reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

reklama

pocieszcie mnie

Dołączył(a)
25 Listopad 2008
Postów
4
Rozwiązania
0
dziewczyny po pierwsze witam bo jestem tu nowa.
powiedzcie mi czy znacie przypadki gdzie dzieci sa takie "ktotkie":confused:,moj synek ma roczek i ma tylko 74cm:-(jak czytam ile dzieci maja w tym wieku to on ma bardzo malo:-(dodam ze jak sie urodzil to mial 53cm....................................co sie dzieje??pediatry nie moge sie zapytac bo mieszkam w uk i tu nie widza potrzeby mierzenia dzieci(sama go mierze),znacie takie dzieci male?mam sie zaczac martwic??
za wszelkie odpwiedzi z gory dziekuje.
pozdrawiam.
 
reklama

formichiere

Początkująca w BB
Dołączył(a)
6 Luty 2007
Postów
18
Rozwiązania
0
Nie wiem czy to tak super mało, sprawdziłam w książeczce zdrowia i mój starszy na 11 miesięcy miał 79 cm i ważył 10 kg dodam tylko że jest teraz wysoki tzn jak na 2 lata (75 cm miał w wieku 8,5 miesiąca)
 

Paula21

Grudzień '07
Dołączył(a)
9 Luty 2008
Postów
6 518
Miasto
Góra Kalwaria
Rozwiązania
0
Chyba nikt Cie nie musi pocieszać bo nie ma takiej potrzeby... :tak:
Moja Juleńka ma 11 miesięcy i ma 75cm wzrostu. Nie uważam że jest mała. Po prostu normalna :tak::-D Nie wiem gdzie czytałaś o wzroście maluszków że wywnioskowałaś że Twój jest maleńki ;-);-);-):-D:-D:-D
Przecież nie wszystkie maluszki są takie same. Każdy ma swoje własne tempo rozwoju i nie można tego porównywać. Przecież wzrost raczej niesie się w genach ;-) nie martw się. Wszystko ok...
 

Syneczki3

Mama 24 godz. na dobę :D
Dołączył(a)
30 Sierpień 2008
Postów
1 765
Miasto
Września
Rozwiązania
0
kaziutka Po pierwsze każde dziecko rośnie swoim tempem. Jeżeli uwazasz że Twój synek jest nizszy niż rówieśnicy z otoczenia to nie znaczy że ma mało hormonu wzrostu o którym tak teraz trąbi sie na około. Mój młodszy przez pierwsze 7 miesięcy był ciupulki taki że hej. Gdy miał pół roku wyglądał na 2 miesiace w dodaku strasznie szczupły był i zresztą jest nadal. Dzis ma prawie 3 lata i nie ma rówieśnika który był by wiekszy od niego. Ja sama zawsze byłam mała ba najmniejsza w klasie w 1 liceum tak wyskoczyłam ze każdy sie dziwił. Podstawowe pytanie to tez takie, czy jest ktoś niski w rodzinie...Znam dziewczynkę ma 2 latka, ślicznie chodzi ślicznie mówi a jest wielkości niespełna roczniaka rodzice też sie martwili a nie pomyśleli że ma wujka naprawde niskiego. Często jest tak że odpowiedzi na nasze pytania są blisko tylko nie wiemy w nerwach gdzie ich szukać...Mam nadzieję ze pomogłam :-)
 
Dołączył(a)
25 Listopad 2008
Postów
4
Rozwiązania
0
dziekuje wam dziewczyny bardzo....moze faktycznie troche za bardzo panikuje:baffled:.
byc moze wcale bym sie tak tym nie przejela tylko fakt ze moja pierwsza corka urodzila sie w 29 tyg.i mierzyla 36cm w wieku 11 miesiecy miala 77cm a synio dluzszy sie urodzil i teraz tylko 74 no ale faktycznie kazde dziecko rozwija sie wlasnym tepem.
co do pomiaru to najpierw mierzylam go na stojaco....jeszcze nie chodzi wiec byc moze nozki ma troche ugiete a niedawno sprobowalam tak jak w przychodni no i wyszlo z cm wiecej:tak::tak::tak:.bedzie dobrze:tak:.
dziekuje wam jeszcze raz.pozdrawiam goraco.
 
Dołączył(a)
25 Listopad 2008
Postów
4
Rozwiązania
0
basia-myslalam ze to tylko moj taki jakis maluski:tak:....a skoro ty sie nie marwisz to i ja wlasnie przestalam:tak:.
a na marginesie,mieszkam w uk ale tez jestem z lublina:-D:-):-D:-):-D:-):-D:-),pozdrawiam.
 

