reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Czy to ciąża?

Dołączył(a)
25 Listopad 2022
Postów
7
czesc dziewczyny, jestem nowa w temacie, razem z partnerem chcemy mieć dziecko, ale trochę nas to zaskoczyło.
mam cykle od 22- 28 dni, ostatni okres miałam 3 listopada, seks uprawialiśmy 5 listopada pod koniec mojego okresu, a parter nie skończył we mnie, ale nie wiem na ile skutecznie zdążył wciagnąć (przepraszam za takie szczegoly) ;) później seks był 19 listopada (stosunek przerywany, w dni teoretycznie niepłodne), a 20 dostałam dziwne plamienie i skurcze dołu brzucha. Myślałam, że to wcześniejszy okres w 17 dniu cyklu co było dziwne, był bardzo skąpy i trwał ok 3 dni. Myślałam, ze to jakieś zaburzenia ( bylam wcześniej mocno przeziębiona) i umówiłam sie do lekarza na kontrole hormonów, ale w razie czego zrobiłam też test i wyszedł pozytywny. Kolejnego zrobiłam znów test rano i znów widoczna choć słabo druga kreska. Skonsultowałam się z położoną, myślałam ze skieruje mnie ma badania z krwi, ale powiedziała, że mam czekać jeszcze tydzień ( mówiła że testy są tak samo wrażliwe jak wyniki z krwi i nie ma sensu), bo mogła mi owulacja wpłynąć na dodatni wynik testów a ciąża jeśli jest to bardzo wczesna.
Rozmowa z nią mnie zaniepokoiła, bo myślałam, ze jak test pozytywny to pozytywny i koniec, ale jak widać to nie takie proste :D