reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Masa kreatywności, czyli Farma Świeżości!

    Wskakuj na Farmę Świeżości i sprawdź propozycje dla dzieci 3-10 l. Jasne, że wskakuję.

    Nie zapomnijcie wziąć udział w konkursie Netto: Zdobądź nagrody!

reklama

Tabletki anty

Maja304

Początkująca w BB
Dołączył(a)
15 Styczeń 2021
Postów
25
Dziewczyny, potrzebuję porady.
W niedzielę przyjełam ostatnią aktywną tabletkę antykoncepcyjną Vines. To było moje drugie opakowanie. Dziś zamiast krwawienia, pojawił się śluz podbarwiony krwią. Delikatny ból brzucha jak podczas normalnej menstruacji. Śluzu mało, no generalnie jak dla mnie panika i katastrofa.
Po pierwszym opakowaniu też był sam sluz, ale brązowy i było tego więcej. Co prawa trwało może 1,5 dnia ale bardziej rzucało się w oczy. Dzwoniłam wtedy do lekarza, powiedział że to jest normalne. Zrobiłam test dla świętego spokoju, był negatywny.
A w tym miesiącu jeszce gorzej to wygląda 😐
Może nie byłabym tak spanikowana, gdyby nie to, że gdy zaczęłam drugie opakowanie to zwymiotowałam 3 tabletkę. Rodzinnie przechodziliśmy grypę żoładkową. Przyjełam z zapasowego opakowania kolejną, ale po 11,5 h, bo wtedy wymioty ustapily na dobre. Mało tego przed tym incydentem z wymiotami, współżyłam z mężem, ale w prezerwatywie, bo ciągle używamy podwójnego zabezpieczenia. PANICZNIE BOJE SIE CIAZY.
Do końca opakowania każdy stosunek był w gumce.
Powiedzcie mi jak bardzo świętuje, dlaczego te nie mam krwawień tylko śluz z krwia.
Czy wg Was powinnam iść jak najszybciej zmienić tabsy, czy zobaczyć co będzie po trzecim opakowaniu?
Oczywiście zrobiłam test ciążowy rano. Negatywnu, po kilku godzinach zarys drugiej kreski. Jeszze bardziej się zeschizowałam, a już tysiąc razy widziałam na testach drugą kreskę po.czasie I wiem, że one wysychają.
Pomóżcie proszę, walnijcie mnie w głowę, wypowiedzcie się na temat tabletek czy to normalne, bo już nie wiem co mam robić.
20210407_094918.jpg
20210407_141120.jpg
 
reklama

Ewelina.Be

Fanka BB :)
Dołączył(a)
13 Maj 2020
Postów
1 513
Podczas brania tabletek antykoncepcyjnych może wystąpić bardzo skąpe krwawienie przypominające plamienie. Zdarza się też, że czasem tego krwawienia z odstawienia nie ma i też jest to normalne. Ja bym ciąży się w Twoim przypadku się nie obawiała bo szans praktycznie na to nie ma, tym bardziej, że seks był w prezerwatywie
 

Maja304

Początkująca w BB
Dołączył(a)
15 Styczeń 2021
Postów
25
Tak seks w prezerwatywie I bez finału w środku. Chyba dam sobie jeszcze jeden miesiąc z tymi tabletkami, bo nie mam żadnych innych skutków ubocznych.
Już przed rozpoczęciem brania tych tabletek miałam skąpy okres, o którym też tutaj pisałam, bo było to dla mnie dziwne. Więc może przy tabsach jeszcze gorzej to będzie wyglądało.
 

