reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Obrzęk płodu,omphalocoele,zbyt wolny wzrost dziecka...

Nie wiem czy jeszcze ktoś zaglada na to forum ale mnie również spotkała taka sytuacja. Na pierwszych badaniach prenatalnych stwierdzono uogolniony obrzek plodu, wykonana amniopunkcja i potwierdzenie abberacji chromosomowej. Obecnie jestem w 17 tc ale lekarze nie dają szans dziecku na przeżycie..twierdzą że dojdzie do obumarcia wewnatrzmacicznego. Jestem załamana. Chciałabym się dowiedzieć jak potoczyły się wasze losy
 
reklama
Cześć, u mnie podobnie uogólniony obrzęk płodu w 14 tyg, wykonana biopsja kosmówki i czekanie na wyniki. Dodatkowo przezierność karkowa wynosi 12,60, lekarze podejrzewają zespół Turnera i nie dają szans, że dziecko dożyje porodu.
 
Doma22 co u ciebie słychać ? Jak maleństwo... jestem w 11tc, dzisiaj usłyszałam diagnozę obrzęku płodu. Jestem przerażona. W przyszły poniedziałek czeka mnie test Pappa i USG genetyczne. To moja 4 i jestem mamą 3 aniołków. Tracę siłę...
 
Cześć, u mnie podobnie uogólniony obrzęk płodu w 14 tyg, wykonana biopsja kosmówki i czekanie na wyniki. Dodatkowo przezierność karkowa wynosi 12,60, lekarze podejrzewają zespół Turnera i nie dają szans, że dziecko dożyje porodu.
Jak się macie ? Jak maluszek ? Jestem w bardzo podobnej sytuacji.. narazie przed USG genetycznym i testem Pappa.