reklama
Forum BabyBoom.pl

Dzień dobry

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Kochani, umiera młoda mama. To koleżanka jednej z naszych moderatorek @89katia. Być może uda sie ocalić jej życie, ale (jak zawsze) potrzba na to pieniędzy. I to nie za miesiąc, nie za dwa, tylko teraz. Dorzuć się do zbiórki. Każda wpłata, nawet ta symboliczna daje jej większą nadzieję, że wróci do swoich maluszków. Dziękuję. aniaslu Poznaj Anię i jej dzieci. I podejmij decyzję.

reklama

witaminy w ciąży

niunia25

Początkująca w BB
Dołączył(a)
18 Październik 2005
Postów
25
Rozwiązania
0
Witajcie!

Ja mam problem z tolerowaniem preparatów witaminowych dla kobiet w ciąży.
Przez pierwsze trzy miesiące nie stosowałam żadnych. Od czwartego miesiąca zaczęłam brać FEMINATAL. Niestety za 15-30 minut "wszystko wracało spowrotem". Po tygodniu stosowania odstawiłam je i wszelkie dolegliwości gastryczne ustąpiły. Lekarz zalecił zmianę witamin. Pod koniec piątego miesiąca zaczęłam brać PRENATAL. Przez pierwszy tydzień było wszystko ok, ale objawy wróciły. Witaminy odstawiłam. Teraz zaczynam siódmy miesiąc i zastanawiam się co mam zrobić.
Może wy mi doradzicie. Przecież dziecko potrzebuje coraz więcej witamin i minerałów, a ja nie mogę ich przyjmować.
Może polecacie jakieś preparaty witaminowe dla kobiet w ciąży?

Serdecznie dziękuję za wszelkie rady!
Pozdrawiam
 
reklama

MonikaG

Styczniowe mamy'06
Dołączył(a)
21 Październik 2005
Postów
2 081
Rozwiązania
0
Witam,
ja od miesiaca przyjmuje Prenatal i nie zauwazylam nic niepokojacego,a rozmawialas o tej nietolerancji z lekarzem prowadzacym?Radze sie skonsultowac z lekarzem  ;) Dodatkowo lykam codziennie zelazo i staram sie jesc duzo nabialu.Pozdrawiam i mocno sciskam!
 

niunia25

Początkująca w BB
Dołączył(a)
18 Październik 2005
Postów
25
Rozwiązania
0
Dzięki za radę.
Rozmawiałam z lekarzem, ale on niestety nie wie skąd się biorą te dolegliwości.
Jak na razie wyniki miałam w normie i to mu wystarczało. Zobaczymy jak będzie teraz bo we wtorek będę robiła analizę krwi.
Zobaczymy co wyjdzie. Jeśli chodzi o nabiał to z tym też jest u mnie lichutko. Na samą myśl o jogurcie czy jakimś twarożku już mnie mdli. Jedyne co jem z "wartościowych rzeczy" to owoce, ale też nie wszystkie.

Pozdrawiam.
 

Agnieszka25w-wa

Zaangażowana w BB
Dołączył(a)
14 Lipiec 2005
Postów
140
Rozwiązania
0
Witaj niunia, ja mam dokładnie to samo co ty, ale wziełam się podstępem hehe. Nie biore ich zgodnie z zaleceniem że poo jedzeniu czy na czczo, feminatal zawsze biore teraz tuż przed snem razem z dodatkowym żelazem. Wszelkie torsje odeszły więc może też tak sprubój. Pozdrowionka Agnieszka
 

niunia25

Początkująca w BB
Dołączył(a)
18 Październik 2005
Postów
25
Rozwiązania
0
Agnieszka dzięki za radę. Dziś wieczorem tak spróbuję.
Za kilka dni napiszę czy rada podziałała.
pozdrawiam
 
L

lwica

Gość
Ja jak do tej pory nie biore witamin bo moja polozna stwierdzila ze mam dobre wyniki wiec nie potrzebuje dodatkowych witamin tylko mam nadal trzymac taka diete jak do tej pory,ale za to duzo jem nabialu i mnostwo owocow a to dobrze mi idzie,lepsze to niz slodycze,czesto do platkow dodaje sobie suszone morele i wkrajam dodatkowe owoce,smakuje znacznie lepiej a do tego witaminki.Polecam.
 

aniołekk

Fan(ka)
Dołączył(a)
21 Czerwiec 2005
Postów
2 552
Miasto
Szczecin
Rozwiązania
0
ja nie biore xzadnych staram sie uzupelnic diete w to co potrzebne,,, ale po tygodniu jedzenia twarozku na sniadanie juz jest mnie niedobrze.
dodatkowo ja mam problem ze nie potrafie lykac zadnych tabletek.. na pocztek przymusilam sie i lykalam na podtrzymanie ciazy ... juz oki
ale jak zaszla moaw o witaminach to sprobowalam w aptecy wszytskie ale oni wszytskie juz wygladaja wilkosci slonia... czsa od czasu pije jakis rozpuszcalne witaminki .... nie wiem 3 idzemy na wizyte zobaczymy jak tam nasze wyniki.....i czy pan doktor bedze nas bil ;D

ale generalnie nic nie mozna jesc za duzo bo jak jest za duzo tego samego to organizm zwraca,, (szczegolnie na pozctaku ciazy ten sam obiad 2 razy juz nie smakowal:(

Pozdrwaiam aniolekk
 

padiqq

styczeń`06 październik`07
Dołączył(a)
25 Sierpień 2005
Postów
3 849
Miasto
Łódź
Rozwiązania
0
Ja również nie zażywam witamin, jedynie takie w naturalnej postaci. :laugh:
Wyniki badań mam w porządku i mój lekarz stwierdził iż nie widzi potrzeby zażywania preparatów witaminowych. Staram się odżywiać racjonalnie , tak żeby mojemu maluchowi nieczego nie zabrakło.
 

czechow

Moderator
Dołączył(a)
11 Sierpień 2005
Postów
10 353
Miasto
Warszawa
Rozwiązania
0
niunia25 pisze:
Witajcie!

Ja mam problem z tolerowaniem preparatów witaminowych dla kobiet w ciąży.
Przez pierwsze trzy miesiące nie stosowałam żadnych. Od czwartego miesiąca zaczęłam brać FEMINATAL. Niestety za 15-30 minut "wszystko wracało spowrotem". Po tygodniu stosowania odstawiłam je i wszelkie dolegliwości gastryczne ustąpiły. Lekarz zalecił zmianę witamin. Pod koniec piątego miesiąca zaczęłam brać PRENATAL. Przez pierwszy tydzień było wszystko ok, ale objawy wróciły. Witaminy odstawiłam. Teraz zaczynam siódmy miesiąc i zastanawiam się co mam zrobić.
Może wy mi doradzicie. Przecież dziecko potrzebuje coraz więcej witamin i minerałów, a ja nie mogę ich przyjmować.
Może polecacie jakieś preparaty witaminowe dla kobiet w ciąży?

Serdecznie dziękuję za wszelkie rady!
Pozdrawiam
NIe wiem czy ktoś już to ci pisał ale może spróbuj MATERNĘ - jest całkiem całkiem - jest co prawda droższa ale jest ok.

Gocha
 
reklama
Dołączył(a)
11 Lipiec 2008
Postów
1
Rozwiązania
0
Cześć! jestem tu nowa i jeszcze nie bardzo łapię co i jak. Słuchajcie mam kłopot i nie wiem co dalej. Jestem w 26 tyg ciąży i przez ostatni miesiąc bralam feminatal 800 ( który powinno się brac do 12 tyg ciazy) gdyż tak mi zaleciła moja doktor. Ptyatłam ją kilka razy czy na pewno mam to brac poniewaz oprócz tego regularnie przyjmuję feminatal N. Boje sie ze za duzo tego, i nie wiem co dalej robic. Rozmawiałam ze znajoma aptekarka i powiedziala mi ze zdecydowanie nie powinnam brac tych tabletek bo to za duzo.Martwie sie teraz czy wszystko bedzie dobrze z moim dzidziusiem. będe wdzieczna za wszelkie porady.
 

Polecamy

null

Nowe wątki

reklama

Nowe pytania

Do góry