reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

reklama

spanie w jednej pozycji

mamuska2

Aktywna w BB
Dołączył(a)
2 Lipiec 2009
Postów
74
Rozwiązania
0
..mam problem z moja kruszynka...:baffled:

...od samego poczatku (juz w szpitalu ) spi ciagle, na jednym (prawym ) boku....!
...kiedy ja przekrecam na drugi , siluje sie , marudzi...i nie chce nigdy zasypiac ...(zawsze musze ja zmuszac i cos podkladac,zeby sie nie obracala !)
niedawno zauwazylam ,ze robi jej sie z tej "ulubionej" strony plaska glowka !!!:szok:
poza tym, zawsze jest w pozycji skreconej (szyja )- nigdy nie lezy na wznak...

...bardzo sie boje, ze moze jej taka plaska glowa z jednej strony zostac... albo ze bedzie miala pozniej problemy z szyja...:sad:


???
 
reklama

e-stera

Fan(ka)
Dołączył(a)
22 Sierpień 2007
Postów
11 175
Miasto
Północny wschód
Rozwiązania
0
Zrob jej podkladac waleczek pod plecy...............zwin recznik i w rulonik.I jak polozysz na lewym boczku to polozz a pleckami-waleczek musi miec dugosc pleckow-tak dokosci ogonowej-nie dluzszy.Dzieki temu nie bdzie miala mozliwosci sie przekrecic i warto jakas intersujaca zabawke powiesic pol leweej stronie.
Dobrze tez jest duzo klasc na brzuszku wtedy miesnie szyi karku sie cwicza.
Jesli pomimo tego nadal tak bedzie ze tylko jedna strona i szyjka skrecona to moze warto poprosic o skierowanie do neurologa-w celu sprawdzenai czy nie ma asymetrii.........I moze jakies fajne cwiczonka pokaza
 

Gosia_k23

luty'07 i styczeń'10
Dołączył(a)
30 Kwiecień 2007
Postów
13 267
Rozwiązania
0
może mała po prostu chce widziec co się dzieje jeśli masz ustawione łózeczko pod ścianą to może się denerwuję że nic nie widzi :confused: zamień jej strony spania i wtedy będzie ciągle odwrócona w tą samą stronę a będzie spała na innym boku :tak:może zadziała

no i skonsultowała bym tą szyję z pediatrą jak będzie potrzeba wyślę cię gdzieś dalej :tak: i może coś doradzi co do tej główki
 
Ostatnia edycja:

wiolkaj

Zaciekawiona BB
Dołączył(a)
13 Kwiecień 2009
Postów
38
Rozwiązania
0
Corka mojej siostry ma podobny problem.Ma splaszczona glowke z jednej strony.Lekarz dal jej skierowanie do lekarza zeby zobaczyl czy jej to przejdzie.Teraz kladzie ja na druga strone.Mimo ze marudzi nie podoba jej sie to po woli sie przyzwyczaja.Potrzebne sa ciekawe,kolorowe maskotki i zwiniety kocyk
 

mamuska2

Aktywna w BB
Dołączył(a)
2 Lipiec 2009
Postów
74
Rozwiązania
0
dziekuje Wam za podpowiedzi !

bede teraz robila waleczek i podkladala jej pod plecki...;-)
...zamontuje tez karuzele z drugiej strony.. zeby miala cos ciekawgo do obserwowania...:cool2:
mam nadzieje ,ze z glowka i szyjka bedzie wszystko ok....:baffled:
 

grushka

szczęśliwa
Dołączył(a)
17 Wrzesień 2008
Postów
147
Rozwiązania
0
mialam podobny problem,okazalo sie ze mala miała asymetrie ulozeniowa :tak:
rehabilitacja pomogla.
 
