" a sama bijesz, wiec On tego nie rozumie.
Poszukaj wlasnej metody :) taki wiek, dzieci sprawdzaja co wolno a czego nie i jaka jest reakcja, prowokuja i w ten sposob chca wejsc nam na glowe :)

Powodzenia :)
 

znajoma

Aktywna w BB
Dołączył(a)
7 Grudzień 2005
Postów
79
Rozwiązania
0
moj ma kilka razy klepnal mnie w plecy(lekko dla zartu). jakub to podlapal i tez potrafi klepnac z sila:) ale jak za mocno to mowie mu ze to boli i tak nie wolno robic - na szczescie rozumie i od razu daje calusa w to miejsce.
wiec nie mam takich problemow.
ja nie zmykam kuby w pokoju. bo nie mam drugiego pokoju:) ale jak cos zrobi zle to klade go na jego materac i mowie ze ma chwile dla siebie, ze zle zrobil, jak placze to mowie ze jak sie uspokoi to pogadamy. skutkuje


śmiesznz histori:
pani w sklepie w ktorym kupowalam spodnie kleczala przy mnie i podwijala nogawki zeby skrocic odrazu. jakub podbiegl i puknal ja w plecy.nie bylo by w tym nic zlego gdyby nie okazalo sie ze pani chodzi na rehabilitacje bo ma problemy z plecami.

slyszalam ze dziecko powinno miec swoj kat, swoja poduszke, swoja maskotke tzn miejsce lub przedmiot w ktory moga sie wyplakac, gdzies gdzie przemysla co robia zle. bo co z tego ze zwrocisz uwage jak za chwile zapomina. musi przemyslec ze cos robi zle. Dzieci w tym wieku juz wszystko rozumieja.

pozdrawiam serecznie
 

punta

Fanka BB :)
Dołączył(a)
29 Maj 2005
Postów
1 224
Rozwiązania
0
Kiedy mnie uderzy, odwracam si.e do niego i mówię, że zrobił źle, że się gniwam na niego, że zrobił mi krzywdę i jak będzie się tak zachowywał to nie będę się z nim bawić. Napady złości traktuję natomiast tak: ignoruję, wtedy szybko mu przechodzi. Z dnia na dzień jest lepszy. Teraz ma prawie 3 lata, najgorszy okres był kiedy miał niecałe 2 lata, istne emocjonalne piekło. Ale na pocieszenie, wyrasta z tego...
 

DziOObek

Styczniowe mamy'06
Dołączył(a)
26 Czerwiec 2005
Postów
1 241
Rozwiązania
0
Witam wszystkie panie .Nie mam wprawdzie problemu zeby moj syn mnie bil ,ale wlasnie prechodzi chyba bunt dwulatka bo wszystko robi na przekor czego wynikiem jest rozwalony i zalozone 4 szwy na luku brwiowym ,tak sie krecil w kolko i przestawal jak go upomnialam ale wyszlam do ubikacji to Oskar znowu zakrecilo sie w glowie i wyladowal na fitrynie .
niestety od wczoraj wieczora juz zapomnial chyba ze boli bo dizsiaj znalazl sobie nowa zabawe skakanie z wersalki.
Zabawki go calkowicie przestaly interesowac ,bawi sie tylko wtedy jak trzeba jesc obiad albo kolacje :)
Jedyny grzecznie zjadany posilek to sniadanie .
pozdrawiam wszystkiech:)
 

Kamilka_21

Fanka BB :)
Dołączył(a)
16 Lipiec 2005
Postów
153
Rozwiązania
0
mój synek też tak robi ale nie mam na to sposobu :( próbowałam już wszystkiego! Teraz tylko czekam aż mu ten okres przejdzie. Jak mnie uderzy to wogóle nie reaguje- jestem obojetna.
 

