reklama

Jak i kiedy ściągać pokarm??(laktatory i podgrzewacze)

Temat na forum 'Karmienie piersią' rozpoczęty przez ulik, 2 Luty 2005.

  1. ulik

    ulik Fanka BB :)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    witam,

    mam pytanie - czy ktoras z was uzywa laktatora? np tego "super sprzetu" firmy AVENT? jestem 4 dni po porodzie i piersi mam jak kamienie choc karmie dzidka kiedy tylko sobie zyczy. boje sie, ze bedzie gorzej :( warto wydac te 200PLN (bo jakos tak to zdaje sie kosztuje) na laktator? dziala? skutecznie? recznie nie potrafie tego z bardzo robic :( a zaczynaja mnie bolec :cry:


    [​IMG]
     
    Ostatnio edytowane przez moderatora: 9 Lipiec 2010
  2. Katka

    Katka Użyszkodnik ;)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    cze,
    rzeczywiście laktator ,, Avent- u" uchodzi za dobry, więc jeśli Cie stać, to czemu nie. Ja używałam najzwyklejszy, ręczny laktator,kupiony w aptece, bez bajerów, cena jakies 25 PLN. Ale sprawdzał się i podczas zapalenia piersi i odciągania pokarmu. Czasem owszem ręce mdlały, ale zawsze tata malucha może troche pociągnąć.
     
  3. reklama
  4. nikita33

    nikita33 Fan(ka)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Ja też oczywiście używałam laktatora, chyba żadnej karmiącej mamy to nie ominie. Ja miałam Medeli, uważam, że bardzo dobry, w zestawie z buteleczką, malutkim kubeczkiem, podstawką (całe złożone urządzenie można postawić i się nie przewróci, praktyczna rzecz wbrew pozorom... no i jest też książeczka o karmieniu, przechowywaniu i odciąganiu pokarmu). Kosztuje średnio, ja zapłaciłam 70 zł, bo żal mi było wydać dwustu na Avent, zresztą pani w sklepie powiedziała, że ten jest lepszy. Polecam

    pozdrowionka
    nikita
     
  5. ulik

    ulik Fanka BB :)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    hej!

    dziekuje bardzo za odp :D
    narazie moje piersi czuja sie duzo lepiej, ale niedlugo na pewno zaopatrze sie w laktator (na wszelki wypadek!) a skoro mowicie ze nie trzeba wydawac az 200PLN zeby dzialal to pewnie kupie cos tanszego - po co przeplacac :wink:

    pozdrawiam i jeszcze raz dziekuje :)


    [​IMG]
     
  6. mela

    mela Fanka BB :)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Ja używałam Avent - długo, bo mały był wcześniakiem i byłam zadowolona. A o Medeli słyszałam też bardzo pochlebne opinie. Można podobno wypożyczyć elektryczną przystawkę - a to na pewno ułatwia odciąganie :D No i nie wiedziałam, że jest tańszy od Aventa :?

    A swoją drogą Ulik - nie odciągaj teraz pokarmu, bo dostaniesz hiperlaktacji. Jeśli masz obrzmiałe piersi, to wejdź pod ciepły prysznic i leciutko je pomasuj - pokarm sam zacznie wypływać i po chwili ci ulży. Odciąganiem zwiększysz tylko produkcję, a to może doprowadzić do stanu zapalnego.
    Trzymaj się!
    Pozdrawiam cieplutko
     
  7. mania

    mania Fanka BB :)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Mela ma racje!!!!
    przez najblizsze dni nie odciagaj, wejdz pod cieply prysznic i paluszkami delikatnie rozklep piersci od gory w strone sutka tak jak mleczko plnie. powinno pomoc!
    mi za kazdym razem po takim prysznicu kaplo a czasami pryskalo :wink: i tak sonie delikatnie!!!! malsowalam az przestaly byc nabrzmiale i obolale
    powodzenia!!!!!!!
     
  8. nikita33

    nikita33 Fan(ka)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Oczywiście dziewczyny słusznie piszą, ja używałam laktatora, jak nie pomagały przysznice ale też odciągałam tylko odrobinę, tyle, żeby poczuć ulgę, a nie pobudzić nadmiernej produkcji. No i przydał mi się teraz, kiedy przestałam karmić małego nocą. Odciągałam dwie noce po odrobinie pokarmu a teraz już mleczko się nocą nie produkuje.

    pozdrawiam
    nikita
     
  9. ulik

    ulik Fanka BB :)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    hej!

    dzieki za rady :D na szczescie piersi same sie narazie wyregulowaly i juz nie sa nabrzmiale :D wszystko gra :) a w razie czego na pewno wykorzystam wasze rady :D

    pozdrawiam :)


    [​IMG]
     
  10. reklama
  11. Skarbus

    Skarbus Fanka BB :)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    A ja musze wrocic do pracy po 4 miesiacach po porodzie, wiec musze nazbierac pokarmu do woreczkow i zamrozic. Ale szczerze mowiac troche mnie wystraszylyscie ta "naprodukcja"...I co tu robic?
     
  12. Agawa

    Agawa Fanka BB :)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Skarbuś,
    "Doić się" i do woreczka!! Przekichane to życie :(
    W Twoim przypadku nie powinno być już problemu - jesteś i po nawale i po kryzysie ;)

    Pozdrowionka
     

Poleć forum