Ewelina.Be

Fanka BB :)
Dołączył(a)
13 Maj 2020
Postów
1 513
Tak seks w prezerwatywie I bez finału w środku. Chyba dam sobie jeszcze jeden miesiąc z tymi tabletkami, bo nie mam żadnych innych skutków ubocznych.
Już przed rozpoczęciem brania tych tabletek miałam skąpy okres, o którym też tutaj pisałam, bo było to dla mnie dziwne. Więc może przy tabsach jeszcze gorzej to będzie wyglądało.
To tym bardziej możesz być spokojna. Jeżeli pasują Ci te tabletki i nie masz skutków ubocznych, to ja bym ich nie zmieniała i cieszyła się z tego, że krwawienia masz tak delikatne 😜
 

Maja304

Początkująca w BB
Dołączył(a)
15 Styczeń 2021
Postów
25
To tym bardziej możesz być spokojna. Jeżeli pasują Ci te tabletki i nie masz skutków ubocznych, to ja bym ich nie zmieniała i cieszyła się z tego, że krwawienia masz tak delikatne 😜
Boję się, że te plamienia całkiem znikną, a jednak wolałabym żeby nie stresować się co miesiac. Bo teraz tego krwawieniem nie można nazwać. To jest po prostu nic
 

buterrfly

Fanka BB :)
Dołączył(a)
8 Sierpień 2018
Postów
1 986
Przy tabletkach to normalne, że krwawienie z odstawienia jest słabsze lub czasem w ogóle go nie ma. Ciąży nie ma co się doszukiwać test jest negatywny, a poza tym zabezpieczasz się podwójnie i jeszcze nie uprawiasz z mężem pełnego stosunku. Nie ma co panikować, a po 3 opakowaniu wszystko może się unormować i to krwawienie może już inaczej wyglądać.
Może skorzystaj z wizyty u psychologa skoro tak panicznie obawiasz się zajścia w ciążę, bo sama widzisz i piszesz, że "świrujesz". A szkoda zabierać sobie całą radość i przyjemność z seksu.
Powodzenia 😉
 

witch84

Fanka BB :)
Dołączył(a)
10 Styczeń 2015
Postów
6 504
@Maja304 Ostatnio zakładam podobny temat. Z tymże u mnie nie pojawiło się plamienie/krwawienie w dniach tabletek placebo, tylko dopiero w dniu przyjęcia 2 tabletki kolejnego opakowania. A ja zawsze miałam problem z tabletkami, bo zawsze miałam po nich plamienia w różnych momentach cyklu... Najpierw uspokoiły mnie dziewczyny tu na forum, a potem lekarz, który również stwierdził, że tak może być. Co więcej może się zdarzyć, że plamienie nie pojawi się wcale.
Póki co to jestem zadowolona - bo jak na razie krwawienie z odstawienia pojawiało się zawsze przy 3 tabletce placebo. I krwawienie to chyba nie do końca właściwe słowo - mam plamienia przez 2 dni, że nawet nie muszę korzystać z podpasek/tamponów - wystarczają zwykłe wkładki :)
 
reklama

Maja304

Początkująca w BB
Dołączył(a)
15 Styczeń 2021
Postów
25
@Maja304 Ostatnio zakładam podobny temat. Z tymże u mnie nie pojawiło się plamienie/krwawienie w dniach tabletek placebo, tylko dopiero w dniu przyjęcia 2 tabletki kolejnego opakowania. A ja zawsze miałam problem z tabletkami, bo zawsze miałam po nich plamienia w różnych momentach cyklu... Najpierw uspokoiły mnie dziewczyny tu na forum, a potem lekarz, który również stwierdził, że tak może być. Co więcej może się zdarzyć, że plamienie nie pojawi się wcale.
Póki co to jestem zadowolona - bo jak na razie krwawienie z odstawienia pojawiało się zawsze przy 3 tabletce placebo. I krwawienie to chyba nie do końca właściwe słowo - mam plamienia przez 2 dni, że nawet nie muszę korzystać z podpasek/tamponów - wystarczają zwykłe wkładki :)
Gdzieś właśnie czytałam, że może krwawienie może sie pojawić dopiero na początku kolejnego opakowania. No u mnie nawet to plamienie jest skąpe. Zastanawiam się, że może jakbym brała tabletki w schemacie 21+7 to byłoby lepiej, bo teraz mam 24+4.
 
Do góry