reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz si─Ö o male┼ästwo, wiesz, ┼╝e zostaniecie rodzicami a mo┼╝e masz ju┼╝ dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz si─Ö podzieli─ç swoim do┼Ťwiadczeniem? Do┼é─ůcz do naszej spo┼éeczno┼Ťci. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzi─Öczno┼Ť─ç, kt├│re otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci si─Ö? Wskakuj na pok┼éad! Zamiast by─ç go┼Ťciem korzystaj z wszystkich mo┼╝liwo┼Ťci. A je┼Ťli masz pytania - pisz ┼Ťmia┼éo.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

reklama

Rozszerzanie diety :)

89karola80

Fanka BB :)
Do┼é─ůczy┼é(a)
8 Pa┼║dziernik 2019
Post├│w
374
Rozwi─ůzania
0
Hej dziewczyny ­čľÉ
Wiem, ┼╝e jeszcze troszk─Ö czasu mam (synek sko┼äczy┼é 4 miesi─ůce), ale powoli ju┼╝ sie przymierzam do ogarni─Öcia tego tematu ;)
Mog┼éabym przekopac wujka Google i poczyta─ç, ale wy mamy jeste┼Ťcie niezast─ůpione i bardzo ceni─Ö Wasze porady ­čîĚ (wiele razy mog┼éam na Was liczy ÔŁĄ)
Mam kilka pytań: (to moje pierwsze dziecko i jestem zielona)
1.Od czego zacz─ů─ç rozszerzenie diety? (kaszki, czy papki, zupka?)
2. Czy produkty wprowadza─ç pojedynczo i patrzy─ç na reakcj─Ö? (czy da─ç dziecku smakowa─ç)
3. Jak to pogodzi─ç z synkiem, kt├│ry je bardzo nieregularnie (karmie piersi─ů). Syn ssie do 5 minut:
- czasem jeszcze za chwilkę doje (jak się napatrzy co się dzieje dookoła) i zasypia.
- a czasem karmimy si─Ö nawet co 30min -1godz. (bo niby nie chce a za chwil─Ö chce i tak walczymy Ôś║)
4. Jak to pogodzic z zasypianiem jego na cycusiu?
5. Po jakim czasie wprowadzalyscie kolejna rzecz? (czy to jest dzień, dwa, czy raczej tydzień? A może jeszcze dłużej? )
Dzi─Ökuj─Ö ­čîĚÔŁĄ

reklama

Patrycja35

Do┼é─ůczy┼é(a)
29 Czerwiec 2019
Post├│w
2 354
Rozwi─ůzania
0
Ja mam wzcesniaka to troszk─Ö inaczej z dieta..ale moj tez je cyca...rano ok 7.jak wstanie daje mu kaszke z oowocami..ok pory obiadowej obiadek...ok 17 owoc i po kapieli kasze..pomiedzy je cyca i po kaszy przed spaniem tez...jak nadasz rytm bedzie ok:)Maly ma 7 mies.

Ewelina.Be