reklama

Czy to ciąża??? Objawy bardzo wczesnej ciąży

A

Anna234

Gość
#1
Mam problem kochalam sie ze swoim chlopakiem w ostatni dzien okresu tzn zawsze przypada to na niedziele.Zazywam pigulki logest jednak zwazywszy na to ze ostatnio duzo biore lekow ( antybiotyki ) to uzywamy gumek.Los chcial i wlasnie w niedziele nam spadla i zostal w srodku troche sie zmartwilismy tym co wiecej w srode zapomnialm wziasc pigulki ( wzielam ja jednak 11.30 - 12h ) czyli w terminie sie zmiescilam - teoretycznie praktycznie nie wiadomo.Lekarz powiedzial ze nie mozliwe ze jestem w ciazy ze pigulki wstecz nie dzialaja jednak mam powiekszone piersi bola mnie sutki glownie, czasem zabola jajniki ale moze to byc to ze jestem w czasie cylku.Jestem zmeczona senna ale czesto mi sie to wczesniej zdazalo biorac antybiotyki.Robilismy test jakies 10 dni po felernym stosunku byl negatywny nastepny robilismy 14 dni po ale nic nie wyszlo tzn zadna kreska sie nie pojawila.Teraz chcemy powtorzyc kolejny raz tzn test i zobaczyc co bedzie.
Strasznie sie boimi co o tym sadzicie prosze o wasza opinie.
Dziekuje
Anna
 
reklama

Magi

Fanka BB :)
Od
7 Luty 2005
Postów
1 241
Odpowiedzi
0
#3
Pewnie nie jesteś w ciąży. Bolące piersi i jajniki tak naprawdę o niczym nie świadczą. A na drugi raz jak się przytrafi taka wpadka z gumką - migiem do ginekologa po pigłkę "po". Unikniesz wtedy niepotrzebnego stresu.
 
A

Anna234

Gość
#4
...mam takie pytanie czy jak sie robi test ciazowy to sa rozna jego odmiany w tym sensie ze jeden jest po 7 dniach inny po 10 to wiem ale ostatnio sprawdzalam test i nie bylo napisane po ilu dniach mozna robi a jedynie bylo napisane ze do 2-3 dni przed okrsem.Jesli nim robilam i wyszedl negatywnie to jak mam traktowac jego wiarygodnosc ??
Okres mam za tydzien mam dostac za tydzien a do felernego dnia doszlo ponad 2 tyg temu myslicie ze test jest wiarygodny ??
 

Shamsa

Zaciekawiona BB
Od
14 Luty 2005
Postów
52
Odpowiedzi
0
#5
kazdy test jest tak samo wiarygodny

i jezeli jestes w ciazy to po 2 tyg powinno juz wyjsc, chyba ze mialas spozniona owulacje
poczekaj z tydzien i zrob jeszcze raz, dla pewnosci
 
Od
24 Luty 2005
Postów
4
Miasto
warminsko-mazurskie
Odpowiedzi
0
#6
hej Wam Dziewczyny.. mam "maly" problemik otoz dokladnie 19 dni temu,kochalam sie z moim chlopakiem bez zabezpieczenia,byl to moj dzien plodny-13 i 14 dzien cyklu. poszlismy na calosc,tzn on sam zadecydowal o tym-wiem,ze w tym momencie byl egoista,ale stalo sie! za kilka dni powinnam dostac okres. juz kilka dni po stosunku zaczely bolec mnie piersi,zrobily sie maksymalnie okragle od kilku dni odczuwam bole szczegolnie lewego jajnika-lekkie ale wyczuwalne! moj mocz jest ciemniejszy,mam czasami lekka zgage..zmeczenie rozniez,ale to moze byc spowodowane praca i studiami!dodam ,ze mam 21 lat..moj partner,zapewnia mnie,ze nie bede w ciazy i wymysla jakies durne wymigajace zdania na ten temat. poklocilismy sie o to,ale mniejsza o niego!! zastanawia mnie fakt,czy faktycznie moge spodziewac sie dzidziusia!!!! w razie czego nie bylboby dziecko planowane,ale poczete w milosci!!! i jak sobie pomysle,to ze szczescia az plakac mi sie chce!!! chcialabym byc mama... ;D

 

Kasia178

Fanka BB :)
Od
13 Luty 2005
Postów
1 011
Odpowiedzi
0
#7
Hej!!!!!!!!!

Mam pytanie: owulację miałam 24 marca, a od wczoraj strasznie bolą mnie piersi, są większe, pełne żylek i bardzo bolące- tak jak bym porządnie oberwała w nie. Już wcześniej bolały mnie przed @ ale nigdy tak. A chodzi mi o to, czy to możliwe, żeby tak szybko od owulacji coś czuć czy to raczej moja wyobraźnia i pragnienia znow coś mi "mieszają"? Czy jeszcze na coś powinnam zwrócić uwagę? dzięki, pa :)
 
A

Anik

Gość
#8
Kasia,
moje piersi powiekszyły się zaraz po poczęciu i stały się bolące. Ale nie każda dziewczyna ma takie same objawy. Poczekaj jeszcze chwilę i zrób test. Jeśli zrobisz go z krwi będziesz miala większą pewność. Powodzenia.
a
 

Kasia178

Fanka BB :)
Od
13 Luty 2005
Postów
1 011
Odpowiedzi
0
#9
Dzięki Anik za informację. Poczekam jeszcze trochę, bo nic innego mi nie pozostaje. Ale do cierpliwych to raczej (na pewno!!!!) nie należę :mad: A piersi jak na złość, jak się nimi bliżej zainteresowałam to jakby mniej bolą :( Ale nie tracę nadziei ;)
Pozdrawiam :)
 
reklama

Lilka

Fanka BB :)
Od
20 Styczeń 2005
Postów
10 824
Odpowiedzi
0
#10
my planowalismy dzidziusia tagze ''nie czekalam'' na okres.Jeszcze zanim nastapil to ja wiedzialam ze jestem w ciazy poniewaz strasznie bolaly mnie piersi,a wczesniej tego nie mialam.Potem (jeszcze przed okresem) zaczelo mnie bolec podbrzusze.Okazalo sie ze jestem w ciazy :D
 
Serwisy partnerskie

Sambucus Kids

Nowe wątki

reklama

Konkursy i testy

Test

Przetestuj Allergoff Atopy

Zgłoszenia przyjmujemy do 05/02/2019

Konkurs

"Moc uczuć". Walentynkowy konkurs dla przyszłych rodziców

Zgłoszenia przyjmujemy do 28/02/2019

Test

Przetestuj laktator ręczny Akuku

Zgłoszenia przyjmujemy do 15/02/2019

Konkurs

Konkurs z marką Humana. Mali odkrywcy ruszają w świat

Zgłoszenia przyjmujemy do 03/03/2019

Nowe pytania

Do góry