reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Staramy się, wspieramy i o życiu rozmawiamy!:)

reklama
jestem z okolic Zielonej Góry :) mam 6-latka i od 3 cykli staramy sie o drugie ale lekarka podejrzewa cykle bezowulacyjne.....pecherzyk rosnie powoli bo tylko 1mm dziennie i jest w koncowym efekcie przestarzaly.....
Hej i tu [emoji6]
Lekarka chce ci wlaczyc cos na pekniecie pecherzyka czy jeszcze obserwuje ?
 
No i wlasnie zaczynam plamic takze dzis bedzie 1dc [emoji6]
Nie nastawialam sie jakos specjalnie na ten cykl wiec nie rozpaczam [emoji6]
Ruszam dalej, 13cykl starań przed nami [emoji57]
 
Ja się wczoraj zalamalam, robiłam homocysteine i tsh i jest wszystko do dupy. Zaczynam tracić nadzieję że kiedyś się w ogóle uda. Ja nigdy nie miałam problemów z tarczyca :(

Spokojnie, leki wszystko powinny szybko ustawić. Ostatnio co druga chyba na problemy z tarczycą.

Ja wiem kiedy mam owulacje bo mam chcice xD jak widzę śluz plodny i do tego ból w podbrzuszu to wiem o co chodzi zaraz :p

Ja też tak mam i wcześniej oba razy sprawdziło się :) zobaczymy co tam u mnie na stare lata będzie :D

No i wlasnie zaczynam plamic takze dzis bedzie 1dc [emoji6]
Nie nastawialam sie jakos specjalnie na ten cykl wiec nie rozpaczam [emoji6]
Ruszam dalej, 13cykl starań przed nami [emoji57]

Cholera, no trudno! :)

@Agressiva
To, dobry pomysł znaleźć lekarza o podwójnej specjalizacji. Ułatwi znalezienie problemu.