reklama

Ogłoszenia moderatorskie

megusek

Fanka BB :)
Dołączył(a)
1 Kwiecień 2006
Postów
3 780
Rozwiązania
0
Witam, to znow ja Wasza porzadkowa ;-)

Zalozylam taki watek abysmy mialy prosty dostep do waznych informacji ktore sobie przekazujemy, bez szukania po watkach. Bedzie osobny watek pt 'komentarze do KOMUNIKATOW' i tam bedzie mozna dyskutowac o komunikatach;-)

Ostatnimi czasy zaniedbalam troszke nasze forum (chociaz uwazam ze i tak mamy wzgledny porzadek ;-) wiec przeczytajcie co nastepuje:

1. Bardzo prosze nowe mamy o podanie mi danych do listy mam
https://www.babyboom.pl/forum/dzieci-urodzone-w-listopadzie-2006r-f101/lista-mam-listopad-2006-bez-komentarzy-6021/
a stare wyjadaczki prosze o podanie imionek i wieku w chwili narodzin ostatniego potomka ;-)

2. Mozna by tez uzupelnic liste naszych skarbow, bakuje danych od Maja33, Pajola i Cynamonki oraz nowych mam
https://www.babyboom.pl/forum/dzieci-urodzone-w-listopadzie-2006r-f101/lista-listopadowych-maluszkow-bez-komentarzy-6945/

3. Zakladam watek pt 'ARCHIWUM' bedzie tam tabela nieaktywnych listopadowek

POZDRAWIAM
 
reklama

megusek

Fanka BB :)
Dołączył(a)
1 Kwiecień 2006
Postów
3 780
Rozwiązania
0
ZJAZD LISTOPADOWEK 2006 No 1
7 Lipiec 2007
Gród Kraka

Wiem ze do lipca jeszcze daleko...ale to zaraz nam zleci. Poniewaz zaglacie tu z rozna czestotliwoscia dobrze zebysmy juz o tym myslaly.
Jako ze jestem z Krakowa i moge pozalatwiac Wam to i siamto (poszukac miejsca spotkania i znalezc noclegi) to narazie chcialabym wiedziec:
Ile nas bedzie, czy bedziecie z mezami?
Ile potrzeba noclegow? Noclegownia: Hotel DAISY Kraków
I czy 7 lipca Wam odpowiada?​

Dobrze byloby gdybyscie sie zdecydowaly w maire szybko na nocleg, zeby zaklepac i zebyscie nie musialy spac na dworcu ;-)

Ze sondy Patiji mamy taka liste chetnych na imprezke :-) (nie wliczam naszych pociech bo za nie nie ma oplat) :​

ilosc osob ile noclegow​
1.Dorotak............................................... 2 ....................... 2
2.Inna_22.............................................. 2 ...................... 2
3.Kaira...................................................2 ...................... 0
4.Kasiajanosz...........................................2 ......................?
5.Lucyann.............................................. 2........................ 2
6.Pola30................................................. 4....................... 0
7.Anii..................................................... 2 ....................... 2
8.Meggi9.11............................................. ? ....................... ?
9.Megusek.............................................. 2 ...................... 0
10.Cynamonka...........................................2........................2
razem..................................................... 20..................... 10



Mam nadzieje ze bedzie nas wiecej!

Caluski!
 

megusek

Fanka BB :)
Dołączył(a)
1 Kwiecień 2006
Postów
3 780
Rozwiązania
0
To znow ja ;-)

1. Zdecydowanie kolezanki z terminem na druga polowe listopada sa bardziej zgrane,czesciej odwiedzaja forum i wiecej o nich wiadomo ;-)
LISTA MAM! LISTOPAD 2006- bez komentarzy

2. Nie wiemy czy nastepujace mamy przyjada na ZJAZD:
Maja33 (przypuszczam ze nie bo z Londynu jest kawalek ;-)
MonikaM.
Bpcianek
Blue
Ibi
Anetka75
Ewa2500
Emmomadzia
3. Czy jezeli braknie dwojek w hotelu zdecydujecie sie na spanie w trojkach - 3 mamy, 3-je tatusiow? Tak kontronie pytam ;-)Jak zwykle piszcie jezeli jestescie na nie :-)
Komentarze do KOMUNIKATOW

no to pozdrawiam
 

megusek

Fanka BB :)
Dołączył(a)
1 Kwiecień 2006
Postów
3 780
Rozwiązania
0
Co do noclegow..to chce zalatwic to razem, zebyscie dostaly znizke :-) Dlatego prosze o zdecydowanie sie bo potem juz noclegi bedzie trzeba zalatwiac na wlasna reke.
 

