Kittek - fura fajowa!
Kwiatuszek - fajnie, że fotelik do Was dotarł:-)
Ja się dziś rozczarowałam. Dealer Inglesiny nie prowadzi detalu, poinformował, że wózek jest dostępny u nich w Poznaniu i na przesyłkę kurierską będę czekać 1 dzień. Podał mi 2 sklepy - jeden z Jeleniej Góry a drugi z Legnicy. Dzwonię, a sprzedawczynie jakieś takie lewe, nic nie wiedzą i ich wypowiedzi raczej do zakupu nie nakłaniały, bo:
- ona musi się dowiedzieć jaka cena..
- tych wózków to nikt nie kupuje.. ( a ja to niby co zamierzam zrobić?!)
- ona nie ma aktualnego cennika..
- ona nie wie, czy ten kolor będzie dostępny (zaznaczam, ze wybraliśmy najpopularniejszy granat-biel i mówię jej, że mam info od dealera, że wózek i kolor vernice jest)..
- ona nie wie ile będzie trwała przesyłka
I w ogóle mnie o numer kontaktowy nie poprosiły tylko same kazały oddzwonić, "może jutro".
W doopie mam taką obsługę!!
Wózek za prawie 4tysiące chcę, a one zamiast poprosić o numer, powiedzieć że ustalą wszystko i mnie poinformują to tylko problem za problemem mi wymieniają. Tak się wkurzyłam, że im nagadałam ile wlezie:
- że się powinny na szkolenie z obsługi klienta wybrać
- że sama takie szkolenia prowadzę to zapraszam;-)
- że nie dziwię się jak im sklep padnie, bo z takim podejściem do klienta to daleko nie zajadą
- że zgłoszę do dealera jak zostałam potraktowana itp. itd.
- że cennik mają dostępny on-line
No i ostatecznie skorzystamy z oferty internetowej bobowozki.com.pl - tam babka konkretna, wszystko wiedziała co i jak, jeszcze torbę gratis dostanę:-) Na przesyłkę czeka się 4-5dni, więc pośpiechu nie ma, a wózki w kolorze vernice są u nich cały czas dostępne:-) Uff..
Kwiatuszek - fajnie, że fotelik do Was dotarł:-)
Ja się dziś rozczarowałam. Dealer Inglesiny nie prowadzi detalu, poinformował, że wózek jest dostępny u nich w Poznaniu i na przesyłkę kurierską będę czekać 1 dzień. Podał mi 2 sklepy - jeden z Jeleniej Góry a drugi z Legnicy. Dzwonię, a sprzedawczynie jakieś takie lewe, nic nie wiedzą i ich wypowiedzi raczej do zakupu nie nakłaniały, bo:
- ona musi się dowiedzieć jaka cena..
- tych wózków to nikt nie kupuje.. ( a ja to niby co zamierzam zrobić?!)
- ona nie ma aktualnego cennika..
- ona nie wie, czy ten kolor będzie dostępny (zaznaczam, ze wybraliśmy najpopularniejszy granat-biel i mówię jej, że mam info od dealera, że wózek i kolor vernice jest)..
- ona nie wie ile będzie trwała przesyłka
I w ogóle mnie o numer kontaktowy nie poprosiły tylko same kazały oddzwonić, "może jutro".
W doopie mam taką obsługę!!
Wózek za prawie 4tysiące chcę, a one zamiast poprosić o numer, powiedzieć że ustalą wszystko i mnie poinformują to tylko problem za problemem mi wymieniają. Tak się wkurzyłam, że im nagadałam ile wlezie:
- że się powinny na szkolenie z obsługi klienta wybrać
- że sama takie szkolenia prowadzę to zapraszam;-)
- że nie dziwię się jak im sklep padnie, bo z takim podejściem do klienta to daleko nie zajadą
- że zgłoszę do dealera jak zostałam potraktowana itp. itd.
- że cennik mają dostępny on-line
No i ostatecznie skorzystamy z oferty internetowej bobowozki.com.pl - tam babka konkretna, wszystko wiedziała co i jak, jeszcze torbę gratis dostanę:-) Na przesyłkę czeka się 4-5dni, więc pośpiechu nie ma, a wózki w kolorze vernice są u nich cały czas dostępne:-) Uff..