reklama

Złe samopoczucie po Prenatalu.

Temat na forum 'Zdrowa mama' rozpoczęty przez Misslena, 2 Styczeń 2010.

  1. Misslena

    Misslena Najszczęśliwsz mama;*

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Witam moje drogie forumowiczki, otóż od ponad dwóch tygodni biorę sobie Prenatal Classic, i od jakiś 4 dni gdy tylko go wezmę to jest mi strasznie niedobrze, a o bólu brzucha już nie wspomnę.
    Lekarza mam dopiero 11 stycznia, i do tego czasu nie wiem co robić, dzisiaj wzięłam sam folik jedynie.
    Czy to jest wina akurat Prenatalu? Czy inne tabletki też mogą wywołać mdłości? Doda że na początku czułam się po nim idealnie, dopiero teraz coś się stało:(
     
  2. matosia

    matosia Fanka BB :)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Witaj! Miałam dokładnie to samo, też po prenatalu, ciągle było mi niedobrze, lekarka przepisała mi inne witaminy, po nich to samo, ja z własnego doświadczenia wiem, że lepiej jest przestać brać tabletki które nam szkodzą i poczekać do wizyty u ginekologa ;)
    A może u Cibie to nie prenatal? Próowałaś go nie brać? Jak wtedy się czułaś?
     
  3. reklama
  4. Misslena

    Misslena Najszczęśliwsz mama;*

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Przestałam go brać dwa dni temu i żadnych mdłości, nic! Normalnie jak ręką odjął, biorę jedynie folik.
    Na wizycie będę rozmawiać z lekarzem i zobaczymy co mi powie, mam nadzieje że to tylko reakcja na prenatal i nie będę problemu z innymi witaminami:(
     
  5. celira

    celira Fanka BB :)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Też tak miałam po Prenatalu. Brałam go rano i od razu mogłam biec do łazienki. Jak kiedyś zapomniałam to zauważyłam, że czuję się trochę lepiej. Choć i tak miałam mdłości i wymioty przez pierwszy trymestr.:no: Ale po Prenatalu faktycznie czułam się gorzej. Zaczęłam go brać na noc, a nie rano i było lepiej.
     
  6. aga_ps2

    aga_ps2 Początkująca w BB

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Ja też brałam Prenatal classic, tylko mnie lekarz uprzedził, ze należy go używać (tak jak i inne witaminy dla kobiet w ciąży) od drugiego trymestru ciąży, ponieważ witaminy z grupy B mogą powodować lub nasilać mdłości. Dlatego w pierwszym trymastrze zalecił mi tylko kwas foliowy.
     
  7. gabiaz

    gabiaz Fanka BB :)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Ja brałam prenatal rano, a mdłości po nim miałam jak wzięłam na czczo. Po kanapeczkach wchodził dobrze:)
     
  8. pysia25

    pysia25 Mama Natalii i Mateuszka

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Coś w tym rzeczywiście musi być, bo mi też po prenatalu było niedobrze:baffled::sorry2:, i to przez cały dzień:szok::baffled::dry:. Brałam go tylko przy córce, i tez dopiero w połowie 2 trymestru, i było OK, a jak byłam w ciąży z synem to nic nie brałam, tylko przed ciążą i w 1 trymestrze folik i syn zdrowy, wszystko w porządku:-).
     

Poleć forum