punta

Fanka BB :)
Dołączył(a)
29 Maj 2005
Postów
1 224
Rozwiązania
0
Dzioobek z zabawkami to się robi tak, połowę chowa się na kilka dni i po troszku wyciąga, wtedy dziecko chętniej się nimi bawi, schowaj mu kilka na tydzień lub dwa i zobaczysz, czy znów go zainteresują
 
Dołączył(a)
2 Styczeń 2006
Postów
1
Rozwiązania
0
Mój syn też mnie bije raczkami, zresztą innych też, kopie naszego psa i dzieci jak podchodza do wózka ::). Ciągnie mnie za włosy. A dziś rano stał i pluł na mnie z 10 minut. Do tego każda taka akcja sprawia mu niesłychanie wiele radości.
Często jak zamierza się na mnie biorę mu rączkę i mówię, że zrobimy mamie cacy i głaszczę siebie jego rączką - pomaga ..... na króko niestety. Mówienie mu, że boli, ze nieładnie to dla nas za wczesnie ( Patryk ma 16 m-cy ). A no no i nie wolno go tylko "pompuje" i wali mocniej :(. Chyba musze spróbować karać go jakąś zmyślną metodą psychologiczną.
 

naja

Fan(ka)
Dołączył(a)
11 Maj 2005
Postów
8 800
Rozwiązania
0
za wczesnie na mowienie, ze nieladnie i ze boli?!! to ja tylko taka jestem, ze powtarzalam to malemu jeszcze zanim rok skonczyl?! to kiedy niby ma byc wlasciwy moment? jak do przedszkola pojdzie?

no bez przesady.. dzieci rozumieja wiecej, niz nam sie wydaje. ale jak ktos chce widziec w swoim maluchu wiecznie nic nie rozumiejacego noworodka to ma takie efekty, jakie ma..

maly probowal ciagnac za wlosy czy bic, ale szybko mu to przeszlo, kiedy okazalo sie, ze chwyta sie go wtedy za raczke i w granicach rozsadku sciska mowiac, ze nie wolno. delikatny ucisk a do tego slowa i odpowiedni ton w naszym przypadku zdaly doskonale egzamin. zrozumial, ze jest ktos silniejszy od niego, ze czegos nie wolno, ze to boli. i teraz nie powiem, probuje, ale na przyklad na mojej babci, ktora nigdy mu niczego nie zabrania. i jak tu mowic, ze dziecko nie rozumie..

a ignorowac moim zdaniem mozna czy wrecz powinno sie napady zlosci, ale nie takie zachowania.
 
reklama

BASIA.J

Fan(ka)
Dołączył(a)
8 Marzec 2005
Postów
7 896
Miasto
LUBLIN
Rozwiązania
0
to przynajmniej pocieszyłyście mnie że to przechodzi z wiekiem
bo tez zastanawiałam się co by tu zrobic aby przestał
bo on to robi z premedytacją
poprostu robi ta swoją minkę łobuza i pach matke w twarz
i czeka na reakcję
mały cwaniak
 
