reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Test Owulacyjny Czy to już?

Klaudipatty

Fanka BB :)
Dołączył(a)
5 Luty 2021
Postów
152
Hejka czy ten test owulacyjny jest już pozytywny czy jeszcze nie? Nie znam się na tych wynikach ponieważ to mój 1 cykl w którym stosuje testy.
 

Załączniki

  • C67A9B3D-5044-47C1-8FD0-A5B539461130.jpeg
    C67A9B3D-5044-47C1-8FD0-A5B539461130.jpeg
    1,2 MB · Wyświetleń: 442
reklama
Albo już albo bardzo bardzo blisko. Spróbuj powtórzyć około 22 i polecam apke premom ona pokazuje peak, dodajesz tam zdjęcia testów. :)
 
Hej! To mój drugi cykl (pierwszy zakończony ciąża biochemiczną) ogólnie to potrafiłam wyczuć kiedy mam owulacje (ból brzucha, śluz itd) ale chciałam to jeszcze potwierdzić testami. W 14 dc rano test był negatywny a o 16 już pozytywny i jakimś późniejszym wieczorem bolał mnie brzuch i miałam potop śluzu 😅 więc działaliśmy, ale te testy dalej takie wychodzą 😅 czy owulacja mogła sie przesunąć? I czy jest jeszcze z tego szansa na dziecko?
 

Załączniki

  • DBFDBC63-8D47-4D97-AC3A-DC0AA29D144D.jpeg
    DBFDBC63-8D47-4D97-AC3A-DC0AA29D144D.jpeg
    1,7 MB · Wyświetleń: 118