reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Lipcowe mamy

Babki, szybkie pytanko - czy bakłażan moze mieć w srodki pestki takie malutkie i czarne? Bo zawsze widzialam takie jasno zielone, prawie nie odroznialy sie od reszty wnętrza. zupelnie nie znam się na tym ustrojstwie, ale robię obiad i musze widzieć juz - gotowa czy wyrzucic? :confused:
 
reklama
halo! to bedzie teraz bardzo dluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugo!:tak:
Czesc, melduje się i ja :cool2: Anybody home??:-p

no wiec na szybko kilka informacji:
- w piatek byl ostatni dzien mojej pracy az do powrotu z macierzynskiego :-p wiec jest git , zamierzam to dobrze wykorzystac bo to drugi i ostatni raz w zyciu:-)
- Maksio ju tydzien u babci :-) jutro dolączam do niego i tak az do 20 grudnia :tak:Kompa zabieram ze sobą wiec bede wreszcie miała wiecej czasu na BB.

Potem wracam do wa-wy na wizyte u gina i jade(juz z łosiem) do rodziców na swieta
...a po swietach do krynicy górskiej na tydzien do SPa :-):-):-)

- Remont idzie pełną parą:cool2: Parter naszego domu wyglada jak plac budowy, wiec jest mega jazda :tak:ale na maksa mnie cieszy, ze to wszytsko w końcu się dzieje :-pwiec jak dla mnie moze byc plac budowy hihi
Poza tym pracuja u nas 4 super mięsa wiec mam super widoki :cool2::cool2::cool2:Az jestem zdzwiona, ze taka ekipa 'mięsna' się zebrała :-p