megusek

Fanka BB :)
Dołączył(a)
1 Kwiecień 2006
Postów
3 780
Rozwiązania
0
Drogie kolezanki foremki!​

W temacie zjazdu w lipcu zarezerwowalam wstepnie dzis 6 pokoi 2-u osobowych i 1 3-y osobowy ktory bedzie liczony jako dwojka (razem 14-scie noclegow). Do 25-tego marca aby noclegi byly pewne Pan z Daisy prosi o wplate zaliczki 20%. A miesiac przed dokonanie zaplaty za nocleg.
Za dzieci do 2-go roku zycia nie placi sie za nocleg.​

Wyslalam Wam nr konta.
Prosze Was o potwierdzenie noclegow (oprocz Innej i Cynamonki bo juz potwierdzily). Lista w na poczatku watku.​

pozdrawiam
Meg​
 

megusek

Fanka BB :)
Dołączył(a)
1 Kwiecień 2006
Postów
3 780
Rozwiązania
0
Ze sondy Patiji mamy taka liste chetnych na imprezke :-) (nie wliczam naszych pociech bo za nie nie ma oplat) :​



ilosc osob ile noclegow​

1.Dorotak......................................... ...... 2 ....................... 2
2.Inna_22......................................... ..... 2 ...................... 2
3.Kaira........................................... ........2 ...................... 0
4.Kasiajanosz..................................... ......2 ......................?
5.Lucyann......................................... ..... 2........................ 2
6.Pola30.......................................... ....... 4....................... 0
7.Anii............................................ ......... 2 ....................... 2
8.Meggi9.11....................................... ...... ? ....................... ?
9.Megusek......................................... ..... 2 ...................... 0
10.Cynamonka...................................... .....2........................2
razem............................................. ........ 20..................... 10


Patija dzisiaj mi napisala ze niestety nie moze przyjechac.
W zwiaku z tym zmienila sie sytuaja z nocelgami. Mamy zarezerwowane 15 miejsc noclegowych( 6 x dwojka, 1 x trojka) a na chwile obecna jest 10 chetnych.
 

ibi

Listopad' 06 Wrzesień' 08
Dołączył(a)
24 Sierpień 2006
Postów
132
Miasto
Warszawa
Rozwiązania
0
Hej Megusku:)

Dziękuję za pamięć i rzeczywiście nic nie daje znać o nas na forum bo jakoś w zasadzie tak wychodzi :)) Czytam o was prawie codziennie ale już nie udzielam się, bo głupio tak po takim czasie...a mamuśki się już zaprzyjaźniły.... a ja sobie cichutko czytam wasze posty...
Ciesze sie że jedziecie na wakacje wszystkie razem...oj będzie się działo....Buziaki dla was wszystkich....
 

megusek

Fanka BB :)
Dołączył(a)
1 Kwiecień 2006
Postów
3 780
Rozwiązania
0
ZJAZD 7 LIPIEC 2007 Kraków
ilosc osob.....ile noclegow.......zaliczka​
1.Dorotak......................................... ...... 2 ....................... 2 .......zapl
2.Inna_22......................................... ..... 2 ...................... 2......zapl
3.Kaira........................................... ........2 ...................... 0
4.Kasiajanosz..................................... ......2 ......................?
5.Lucyann......................................... ..... 2........................ 2
6.Pola30.......................................... ....... 4....................... 0
7.Anii............................................ ......... 2 ....................... 2.........zapl.
8.Meggi9.11....................................... ...... ? ....................... ?
9.Megusek......................................... ..... 2 ...................... 0
10.Cynamonka...................................... .....2........................2
razem............................................. ........ 20..................... 10
 

megusek

Fanka BB :)
Dołączył(a)
1 Kwiecień 2006
Postów
3 780
Rozwiązania
0
Przypominam o rezerwacji do 25-tego b.m.
Sa wolne 3 x dwojka i 1 x trojka.
 
reklama

dorotak

Fanka BB :)
Dołączył(a)
1 Grudzień 2005
Postów
1 570
Miasto
Dukla /Podkarpacie
Rozwiązania
0
W związku z tym że u mnie niefortunnie się poukładało i w dzień zjazdu mam w rodzinie uroczystość weselną jest wolny pokój dwuosobowy z wpłaconą rezerwacją.
Może ktoś jest zainteresowany go wziąć po Tobie to proszę o kontakt :happy:
 

Nowe wątki

reklama

Konkursy i testy

Konkurs

Odważnie, lecz bezpiecznie – instakonkurs z Bella Baby Happy

Zgłoszenia przyjmujemy do 04/07/2019

Test

Przetestuj Mleczko ochronne SPF 50 o zapachu wanilii Lirene KIDS

Zgłoszenia przyjmujemy do 12/06/2019

Nowe pytania

Do góry