reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Proszę o... Zapraszam na... - ankiety, aukcje itp o których nam napisano na watku

reklama
Witam wszystkie forumowiczki. Jestem studentką psychologii i prowadzę badania do pracy magisterskiej. Temat mojej pracy dotyczy planów życiowych, postaw rodzicielskich, emocji, zachowań i motywacji rodziców po narodzinach pierwszego dziecka. Proszę Panie o pomoc i wypełnienie ankiety zawartej na poniższej stronie

http://www.webankieta.pl/ankieta/w1hpta3bp6qs

Badanie dotyczy par, więc jeśli partnerzy moją odrobinę wolnego czasu ....... :happy:
Będę niezmiernie wdzięczna. Z góry dziękuję za poświęcony czas i energię.
:happy::happy::happy:
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Hej dziewczyny jestem majową mamą Maji, chciałabym was prosić o oddanie głosu na moją córcię w konkursie bobovita, można głosować codziennie do 1 października . Dziękujemy bardzo i pozdrawiamy wszytskie mamusie i maluszki
BoboVita - Galeria konkursowa
 
Witam,
mam na imię Kasia i obecnie studiuje położnictwo na UJ. Oprócz przedmiotów praktycznych mamy także psychologię, która pozwala nam lepiej zrozumieć przyszłe i świeżo upieczone Mamy. Właśnie dlatego otrzymałyśmy zadanie przeprowadzenia wywiadu z Mamą, która urodziła malucha w ciągu ostatniego roku (chodzi o świeże przeżycia, emocje, które po dłuższym czasie zanikają).