reklama

zabawa dla mamusiek-"dobre oko"

Temat na forum 'Dzieci urodzone w 2002 roku' rozpoczęty przez Paula 13, 25 Marzec 2009.

  1. Paula 13

    Paula 13 mama Wiki i Tati

    No to lsaki co to jest?:-D

    [​IMG]

    na początek proste......

    zachęcam byscie również wastawiały rzecz jasna......ja w paincie wycinak kawałek zdjęcia;-)

    a robię to dokładnie tak.......

    -szukam sobie fotki w moich obrazach na kompie lub w necie
    - jak w necie zapisuje sobie na pulpicie obrazek
    - otwieram painta
    -wchodzę w plik......otwórz i wtedy wybieram konkretne zdjęcie jakie mnie interesuje
    -u mnie po lewo sa takie różne ikonki......takie przerywany prostokąt.........to zaznacz...... klikam na to........i wtedy mogę sobie znaczyć fragment jaki chcę z fotki
    - na tym zaznaczonym fragmencie klikam prawym przyciskiem myszki i zaznaczam kopiuj do.......no i zapisuje np. na pulpicie
    -wychodzę nie zapisując zmian w programie
    -klikam na pulpit na ten kawałek fotki który zapisałam.......otwiera się......i jeszcze raz zapisuje (File- save as...) tym razem jako jpg się zapisze by można było wrzucić np na fotosik......
    - i ot cała polityka;-)


     
    Ostatnia edycja: 11 Kwiecień 2009
  2. monia2925

    monia2925 mama Karoli,Kingi i Pati

    haha Paula... wcale to nie takie proste,co to jakas swinka morska czy jaki diabel:-):-):-):-):-) na sianku,kurcze dobre ale ja nie mam pojecia:szok:
     
  3. reklama
  4. doris78

    doris78 Mama Kubusia i Davidka!!!

    PAULA-zgadzam sie z Monia,ze to wcale nie proste:-D:-D:-Dtez sie zgadzam ze cos na sianku siedzi...hmm...ale co??:-Ddla mnie to moze ucho kozy??
     
  5. Paula 13

    Paula 13 mama Wiki i Tati

    no blisko blisko.......koło kozy moze i stał:-D:-D:-D:-) czyli to ???????????:-p
     
  6. doris78

    doris78 Mama Kubusia i Davidka!!!

    Osiolek????:-):-):-)
     
  7. Paula 13

    Paula 13 mama Wiki i Tati

    Doris brawo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    [​IMG]

    a to cóz takiego??????

    [​IMG]
     
    Ostatnia edycja: 26 Marzec 2009
  8. asiulka271

    asiulka271 Mama Maciusia i Emilka

    no teraz to wymyśliłaś kochana,jakby skrzydło gacka
     
  9. Paula 13

    Paula 13 mama Wiki i Tati

    Brawo!!!!![​IMG]
     
  10. reklama
  11. Paula 13

    Paula 13 mama Wiki i Tati

    [​IMG]

    kolejna zagadka..........
     
    Ostatnia edycja: 29 Marzec 2009
  12. doris78

    doris78 Mama Kubusia i Davidka!!!

    Dla mnie to wyglada na ucho slonia:-D:-D
     

Poleć forum