reklama
Dołączył(a)
3 Kwiecień 2009
Postów
13
Miasto
Nowy Sącz
Rozwiązania
0
nie bagatelizuj tego:no: moja corcia miala ten sam problem. caly czas lezala na jednym boczku juz w szpitalu zaczela. na dodatek miala zlamany bark przy porodzie wiec nie moglam jej klasc na chory boczku. w domu pobowalam roznuch sposobow np. wlaeczke z recznika i nic nie pomagala, jak lezala na ulubioej stronie tak lezała. w wyniku tego zaczela jej sie plaszczyc glowke z owej strony-brzydko to juz wygladalo a moje wszelakie zabiegi nie pomagaly. Na dodatek zaczela sie ukladac w "litere C" to juz mnie naprawde zaniepokioilo(miala wtedy 2 miesiace) w związku z tym pediatra skierowal mnie do poradni specjalistycznej gdzie mala zbadal neurolog i okazala sie ze mala ma przykórcz jeden strony i asymetrie ułożeniową, skierowal mnie na rehabilitacje i dzieki Bogu pomoglo!!! Im szybciej zareagujesz tym lepiej bo mniejsze niemowlaczki sa bardzeij ulegle i lepiej sie z nimi ćwiczy niż ze starszymi. Obserwuj dzieciatko a wszystko bedzie dobrze:tak:
 
Autor Podobne tematy Forum Odpowiedzi Data
martyna.cw.ks.19.16@gmail Spanie 11 - miesięcznej córeczki Spanie 3
K Spanie na boku Niemowlaki 8
A Spanie w pokoju Roczniaki i dwulatki 8
M Spanie na boku niemowlaka Potrzebuję porady 18
AnA Ania Niemowlę budzi się w nocy Potrzebuję porady 17
KociTata SIDS - Śmierć łóżeczkowa / Czy kłaść dziecko na boku? Potrzebuję porady 8
mama.Antosia Spanie na brzuchu Potrzebuję porady 4
S Spanie niemowlaka Potrzebuję porady 11
Wena Kosz Mojżesza Ciąża, poród, połóg 16
D spanie niemowlaka Potrzebuję porady 6
Aniaanka Spanie w ciazy jak sobie radzic Potrzebuję porady 9
M Spanie na brzuszku Potrzebuję porady 1
M Spanie na brzuchu w ciąży? Potrzebuję porady 1
W Spanie niemowlaka Potrzebuję porady 3
W Karmienie, a spanie Potrzebuję porady 8
H Problem z zasypianiem w nocy Spanie 4
anet88 Spanie Listopadowe mamy 2018 18
M problemy smoczkowe u dwumiesiecznego dziecka Potrzebuję porady 7
N Bezpieczne spanie w 20 tyg ciazy Potrzebuję porady 6
Gagatka88 Odstawianie od piersi, a spanie w nocy - co robić? Potrzebuję porady 19
K spanie dziecka Potrzebuję porady 16
S Spanie Potrzebuję porady 8
Ankar9000 Spanie po mm Spanie 9
karolyn1987 Spanie razem czy osobno? Potrzebuję porady 41
M Spanie w swoim łożeczku Spanie 1
J spanie w dzien! Potrzebuję porady 7
D Noworodek a spanie w dzień. Potrzebuję porady 3
J spanie w wózku 11 ms-ne dziecko Potrzebuję porady 5
J spanie na brzuchu 10 miesięczne dziecko Potrzebuję porady 2
J spanie na brzuchu 10 miesięczne dziecko Potrzebuję porady 6
D Spanie na brzuszku 5 tygodni Niemowlaki 3
A spanie z piersią w buzi Potrzebuję porady 26
D Spanie w ciąży Ciąża, poród, połóg 12
N Spanie Spanie 4
S Problem ze spaniem- zasypianie na rękach i spanie przy piersi Spanie 13
agusia_20 spanie na brzuszku Niemowlaki 6
L Spanie i karmienie - jak często? Dzieci urodzone w kwietniu 2012 325
paulineczka1989 spanie i drzemki? Spanie 0
bombelq Spanie z dzieckiem razem w pokoju Spanie 35
marysia868 Spanie bez mamy Spanie 1
E Spanie 3,5 miesięcznego dziecka Spanie 5
ciężarówka :) spanie w łóżeczku w dzień Spanie 14
W spanie w dużym łóżku,oddzielny pokój przeprowadzka Roczniaki i dwulatki 12
G Samodzielne spanie... Wychowanie 9
M_Z Nocne spanie 6-miesięcznego niemowlaczka- POMOCY! Spanie 15
valesca Spanie na siedząco w nocy - czy to normalne? ;( Spanie 3
M Problem z niekonsekwencją-spanie i karmienie Roczniaki i dwulatki 12
G Spanie Spanie 43
BUDZIACZEK Samodzielne spanie Przedszkolaki 0
marti_de spanie osobno Wychowanie 4
Podobne tematy


















































Do góry