reklama
Forum BabyBoom.pl

Dzień dobry

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Kochani, umiera młoda mama. To koleżanka jednej z naszych moderatorek @89katia. Być może uda sie ocalić jej życie, ale (jak zawsze) potrzba na to pieniędzy. I to nie za miesiąc, nie za dwa, tylko teraz. Dorzuć się do zbiórki. Każda wpłata, nawet ta symboliczna daje jej większą nadzieję, że wróci do swoich maluszków. Dziękuję. aniaslu Poznaj Anię i jej dzieci. I podejmij decyzję.

reklama

Pieluchy - która marka najlepsza??

kangurka

macierzyństwo to cud!
Dołączył(a)
16 Styczeń 2008
Postów
897
Miasto
Kraków
Rozwiązania
0
Pampersy najlepsze? Może Huggies? A może inne???

Chciałabym poznać Wasze opinie co do pieluszek. Jak wiadomo jest tego teraz sporo w sklepach i trudno się na coś zdecydować gdy wcześniej się ich nie używało :confused:
Chciałabym kupić narazie coś na początek, więc interesują mnie najlepsze - cena nie gra roli.
Podzielcie się swoim odświadczeniem :nerd:

I kolejne pytanie - widziałam dwa rodzaje pieluszek dla maluszków zdaje sie firmy Pampers - 2-5kg oraz 3-6kg.
Zakładając że dzidzia urodzi się o czasie i o prawidłowej wadze - które wybrac??

Nie chcę gonić tatusia zaraz po porodzie za pieluchami! Dlatego chcę sie wcześniej zaopatrzec w paczke/dwie (no własnie - ile?).
 
reklama

Joasia.k2

Sierpniowe mamy'08
Dołączył(a)
6 Wrzesień 2007
Postów
90
Miasto
Gliwice
Rozwiązania
0
Szczerze powiem że na początek to najlepsze są Pampersy te NewBorn które wchłaniają także kupkę moim zdaniem najlepsze,teraz używamy Happy i też są dobre
 

magdalena25

Majowe mamy'08 Przeszczęśliwa mamuśka
Dołączył(a)
22 Sierpień 2005
Postów
2 899
Rozwiązania
0
Ja używałam i pampersów, i huggies, i happy. A czasami i jakiś innych.
Po prostu radzę od czasu do czasu kupić małą paczkę jakiś innych i sprawdzić, czy aby nie wydają nam się lepsze w danym momencie. Bo one mają różne kroje i na różnym dziecku nieco inaczej "leżą". Jak na przykład wydawało mi się, że coś za często coś ucieka bokiem to próbowałam innych. A potem pojawiał się moment gdy wracałam do poprzedniej marki, bo akurat ona w danym momencie lepiej "dopasowywała" się do dupci Julka.
Więc moim zdaniem nie ma jednych "najlepszych", tylko w różnych momentach sprawdzają się one lepiej lub gorzej. Wszystkie jakościowo oceniam podobnie.
 

kangurka

macierzyństwo to cud!
Dołączył(a)
16 Styczeń 2008
Postów
897
Miasto
Kraków
Rozwiązania
0
a nie miałyście żadnych problemów, ze np jedne pieluszki uciskały w pasie, abo podrażniały, szczególnie mniej wchłaniały, albo dzidziusiowi było w którys niewygodnie?

bo z tego co mówicie to wynika, że wszystkie sa równie dobre...

Joasia, ja tez myślałam o tych Newborn Pampersa (2-5kg) ale chciałam upewnić się czy to bedzie najlepszy wybór. Zwłaszcza ze doprawdy zgłupiałam jak zobaczyłam jeszcze model podobny (3-6kg). Więc teoretycznie - obydwa rodzaje powinny być dobre.
Tylko że skoro są w róznych wersjach - jakas róznica musi byc... :confused:

Miałam okazje wziąć do reki Huggiesy. Podobało mi sie ze sa na żepki. Tylko nieco wąskie - nie powinny byc szerokosci calego "pasa" pieluszki?
Szkoda ze nie mogłam obejrzec Pampersów - mogłabym porownac przynajmniej "na oko".:nerd:
 

zwolinka

majowe mamy'08 zakochana mamusia
Dołączył(a)
22 Czerwiec 2007
Postów
238
Rozwiązania
0
Ja zaczynałam z Pampersami 3-6 i byłam zadowolona ale teraz kupię ten przedział 2-5 bo 3-6 była troszkę za duże ale to zależy od maluszka. potem mąż kupił Happy i nam nie podpasowały. Troszkę przeciekały a poza tym jakoś kiepsko wchłaniały. A teraz jak Mały bardzo się rusza, raczkuje i chodzi to najlepsze dla nas są Huggiesy,super rzepy i gumki po bokach. Ale to naprawde wszystko zależy od dziecka, dużo dzieci na początku ma uczulenie więc kupcie po małych paczkach i wtedy zobaczycie czy dziecko przypadkiem nie jest uczulone :-p
 