Autor Podobne tematy Forum Odpowiedzi Data
M mój syn nie jest do mnie przywiązany? Potrzebuję porady 7
SuperMama321 Mój syn nie chcę się myć bo ogląda jutubera "friza" Potrzebuję porady 9
M Mój syn naraża się na niebezpieczeństwo Potrzebuję porady 7
L Mój Syn ma 15 miesięcy i jeszcze nie siedzi. POMOCY! Potrzebuję porady 23
Z Mój 10 letni syn nie chce nic jeść Potrzebuję porady 15
M Mój syn odbija się Roczniaki i dwulatki 2
M Mój syn ma skłonności homoseksualne?? Wychowanie 29
K mój 4 letni syn nie wykazuje zadnego zainteresowania Przedszkolaki 2
pretywomen Nie wiem czy to kolka, czy mój syn jest chory Dzieci urodzone w kwietniu 2006 15
SuperMama321 Niecenzuralne gry i mój 11-letni synek. Potrzebuję porady 2
SuperMama321 Niecenzuralne gry i mój 11-letni synek! Wychowanie 1
D Mój mąż nie wykazuje zainteresowania Staramy się 15
C Dziecko w brzuszku reaguje tylko na głos taty a na mój nie:( Potrzebuję porady 5
supreme Jestem w ciąży a mój związek nie ma przyszłości. Zwierzenia 1
D Mój Partner w ogóle się nie interesuje mną, dzieckiem ani domem.. Potrzebuję porady 16
S Stach, niepewność, czy mój czas minął? Ciąża, poród, połóg 8
Zatroskana_mama Mój synek dziwnie się zachowuje Potrzebuję porady 41
Dorota Mierzejewska - Floreani Powitanie - trochę informacji na mój temat BB psycholog prokreacyjna 7
dominik1 Mój 6-cio latek jest bardzo niesmialy Potrzebuję porady 4
Lola Lolitta Mój poród Dzieci urodzone w grudniu 2016 260
E Mój synek 8 miesieczny nie siedzi. Potrzebuję porady 8
S Długie cykle- mniejsze szanse?? (mój wykres z ovufriend) Staramy się 23
wiktoria12tc Mój mężczyzna ma dziwne podejście .. Potrzebuję porady 2
Wuka Czy mój maluch ma prawidłową wagę? Ciąża, poród, połóg 8
M Witam!!! Mój brat ze swoją narzeczoną dzisiaj stracili dziecko !!! Nie wiem co robić by Go pocieszyć !!! :c Potrzebuję porady 4
K mój synek straszy inne dzieci w przedszkolu Przedszkolaki 3
M Wstręt do jedzenia u zdrowego niemowlaka? Mój synek nic nie chce jeść :( Pomocy!!! Żywienie 31
Ż Mój mąż pije a jestem szczęśliwa Relacje rodzinne 43
Jordgubbe "oddajcie mi mój brzuch" Ciąża, poród, połóg 80
M Mój Mały nie chce pić innych płynów Żywienie 2
S Mój 1,5 roczny smyk woli tatę :-( Roczniaki i dwulatki 6
Megi391 Mój Mały odmawia mleka Żywienie 13
PINKA25 Nocniczek-mój przyjaciel;-) Dzieci urodzone w marcu 2011 170
wiolunia82 Szymon, 24tc-siłacz mój najdroższy..... Wcześniaki 666
kułasia mój 2latek mówi z zamkniętą buzią Roczniaki i dwulatki 0
K Proszę o pomoc dla dzidziusia, który urodzi się 24.12.2010, mój narzeczony zginął... Możesz pomóc...zobacz 1003
emiolka24 Mój synek nie zaśnie bez smoczka :-( Spanie 45
angela_nd Mój wcześniak Aleks 27 tydzień i 6 dzień ciazy Wcześniaki 73
M Mój synek jest odrzucany, a ja nie wiem jak mu pomóc... Relacje rodzinne 10
D mój synek dziwnie się trzęsie Zdrowie 6
zuza-86 Ubranka! - tylko mój dylemat? Przedszkolaki 9
mamaBartoszka mój meżczyzna łysieje, jak mu pomóc? Ładna mama 52
Oliwieczka Mój dom, moje mieszkanie Dzieci urodzone w lutym 2007 959
skaba1 Mój pierwszy raz... Dzieci urodzone w marcu 2008 840
dziuba127 mój maleńki Cud... Martysia Gratulacje 21
K Mój kochany skarb Grześ Gratulacje 7
SIMAMA Mój Zaczarowany Magiczny Świat... Dzieci urodzone w maju 2007 38
sylamala Mój synek się jąka??? Roczniaki i dwulatki 3
gosiula372 Mój synek wszystko zmienił Relacje rodzinne 3
gufi Mój poród Dzieci urodzone w październiku 2006 51
Podobne tematy


















































Do góry