reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Ciąża bliźniacza

Witajcie
Jestem tu nowa i z góry przepraszam jezeli zapytam o cos co juz sie wczesniej pojawilo.Zaczelam czytac forum ale jest ta duzo postow ze nie sposob tego przeczytac :)

Jestem w 9 tygodniu ciązy blizniaczej, jednokosmowkowej dwuowodniowej i chcialam zapytac czy mozecie zaproponowac jakiegos lekarza np. z warszawy, ktory specjalizuje sie w tego typu ciązach, bo narazie jestem zielona w tym temacie.
Z gory dziekuje i przep[raszam jezeli ten temat byl juz poruszony.

Sylwia
 
reklama
Cześć moja ciąża jest taka sama - prowadzi mnie dr Brocka Zakrzewska i jestem super zadowolona - usg robię co 2 tygodnie w Szpitalu Bielańskim (skierowanie od p. doktor).
Nie przejmuj się bardzo i nie czytaj za dużo o powikłaniach w takiej ciąży. Moja rozwija się bardzo dobrze, dziewczynki rosną równo a ja mam siłę nawet na sport (w ograniczonych ilościach).
 
stobronka moją ciążę prowadziła dr Marzena Samsel, używa też nazwiska Dębska - również ze szpitala bielańakiego. Jest konkretna i rzeczowa, nie pieści pacjentki ale ma doświadczenie w temacie poza tym sama jest mamą bliźniąt więc zna nasze bolączki.

Tylko nie mam telefonu do gabinetu ale jak poszperasz w necie po nazwisku to pewnie znajdziesz namiar.

Życzę spokojnej ciąży:tak: