reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

ZA darmo sesja fotograficzna Warszawa i okolice

kasiulec

mama październikowa2009
Dołączył(a)
8 Sierpień 2009
Postów
536
Miasto
Piastów
Cześć
Jestem po szkole WSfoto w Warszawie - pomyślałam, że fotografia może byc dla mnie nie tylko miłością ale i pracą. Do tej pory była to głównie fotografia mojej córki:)


W ramach zbierania portfolio mogę zrobić ZA DARMO Twojemu maluszkowi zdjęcia. Zdjęcia wykonuje u klienta, kilka takich sesji mam już za sobą. Posiadam przenośne studio fotograficzne oraz profesjonalny aparat fotograficzny Canon 5 d markt II z profesjonalnym, jasnym obiektywem. Wyposażona jestem w liczne gadżety potrzebne do sesji z maluchami - takie jak ręcznie robione na zamówienie czapeczki, kosze, skrzynki, przeróżne tła.

Najbardziej interesują mnie noworodki i niemowlaki.

Zdjecia robię w Warszawie i w okolicach- odpowiem tylko na WYBRANE zgłoszenia.



Gorąco zachęcam! To naprawdę wspaniała pamiątka. Średnio taka sesja w Warszawie u klienta w domu kosztuje 500-1000 zł.


Zdjecia robione w domu a wyglądają jak w studiu.


Zbieram portfolio do połowy lutego, wtedy to uruchamiam stronę internetową gdzie zaprezentowane będą zdjęcia z darmowych sesji.


KONTAKT NA PRIVA

Pozdrawiam,

Kasiulec
 
Ostatnia edycja:
reklama
WSZYSTKICH ZAINTERESOWANYCH PROSZE O KONTAKT NA PRIVA.
ze względu na duze zainteresowanie odpowiem tylko na wybrane zgłsozenia