reklama

Imiona dla naszych pociech

Temat na forum 'Dzieci urodzone w kwietniu 2007' rozpoczęty przez młoda_mamusia, 24 Sierpień 2006.

  1. młoda_mamusia

    młoda_mamusia Fanka BB :)

    No postanowiłam zaczac nowy watek wiem ze to moze za wczesniej ale niech kazda sklada propozycje imionek dla chlopca i dziewczynki jakie sie podobaja ,,, po jakimś czasie nazbiera sie troszke i moze kiedys bedzie łatwiej nam coś wybrać ,,, ja narazie nie mam zadnych pomysłow : dla dziewczynki podoba mi sie np.

    Zuzia
    Julia
    Ines
    Emilka
    Klaudia

    hm.. a dla chlopca nie mam pojecia ..
    ogolnie podobaja mi sie jakieś niespotykane imiona ,, nie chciałabym zeby kiedyś w klasie mojej pociechy bylo 6 dziewczynek cyz chlopczykow o tym samym imieniu
    wiec kochane czekam na wasze pomysły ...

    pozdrawiam gorocoo
     
  2. animak76

    animak76 Zaciekawiona BB

    Mloda Mamusiu!!!

    masz jeszcze kupe czasu na pomysly ;)

    moja corcia bedzie miec na imie Emilka, albo Marta, a synus, Kacperek albo Michalek.
     
  3. reklama
  4. młoda_mamusia

    młoda_mamusia Fanka BB :)

    anikak76 az mi sie bardzo milo zrobilo ja mam na imie Marta :) hihi buzka:*
     
  5. animak76

    animak76 Zaciekawiona BB

  6. roza1984

    roza1984 Mamy lutowe'07 Początkująca(y)

    ja dla cłopczyka NIKODEM lub NATANIEL ;)[glow=red,2,300][/glow]
     
  7. iza1

    iza1 Fanka BB :)

    Cześć Dziewczyny! Jestem też mamą kwietniową  ;) :laugh: Jak zobaczyłam że już jest kącik mam kwietniowych 2007 to nie mogłam tu nie zajrzeć  :) Pamiętam jak my myśliliśmy nad imieniem dla naszego maleństwa, dla chłopca w ogóle nie mieliśmy pomysłu i to chyba wróżyło że będzie dziewczynka  :laugh: Miała być Karolina Wiktoria albo na odwrót Wiktoria Karolina i zwyciężyła opcja pierwsza  :D.

    SERDECZNE POZDROWIENIA DLA WSZYSTKICH PRZYSZŁYCH MAMUŚ!!!! ZOBACZYCIE JAK CIĄŻA SZYBKO MINIE I BĘDZIECIE TULIĆ WASZE MALEŃSTWA, WARTO CZEKAĆ NA TĄ CHWILĘ ... :)
     
  8. rybka_24

    rybka_24 Fanka BB :)

    imie to powazna sprawa mysle ze u nas póki co jest Zuzia i Hubert ale to sie zmienia gwarantuje ;)
     
  9. animak76

    animak76 Zaciekawiona BB

    Masz racje Rybko, mnie sie wlasnie spodobalo imie dla dziewczynki Maja, a dla chlopca... hmmm Maja??? ;D ZArtuje, chlopiec postanowiony, bedzie Kacper!
     
  10. reklama
  11. sami

    sami Fanka BB :)

    My narazie przyjmujemy, ze jak bedzie dziewczynka to bedzie Wiktoria, podoba mi sie tez Amelka ostatnio, a jak chlopczyk to Nikodem :)
     
  12. rybka_24

    rybka_24 Fanka BB :)

    co do imion zuzi juz nie bedzie za duzo ich sie rodzi może KLaudia albo Alicja
     

Poleć forum