reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

reklama

Piersi

Dołączył(a)
13 Marzec 2008
Postów
3
Powiedzcie mi prosze, czy mialyscie podobne objawy: do ok 6tyg. piersi byly nabrzmiale i bolaly przy minimalnym dotknieciu, teraz 6-7tydz. nic nie bola i jakby sie zmniejszyly...
 
reklama

Fitusia

Zaangażowana w BB
Dołączył(a)
17 Listopad 2007
Postów
125
Miasto
Rawa Mazowiecka
Prawidłowego przebiegu ciąży nie ma sensu sprawdzac poprzez obserwację piersi. A te raz bolą, raz nie. Róznie.

Mnie zaczęły bolec okropnie juz po paru dniach od zapłodnienia, potem puściło nieco a potem znów bolały. Przez 35 tygodni ciazy urosły o prawie 3 rozmiary. Z deski w baloniska.

Zachowanie piersi to sprawa indywidualna :)
 

Nalia

mamusia Wiktorka :)
Dołączył(a)
5 Marzec 2008
Postów
356
Miasto
podlasie
Racja, to jak piersi sie zachowują to indywidualna sprawa. Mnie tez bolały na samym początku ciąży i były potwornie nabrzmiałe, a teraz nawet ich nie czuję. Są większe i jędrniejsze ale na szczęście nie bolą.
magdalenasy moim zdaniem nie masz sie czym martwić
 

miśka22

mamusia Tomusia
Dołączył(a)
15 Luty 2008
Postów
62
na początku tez bardzo bolały mnie piersi, ja bardzo uwielbiałam spać na brzuchu ale niestety musiałam się tego oduczyć ale po jakimś czasie przestały trwało to ok 2-3 miesiące, ale tak własnie jak dziewczyny mówią każda kobieta jest inna i inaczej to przechdzi :-)
 

Owca70

Zaciekawiona BB
Dołączył(a)
28 Marzec 2008
Postów
45
Zgadzam sie z poprzedniczkami:-) to sprawa indywidualna. Mnie zaczely bolec juz pare dni po poczeciu. Dosc mocno, tak ze moglam spac tylko na plecach. Teraz jestem w 12 tc i tylko lekko mnie pobolewaja, ale urosly juz prawie dwa rozmiary :-) Pozdrawiam, Ania.
 

halinaszka

Zaciekawiona BB
Dołączył(a)
11 Kwiecień 2008
Postów
38
Zgadzam sie, ze to indywidualna sprawa. Powiem wiecej, u mnie to zupełnie inaczej wyglądało w każdej z trzech ciaż. Ale rzeczywiscie najgorzej było zazwyczaj na początku.
 

netgirl

AapMeriJaanLijiyea..
Dołączył(a)
22 Marzec 2008
Postów
504
Miasto
Ateny
ja tak mialam i dlatego na poczatku chodz okres mi sie spoznial wykluczylam ciaze, bo zawsze przed okresem mialam nabrzmiale i bolace, po okolo 6 tyg bol ustal. urodzilam zdrowe dzidzi wiec to chyba nie jest nic niepokojacego:tak:
 

rapunzel

czyli roszpunka
Dołączył(a)
19 Marzec 2008
Postów
1 190
nie wiem, czy to jest normą, ale wydaje mi się, że piersi zawsze w drugiej fazie cyklu są bardziej bolesne, tyle tylko, ze z nastaniem miesiączki to mija. Właściwie to mój mąż chyba pierwszy zdiagnozował ciążę, bo stwierdził, że to nienormalne, że mnie te piersi tak bolą i bolą i faktycznie okazało się, że miał rację. Ta bolesność chyba minie razem z innymi niefajnymi objawami w 2 trymestrze
 
reklama

snoopy12

'88 podwójna mama:)
Dołączył(a)
21 Luty 2008
Postów
3 468
Miasto
Ostrołęka
A mnie na poczatku ciazy nie bolaly, zaczely jakos okolo 2trymestru teraz tez na zazie mam spokuj, chociaz urosly juz o 2 rozmiary, co mnie bardzo pociesza, tylko ze sa jakos dziwnie miekkie, a wczesniej mialam takie jedrne, okraglutkie itp... mam nadzieje ze po ciazy beda takie;)))
 
Do góry