reklama
  1. Czy są tu jakieś listopadowe maleństwa? A czy mamusiu zrobiłaś już pamiątkową kartkę i wygraj jeden ze 100 zestawów od Baby Dove! Do 10.12 czekamy na listopadowe maluszki!

Zamknij powiadomienie

Pomoc do pracy mgr

Temat na forum 'Gratulacje' rozpoczęty przez Katarzyna Ługowska, 14 Styczeń 2016.

Tagi:
  1. Katarzyna Ługowska

Katarzyna Ługowska Początkująca w BB

Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Kochane przyszłe mamy, mam do Was ogromną prośbę winking smiley jestem studentką dietetyki II stopnia na Uniwersytecie Przyrodniczo- Humanistycznym w Siedlcach,pisze prace na temat żywienia w ciąży. Sama jestem świeżo upieczoną mamusią 6miesięcznego Wojtusia i wiem, że prawidłowe odżywianie jest bardzo ważne w tym okresie. Prosiłabym Was w wolnej chwili o wypełnienie poniższej ankiety, pytania są proste i przyjemnie. Arkusz składa się z 11 pytań zamkniętych, ciężko jest dotrzeć do ciężarnych w mojej miejscowości i mam nadzieje, że tu uda mi się zebrać odpowiednią ilość materiału na przeprowadzenie badań. Z góry dziękuje i pozdrawiam, trzymajcie się cieplutko i odżywiajcie zdrowo

http://interankiety.pl/interankieta/539d9e17fa207eeb65d6d561e50eceb4

2. Ludilo

Ludilo

Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Ankieta wypełniona - proponuję napisać do blogerek parentingowych (np poprzez FB). One udostępnią to na swoich profilach (w imię dobra nauki) i materiału będzie mnóstwo :)
    Ewa

3. reklama
  4. Katarzyna Ługowska

Katarzyna Ługowska Początkująca w BB

Najlepsze odpowiedzi:
    0
    niestety nie koniecznie do ankiete wstawiałam na różne fora i na fb a odpowiedzi jak narazie 15, do 200 sporo brakuje ;/ ale dziękuje za pomoc i poświęcony czas;)

5. Agnieszka_Agnieszka

Agnieszka_Agnieszka

Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Wypełniona :)
    Pozdrawiam

6. maciek0zielinski

maciek0zielinski

Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Życzę powodzenia w pisaniu pracy magisterskiej.

7. domilove

domilove Zaciekawiona BB

Najlepsze odpowiedzi:
    1