reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

reklama

Zwiększenie 2 krotnie dawki Euthyrox

Isiaa

Początkująca w BB
Dołączył(a)
6 Listopad 2020
Postów
15
Hej dziewczyny:)
Endykronolog kazal mi zwiekszyc dawke z 25 na 100 z powodu niskich ft4 i ft3, balam sie od raxu zrobic taki przeskok i zaczelam 3 dni brac poloeke czyli 50 i pozniej 100. Czulam sie o dziwo dobrze, tylko wieczorem wzięło mnie na senność i polozylam sie i zasnelam.dzisiaj tez wzielam 100 i teraz czuje sie dobrze, żadnego kołatania serca, gorąca itp. Jesli dzisiaj poczuje senność zadzwonie do endokrynologa.

Czy jesli nie odczuwam zadnych innnych objawow, to nie zaszkodzi maluszkowi? Nie wiem czy to nie za duzy przeskok, jak myslicie?
 
reklama

Mała.czarna

Fanka BB :)
Dołączył(a)
14 Czerwiec 2019
Postów
4 837
Endokrynolog wie co robi.
Senność odczuwasz raczej przez ciążę niż przez tabletki.
Ja brałam 50 i 75 tetaz biore 100 w ciazy i tarczyca jest idealna. Słuchaj lekarza:)
 

Olka2729

Fanka BB :)
Dołączył(a)
14 Maj 2020
Postów
834
Hej dziewczyny:)
Endykronolog kazal mi zwiekszyc dawke z 25 na 100 z powodu niskich ft4 i ft3, balam sie od raxu zrobic taki przeskok i zaczelam 3 dni brac poloeke czyli 50 i pozniej 100. Czulam sie o dziwo dobrze, tylko wieczorem wzięło mnie na senność i polozylam sie i zasnelam.dzisiaj tez wzielam 100 i teraz czuje sie dobrze, żadnego kołatania serca, gorąca itp. Jesli dzisiaj poczuje senność zadzwonie do endokrynologa.

Czy jesli nie odczuwam zadnych innnych objawow, to nie zaszkodzi maluszkowi? Nie wiem czy to nie za duzy przeskok, jak myslicie?
Leki na tarzyce nie szkodza dziecku. Ja tez biorę leki na niedoczynność, nieprawidłowe wyniki tarczycy mogą doprowadzić do poronienia lub innych poważnych problemów dla plodu. Słuchaj lekarza i nie dawkuj sobie nic na własną rękę. Co miesiąc w ciazy rob wyniki i będziesz widziala efekty brania leków
 

Olka2729

Fanka BB :)
Dołączył(a)
14 Maj 2020
Postów
834
Hej dziewczyny:)
Endykronolog kazal mi zwiekszyc dawke z 25 na 100 z powodu niskich ft4 i ft3, balam sie od raxu zrobic taki przeskok i zaczelam 3 dni brac poloeke czyli 50 i pozniej 100. Czulam sie o dziwo dobrze, tylko wieczorem wzięło mnie na senność i polozylam sie i zasnelam.dzisiaj tez wzielam 100 i teraz czuje sie dobrze, żadnego kołatania serca, gorąca itp. Jesli dzisiaj poczuje senność zadzwonie do endokrynologa.

Czy jesli nie odczuwam zadnych innnych objawow, to nie zaszkodzi maluszkowi? Nie wiem czy to nie za duzy przeskok, jak myslicie?
I tak jak koleżanka wyżej napisala senność to objaw ciazy, a nie skutek brania leków.
 

IsabellaW

Fanka BB :)
Dołączył(a)
28 Maj 2020
Postów
520
to są tzw leki "inteligencji" :) Warto posluchac sie lekarza, bo zle wartosci tsh moga wplynac nawet na inteligencję i rozwoj umyslowy dziecka
 

Isiaa

Początkująca w BB
Dołączył(a)
6 Listopad 2020
Postów
15
Dzieki za odpowiedzi, tak zrobilam i przyjmuje zwiększona dawke leku, mam nadzieje, ze hormony sie unormuja:)
 

Podobne tematy

Do góry