reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

reklama

nasze testowania...

Margolis

Wrześniowe mamy'06
Dołączył(a)
8 Luty 2005
Postów
2 103
Rozwiązania
0
W związku z tym, że biorę tą diabelną Luteinę mam problem! Według kalkulatorów, owulację miałam w 18 dniu cyklu, Luteinę miałam brać od 16 do 25 dc, w związku z tym, że istnieje cień prawdopodobieństwa, że może fasolka się zadomawia mam pytanko czy w 26dc, przy cyklach 31-32 dniowych wyjdzie badanie na betahcg? I czy lepiej z krwi czy teścik ciążowy? Poradźcie! Aha ilo dniowa przerwa w zażywaniu Luteiny nie spowoduje ewentualnie poronienia? Trochę panikuję a zapomniałam zapytać lekarza dokładnie, powiedział mi tylko, że jak mi test wyjdzie to natychmiast zaczęć brać albo w ogóle nie przestawać. Tylko mam wątpliwości co do tego czy tak wcześnie wykryje to test, a poza tym czy przyjmowanie Luteiny nie zafałszuje obrazu?! :)
 
reklama

Margolis

Wrześniowe mamy'06
Dołączył(a)
8 Luty 2005
Postów
2 103
Rozwiązania
0
W związku z tym, że biorę tą diabelną Luteinę mam problem! Według kalkulatorów, owulację miałam w 18 dniu cyklu, Luteinę miałam brać od 16 do 25 dc, w związku z tym, że istnieje cień prawdopodobieństwa, że może fasolka się zadomawia mam pytanko czy w 26dc, przy cyklach 31-32 dniowych wyjdzie badanie na betahcg? I czy lepiej z krwi czy teścik ciążowy? Poradźcie! Aha ilo dniowa przerwa w zażywaniu Luteiny nie spowoduje ewentualnie poronienia? Trochę panikuję a zapomniałam zapytać lekarza dokładnie, powiedział mi tylko, że jak mi test wyjdzie to natychmiast zaczęć brać albo w ogóle nie przestawać. Tylko mam wątpliwości co do tego czy tak wcześnie wykryje to test, a poza tym czy przyjmowanie Luteiny nie zafałszuje obrazu?! :)
 

Izabelka

Oski i Wercia
Dołączył(a)
2 Kwiecień 2005
Postów
12 105
Rozwiązania
0
Żałuję Margolis,że nie umiem ci pomóc. O czymś takim jak luteina dowiedziałam się od was- a potem poczytałam na necie. Może tam coś znaldziesz? pozdrowionka; ale nie denerwuj sie i poczekaj dziewczyny na pewno się odezwą ;)
 

Izabelka

Oski i Wercia
Dołączył(a)
2 Kwiecień 2005
Postów
12 105
Rozwiązania
0
Żałuję Margolis,że nie umiem ci pomóc. O czymś takim jak luteina dowiedziałam się od was- a potem poczytałam na necie. Może tam coś znaldziesz? pozdrowionka; ale nie denerwuj sie i poczekaj dziewczyny na pewno się odezwą ;)
 

agi25

Zaangażowana w BB
Dołączył(a)
13 Kwiecień 2005
Postów
139
Rozwiązania
0
Margolis wydaje mi sie ze test z krwi szybciej wykryje ewentualna ciaze i wydaje mi sie ze test moze juz cos pokazac ale nie jestem pewna( ja tez biore luteine ale od 21 d.c. przez 5 dni a potem jesli test wyjdzie pomyslane mam dalej lykac ). Luteina tez chyba nie powinna zafalszowac obrazu . Trzymam kciuki za pomyslene testowanko . P.S. jak bedziesz robic test spytaj sie osoby wykonujacej test jak to z ta luteina moze bedzie wiedzial :)
 

agi25

Zaangażowana w BB
Dołączył(a)
13 Kwiecień 2005
Postów
139
Rozwiązania
0
Margolis wydaje mi sie ze test z krwi szybciej wykryje ewentualna ciaze i wydaje mi sie ze test moze juz cos pokazac ale nie jestem pewna( ja tez biore luteine ale od 21 d.c. przez 5 dni a potem jesli test wyjdzie pomyslane mam dalej lykac ). Luteina tez chyba nie powinna zafalszowac obrazu . Trzymam kciuki za pomyslene testowanko . P.S. jak bedziesz robic test spytaj sie osoby wykonujacej test jak to z ta luteina moze bedzie wiedzial :)
 

Margolis

Wrześniowe mamy'06
Dołączył(a)
8 Luty 2005
Postów
2 103
Rozwiązania
0
Dzięki dziewczyny! Wiedzałam, że jak zapytam na pewno ktoś się odezwie! Oj ciężki to będzie tydzień! Jak ja wytrzymam?! Tak bym chciała wiedzieć już!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 ;)
 

Margolis

Wrześniowe mamy'06
Dołączył(a)
8 Luty 2005
Postów
2 103
Rozwiązania
0
Dzięki dziewczyny! Wiedzałam, że jak zapytam na pewno ktoś się odezwie! Oj ciężki to będzie tydzień! Jak ja wytrzymam?! Tak bym chciała wiedzieć już!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 ;)
 

Margolis

Wrześniowe mamy'06
Dołączył(a)
8 Luty 2005
Postów
2 103
Rozwiązania
0
Hej dziewczyny! no napiszcie co która wie o tym badaniu! Czy wyjdzie mi jużw sobotę czy nie!!!! Proszę..
 
reklama

Margolis

Wrześniowe mamy'06
Dołączył(a)
8 Luty 2005
Postów
2 103
Rozwiązania
0
Hej dziewczyny! no napiszcie co która wie o tym badaniu! Czy wyjdzie mi jużw sobotę czy nie!!!! Proszę..
 
