reklama
Forum BabyBoom.pl

Dzień dobry

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Kochani, umiera młoda mama. To koleżanka jednej z naszych moderatorek @89katia. Być może uda sie ocalić jej życie, ale (jak zawsze) potrzba na to pieniędzy. I to nie za miesiąc, nie za dwa, tylko teraz. Dorzuć się do zbiórki. Każda wpłata, nawet ta symboliczna daje jej większą nadzieję, że wróci do swoich maluszków. Dziękuję. aniaslu Poznaj Anię i jej dzieci. I podejmij decyzję.

reklama

Pora na wizytę u doktora;-)

aniusia80

Majowe mamy'08
Dołączył(a)
14 Wrzesień 2007
Postów
770
Miasto
Zabrze
Rozwiązania
0
Kochane Majóweczki!
W tym wąteczku bedziemy wpisywac daty swoich wizyt jak równiez relacje z nich!
Co jakis czas bedziemy robic zestawienia kto kiedy idzie a Wy tutaj wpisujcie jak Wam poszło i co u Waszych dzidziolków :-) Juz teraz zycze wszyskim powodzenia i wklejam pierwsze grudniowe zestawienie :-)

STYCZEŃ
- madamagda 3 stycznia
- WiKtOriA 4 stycznia
- Puchatka 7 stycznia
- aniusia80 7 stycznia i 8
- Aurelia 8 stycznia i 17
- Polka27 8 stycznia
- maja28 8 stycznia
- tolka23 10 stycznia
- iwonka2006 10 stycznia
- karola2007 11 stycznia i 18
- kamilka87 16 stycznia
- niesia 16 stycznia
- sylwia85 17 stycznia
- zwolinka 17 stycznia i 21
- minka_12 22 stycznia
- Łania_W 23 stycznia
- agusiaa 24 stycznia
- Wigma 28 stycznia
- aniusia80 29 stycznia
- tolka23 31 stycznia


Czy jest ktos jeszcze???
 
reklama

anusiasac

Przeszczęśliwa Mamusia
Dołączył(a)
30 Październik 2007
Postów
1 143
Rozwiązania
0
no i na relację Twórczyni tego wątku czekamy już dziś wieczorkiem, trzymam kciuki :):):)
 

aniusia80

Majowe mamy'08
Dołączył(a)
14 Wrzesień 2007
Postów
770
Miasto
Zabrze
Rozwiązania
0
A wiec Dziewczyny ja juz jestem po wizycie, nie mam niestety wiadomosci o płci dziecka, nasze malenstwo tak skakało ze nie szło wychwycic:-)
Ale lekarz powiedział ze z dzidzi wszystko ok, serduszko mocno bije.
Ja juz od trzech dni czuje dokladnie kiedy moje malenstwo sie wierci no i czuje jak delikatnie juz kopie:-)
Nastepna wizyta dopiero w styczniu, a teraz zmykam cos zjesc bo dopiero wróciałam i jestem mega głodna, ale zajrze tu jeszcze dzis:-)
 

Wigma

Majowe mamy'08
Dołączył(a)
14 Styczeń 2007
Postów
109
Miasto
Zabrze
Rozwiązania
0
Aniusia80 szkoda że nie udało się zobaczyć płci dzidziusia ale najważniejsze że wszystko jest w porządku pozdrawiam
 

kacha107

Majowe mamy'08
Dołączył(a)
4 Sierpień 2005
Postów
960
Rozwiązania
0
JA DZISIAJ BYLAM U GINKI I SERDUCHO WALI A USG ZA TYDZIEN 19 GRUDNIA,I MOZE POZNAMY PLEC
ale jestem troszku podlamana waga +10kg czy jest ktos w mojej kategorii wagowej???
 

cfcgirl

Mamusia Marysi
Dołączył(a)
23 Grudzień 2006
Postów
1 017
Miasto
Shipley, Anglia
Rozwiązania
0
Aniusia fantastycznie ,że z dzidzią wszystko ok:-)
Kacha to teraz czekamy na 19 grudnia i zobaczymy kto się kryje pod serduszkiem...:-)
 

iwonka2006

Szczesliwa mamusia!
Dołączył(a)
22 Marzec 2006
Postów
13 692
Rozwiązania
0
Aniusia no ja z Vanesska do konca nie wiedzialam co bede miala.....nie zawsze da sie zobaczyc jak dziecko sie schowa.No da sie ale trzeba by tam lezec i czekac na obrocenie dziecka.....Najwazniejsze ze z dzieckiem ok:) A nastepnym razem moze sie uda zobaczyc co tam nosisz pod sercem.
Kacha107 wow 10 kilo na plusie to niezle........Moja tesciowa jak byla w ciazy z moim R. to przytyla 33 kilo.Zapraszamy na watek glowny:)
 
reklama

Puchatka

Majowe mamy'08
Dołączył(a)
16 Marzec 2007
Postów
3 808
Miasto
szukamy swojego miejsca
Rozwiązania
0
ja dzisiaj byłam na nadprogramowej wizycie u ginka bo mnie zaczęły ostatnio męczyc dosyć bolesne skurczyki i okazuje się że szyjka się troszkę skróciła i jest jeszcze na niej jakis polip zalecenie łykac nospe magnez i leżeć :baffled: poza tym dzisiaj badanie było mega bolesne bo ginek dokładnie badał moją szyjkę narazie zamknięta na szczęście ale muszę uważać na siebie no to idę leżakowac :tak::tak:
 

Polecamy

null

Nowe wątki

reklama

Nowe pytania

Do góry