reklama

Październikowe mamy 2018

Oprócz tego tantum Rossa czy Ginexid polecam płyn do higieny intymnej po porodzie...ma bardzo dobry skład i opinie.
2018-07-23%2022.27.42.jpg

Załączniki

• 2018-07-23%2022.27.42.jpg
    2018-07-23%2022.27.42.jpg
    36 KB · Wyświetleń: 1 228
reklama
Nie znam się na szwach u ludzi, ale wiem, że jak się zakłada kotkom po sterylce szwy rozpuszczalne, to bardzo często mają później reakcje alergiczne i takie wielkie gule im się tam robią. Chyba te zwykłe szwy są trochę bezpieczniejsze.
Ja mialam rozpuszczalne po laparo i sie nie rozpuścily. Polozna je ściągala po tygodniu [emoji3]

Tez juz nie kupuje, moze jedna paczke ta 20 kilka sztuk nr 1 z Dady kupie i tyle :)
Ostatnio widziałam babke w Biedroncee jak robila zapasy pampersow Dada, byla w zaawansowanej ciazy [emoji3]

Ja tez tak hurtowo kupuje.... od promocji do promocji... po 6 kartonów...ostatnio sms dostalam ze do 20 lipca...karton pampersow dada gdzie jest tam prawie 86 czy 94 pampersow....za 38zl.. jedno mam akurat już odpampersowane..drugie jeszcze nie ..wiec i tak hurtem bede znowu dla 2 dzieci kupować :)

@Kocurek a dlaczego po 7 dniach masz miec zdjecie szwow? U mnie w szpitalu zdejmowali wszystkim dziewczynom w dniu wypisu, a to czego nie zdejmowali to sie rozpuscilo... Czyli jak wychodzily w 3 dobie to juz wtedy. Ja wychodzilam niestety w 7 i jak mi polozna zdejmowala to tam juz troche przyroslo za mocno i sie rozpapralo...
Zakładali mi szwy w nocy i już to był poniedziałek. W środę miałam wypis a w pr miałam zgłosić się do przychodni przyszpitalnej na zdjęcie szwów.

Oprócz tego tantum Rossa czy Ginexid polecam płyn do higieny intymnej po porodzie...ma bardzo dobry skład i opinie. Zobacz załącznik 880749
tyłko napiszę ze jesli któraś z was nie używała żelu do higieny intymnej to aby do szpitala nie brała i nie używała pierwszy raz po porodzie bo nie wiadomo jak organizm zareaguje.