Autor Podobne tematy Forum Odpowiedzi Data
Truskaweczka2017 Nasze Maluszki ❤️❤️ Wrześniówki 2020 132
DittavonTeese Nasze dzieci Październikowe mamusie 2020 -priv 0
Brrrownie Nasze brzuszki :) Lutóweczki 2021 23
Truskaweczka2017 Nasze porody :) Wrześniówki 2020 71
Beczulinda Domki Maluszków, nasze brzuszki Stycznióweczki 2021 612
Beczulinda Domki dzieci - nasze brzuszki Styczniowe mamy 2021 6
AnSalie Nasze ciążowe brzuszki :) Forum Główne 0
Anita1990 Nasze wcześniejsze porody:) Marcóweczki 2020 1
Anita1990 Nasze porody :) Marcóweczki 2020 2
Truskaweczka2017 Nasze brzuszki :) Wrześniówki 2020 1172
xPola Obumarcie jednego z bliźniąt - Nasze historie. Ciąża, poród, połóg 45
mic_ani Nasze zdjecia Lipcowe mamusie 2020 18
rozczochrana.mama Nasze wizyty lekarskie Wrześniowe mamy 2020 33
pannadorka Nasze żale, bóle i inne niedogodności Kwietniowe mamusie 2020 65
kasieczna Nasze zdjęcia Czerwcówczki 2020 1416
luna91 Wyprawka- nasze zakupy Majowe mamusie 2020 179
An1982 Bobasy nasze kochane Grudniowe mamusie 2019 0
carlas Nasze wizyty i zdjęcia USG :) Majowe mamy 2020 78
Megan22 Nasze brzuszki ❤️ Lutowe mamusie 2020 priv 267
Paulina97 Nasze ciażowe brzuszki Grudniowe mamusie 2019 264
P Nasze brzuszki ciążowe Lutowe mamy 2020 0
X Wpływ deklaracji LGBT na nasze dzieci BB psycholog dziecięcy radzi mamom 27
M Nasze brzuszki Wrześniowe mamy 2019 134
M Nasze USG Wrześniowe mamy 2019 27
martoosia04 Nasze wizyty + fotki z USG Sierpniowe mamy 2019 2
Ennis92 Nasze wizyty, usg i brzuszki Lipcowe mamy 2019 72
Paulina97 Nasze objawy ciążowe Czerwcowe mamy 2019 21
Agatki Wieści z wizyt, zdjęcia usg i nasze brzuszki :) Czerwcowe mamy 2019 26
GoJ Nasze dzieci. Wrześniowe mamy 2018 30
B Majówki i nasze dzieci - terminy, imiona, "wymiary" :) Majowe mamy 2018 19
ZUZA.80 Czerwcowe mamy 2018 - nasze wizyty Czerwcowe mamy 2018 34
Dee_ Nasze Testy Wrześniowe mamy 2018 23
Wiola1994 Nasze teściki :) Sierpniowe mamy 2018 18
olaaa7 Nasze brzuszki Lipcowe mamy 2018 538
M Codzienne dolegliwości i nasze samopoczucie Ciąża, poród, połóg 0
Columbina Nasze testy ciążowe :) Lipcowe mamy 2018 23
Syla88 Nasze hobby - poznajmy się lepiej :) Lutowe mamy 2018 32
mavika Nasze zakupy :) Lutowe mamy 2018 311
tita82 Nasze hity ciążowe i z małym dzieckiem Styczniowe mamy 2018 46
Karolka2106 Nasze zakupy Maluszkowe i nie tylko :) Dzieci urodzone w listopadzie 2017 112
M@gda Nasze hobby Dzieci urodzone w grudniu 2017 24
M@gda Nasze zwierzaki Dzieci urodzone w grudniu 2017 103
pieszczoszka1988 Nasze ciążowe brzuszki (zdjęcia) Dzieci urodzone w grudniu 2017 725
lena_89 Nasze ciążowe brzuszki :) Dzieci urodzone w listopadzie 2017 160
ula21 Nasze wizyty i zdjęcia USG Dzieci urodzone w listopadzie 2017 46
nafoczka ŻYCIE CUDEM JEST - NASZE MALENSTWA Ciąża po poronieniu 4
aga_k_m Przepisownik, czyli nasze pomysły na ... Dzieci urodzone w lipcu 2017 118
Nath Nasze ciążowe dolegliwości :) Dzieci urodzone w lipcu 2017 15
Cluue Nasze testy, brzuszki, usg, wyniki :) Dzieci urodzone w marcu 2017 886
Kruczyca Nasze testy, brzuszki, usg, wyniki :) Dzieci urodzone w lutym 2017 643

Podobne tematy

Do góry