Lejdis

Początkująca w BB
Dołączył(a)
22 Listopad 2008
Postów
26
Rozwiązania
0
moj maly ma 2latka i ma 88cm ale pediatra powiedzial ze niema czym sie martwic kazde dziecko jest inne pozdro
 
reklama

weronia_gw

Zaciekawiona BB
Dołączył(a)
29 Październik 2008
Postów
38
Miasto
Gorzów Wlkp.
Rozwiązania
0
Dokładnie każde dziecko jest inne:-) Czytając Wasze wypowiedzi to ja powinnam zacząć się martwić, bo mój synek ma 5 miesięcy i mierzy 72 cm, a urodził się z miarą 52 cm:-) Tak więc nie ma się czym martwić:tak:

Pozdrawiam:-)
 
Podobne tematy
Autor Tytuł Forum Odpowiedzi Data
A czy to ciąża? pocieszcie:/ tak bardzo chce być w ciąży Potrzebuję porady 2
M Zostałam sama. Potrzebuję porady 252
kamila12348 Czy szef może mnie zwolnić? Potrzebuję porady 14
W Nie bolą mnie piersi Ciąża, poród, połóg 4
JulaJ Czy test mnie oszukał Potrzebuję porady 17
K Hej dziewczyny. Jakie mleko polecacie dla wczesniaka 32tydzien? Teraz mamy skończone 2 miesiące a u mnie pojawił się problem z pokarmem. Potrzebuję porady 14
L Parter wpedza mnie w depresje... Potrzebuję porady 26
M Dziecko śpi trzymając mnie za palec BB psycholog dziecięcy radzi mamom 6
K Żona nie chce seksu, chyba mnie już nie kocha. Relacje rodzinne 22
M Osłabione ruchy dziecka 27 tc. Czy mają obowiązek przyjąć mnie na izbie przyjęć? Potrzebuję porady 5
Chłodna92 codziennie boli mnie głowa Potrzebuję porady 9
WioWik Dołącz do mnie Mamy pracujące 0
Roza1111 Krzyczę na 4.5 latka, bo mnie strasznie irytuje. Co robić? Potrzebuję porady 5
A Mąż mnie zostawił tydzień przed cesarką Relacje rodzinne 12
C Czy mogą mnie zmusić do porodu naturalnego? Potrzebuję porady 37
M Takofobia - gdzie w Warszawie nie zmuszą mnie do sn Poleć szpital, lekarza, położną 2
D Kobieta zostawiła mnie w ciąży :/ Potrzebuję porady 15
M mój syn nie jest do mnie przywiązany? Potrzebuję porady 7
R Dziecko nie chce zostawac beze mnie u dziadków Potrzebuję porady 12
Mirella Zygler Co mnie najbardziej zaskoczyło po porodzie? BB położna radzi mamom 14
Justyna Markowska - ekspert BB Kilka słow o mnie i o dziale:) BB psychodietetyczka radzi mamom 13
bezeluszek Moje dziecko mnie nie słucha BB psycholog dziecięcy radzi mamom 20
O Zastanawia mnie!? Potrzebuję porady 23
N Jestem w ciąży,ugryzl mnie kot Potrzebuję porady 19
martini111 Stały rytm dnia niemowlecia (u mnie 2 m-c) - istnieje? jak z tym u Was? Spanie 1
martini111 Stały rytm dnia niemowlecia (u mnie 2 m-c) - istnieje? jak z tym u Was? Rozwój i zabawy 2
aniaslu Żona mnie oszukała, czy da się odbudować zaufanie? Pytanie tygodnia 6
A Niech ktoś mnie uspokoi!! ;( Potrzebuję porady 4
S Czy moje dziecko mnie lubi? Potrzebuję porady 17
O Odkręćcie mnie. Potrzebuję porady 3
M ojciec nastawil dzieci przeciwko mnie Porady prawnika 0
B Tylko proszę nie oceniajcie mnie i nie krytykujcie bo proszę o poradę a nie o krytyke Potrzebuję porady 14
H Boję się, że drugie dziecko nie będzie aż tak bardzo przeze mnie kochane. Zwierzenia 1
Nulini Jestem w ciąży, chcą mnie zwolnić z pracy Porady prawnika 0
samotnaja Tak dlugo juz mnie to meczy.. Zwierzenia 2
I Czy ZUS może mnie odwołac z L4? Porady prawnika 1
D Zero spontaniczności wszystko tak samo, rutyna mnie zabija Niemowlaki 18
A Dziecko mnie nie odstępuje .. Niemowlaki 8
D ojciec biologiczny mnie dreczy pomocy Porady prawnika 1
Pysia29d kurator sądowy kto go na mnie nasłal? sad? Archiwum Samodzielnych rodziców 23
M Może któraś mnie zrozumie Relacje rodzinne 0
marcheff Wszystko mnie swędzi w ciąży, pomocy!!! Zdrowa mama 13
Malinkaizi Czy pracodawca może zwolnić mnie z pracy?? Porady prawnika 4
Magdzik20 Czy gmina może mnie wymeldować?? Porady prawnika 5
kacka Moja mama mnie wkurza Relacje rodzinne 7
A pracodawca zmusza mnie - jak temu zaradzic? Porady prawnika 2
E Szef mnie unika i co z tym zrobić ? Porady prawnika 4
P ułożenie pośladkowe ;-( prześladuje mnie pech! Bydgoszcz 11
aasica Czy na urlopie wypoczynkowym pracodawca może mnie zwolnic? Porady prawnika 1
E Jestem nianią a pracodawca mnie podrywa Relacje rodzinne 13

Podobne tematy

Do góry