cosmolady

grudzień '06, maj '08
Dołączył(a)
14 Styczeń 2008
Postów
2 686
Miasto
że znowu?
Rozwiązania
0
my od samego początku używamy Pampers. Na początek polecam te najmniejsze :) Mieliśmy też Hugies, ale nie dopasowują sie tak fajnie do ciałka, próbowaliśmy jeszcze takich mało znanych, ale to była porażka pieluszka była mokra już po pierwszym sikaniu, twarda dziecko płakało tak więc lepiej dać więcej bo na taniej wyjdzie a di dziecko będzie zadowolone :)
 

agusiaa

Majowe mamy'08 Mamusińska
Dołączył(a)
4 Styczeń 2006
Postów
522
Miasto
Leszno
Rozwiązania
0
Pampersy!
Po jakimś czasie przyszedł kryzys. Mały non stop osikiwał sie na plecach!? więc zmieniliśmy firme. Próbowalismy Hugies ale mnie wydawały sie za sztywne i osikiwanie nadal wystepowało. Okazało sie że trzeba specjalnej techniki do zakładania pieluszek chłopakom, aby siusiak przestał sikać na zewnątrz. Udało sie.

Na początek Newborn 2-5kg, paczka poszła jak woda, kolejna kupilismy już te 3-6kg. Teraz uzywamy 5 i mam nadzieje że jak zaczniemy kupować znowu małe rozmiary to juz tych duzych kupować nie będziemy musieli tylko Mieszko polubi wreszcie nocnik :tak:
 

L4dY-bIrd

doula
Dołączył(a)
27 Sierpień 2005
Postów
3 171
Miasto
Sobótka / Wrocław
Rozwiązania
0
kangurka a ja ci powiem tak :

Każdy maluch jest inny ..jedne mają uczulenia na pampesy ..inne na hagisy ...jeszcze inne na inniejsza firme ...Niestety taka dola mam że prawie każda będzie sie zmagać z uczuleniami , odparzeniami i jeszcze innymi cudami na pupciach naszych dzieci .

Wiec najlepsza rada... zaraz po porodzie otrzymasz pake " reklamowych " produktów w szpitalu ..tam sa ..pieluszki , balsamy , kremy na odparzenia , próbki proszków do prania i jeszcze inne cuda :) ...wypróbuj każdy i sie przekonasz co jest najlepciejsze dla TWOJEGO dziecka :) ...a wtedy poprosisz męza żeby skoczył gdzieś blisko do sklepu i przywiózł pake pieluch najbardziej odpowiednich wg. ciebie dla malucha .Pieluchy sa wszedzie dostepne i w podobnych cenach wiec problemu nie będzie :)

My ja poczatek mielismy chyba happy z tym wycięciem na pępuszek ...raczej ok .Potem zmienilismy na pampersy ale Jasiek dostał uczulenia ..wiec ogromna paka za 100 zł poszła w odstawke niestety ...( dlatego nie polecam kupowania pieluch na "zapas" bez wypróbowania najpierw )
Potem były jeszcze inne ale juz nie pamietam jakie .Ogólnie do pampersów wrócilismy jak Jasiek zaczoł być bardziej ruchliwy i ..uczulenia juz sie na pupie nie pojawiały .

Pieluchy na poczatek ida jak woda ..wiec jak już znajdziesz najopowiedniejsza marke dla malucha to kup wielką pake ...pod koniec zobaczysz czy maluchowi nie jest juz w nich za ciasno .Dzieciaczki takie malutkie szybko rosną i brzuszki zwiekszaja swoją objetosc wiec kupowanie 6 pak na" zapas" nie ma sensu bo okaze sie że przy 3 paczce juz sa za małe :(
 
Dołączył(a)
28 Październik 2007
Postów
9
Rozwiązania
0
Nie polecam PAMPERSÓW tych najmniejszych są straszne po urodzeniu dziecko dostało strasznego uczulenia na te pieluchy. Cała pupa była poraniona, przeszłyśmy na HUGGIES i wszytsko sie szybciutko pogoiło. Dla maluchów polecam HUGGIES-Y są bardzo chłonne. Dziś córcia ma 10 m-cy i używamy na zmiane i pampersów i huggies-ów, na dzien są fajne pampersy bo mają strecz i dziecku moim zdaniem jest wygodniej w nich siedzieć, ale jest duża róznica w chłonności tych 2 marek zdecydowanie do spania HUGGIES - dziecko ma suchą pupe a po PAMPERSIE wilgotna jest skóra.
 
reklama

karola2007

Mamy styczniowe 2007 majowe mamy'08
Dołączył(a)
19 Czerwiec 2006
Postów
1 675
Rozwiązania
0
a ja uzywam pampersow (PAMPERS) od poczatku i jestem zadowolona :tak:i teraz tez mam zamiar takich uzywac:tak:tyle ze tutaj sa pod nazwa (DODOT):-p
 
Autor Podobne tematy Forum Odpowiedzi Data
D Potrzebuję porady 32
B Młodziutkie mamy 11
rozmaryn Dzieci urodzone w lutym 2017 65
_Olga_ Trzylatki 11

Polecamy

null

Nowe wątki

reklama

Nowe pytania

Do góry