reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Ciąża bliźniacza

@mama płci męskiejl
Cudne są!
Przystawiasz do piersi czy ściągasz?
Ja na wadze nie znam się. Moi na mm. Tylko trochę lego dostają. Ale przybierają po ok.300 gr tygodniowo. Może jutro położna przyjdzie to ich zważy.
U was to mało śniega. U nas prawdziwa zimaZobacz załącznik 940903
Patrzę że twoi też chętnie za wózek trzymają się.
Mój synuś też lubi spacerki z wózkiem.
Oni chcieliby sami prowadzić wózek. A co do zimy to od dwóch dni nie ma śniegu i mrozu, a tak było fajnie.
Po szpitalu karmiłam już tylko swoim. Ściągam sobie. A teraz położna kazała mi trochę dokarmić żeby waga szła szybciej w górę.
 
reklama
Oni chcieliby sami prowadzić wózek. A co do zimy to od dwóch dni nie ma śniegu i mrozu, a tak było fajnie.
Po szpitalu karmiłam już tylko swoim. Ściągam sobie. A teraz położna kazała mi trochę dokarmić żeby waga szła szybciej w górę.
Jak jesteś zdecydowana na karmienie cycem to przy dokarmiania już krótka piłka do odstawienia. Ja swoje dokarmialam najpierw jedna porcja mm na dobę i szybko przestały lubić cyca ą mi mleko zaczęło zanikac. Raptem 4 miesiące w systemie mieszanym nam się udało...
 
Gratuluję! Dużo zdrówka dla was! Teraz będziesz miała w domu wesoło. Tyle maluchów.
Który to tydzień U ciebie był? Jak duży dzieciaczki?