reklama

jak minol pierwszy roczek?????

Temat na forum 'Dzieci urodzone w grudniu 2004' rozpoczęty przez mordziulka, 12 Luty 2006.

  1. mordziulka

    mordziulka MAMUSIA HUBUSIA

    hej grudniowe mamuski cos zaniedbujemy nasz stronke!!!!!!
    napiszcie co tam u was po roczku jak maluchy sie rozwijaja, chodza?, gadaja?, a moze4 mamy jakichs malych geniuszy???
    piszcie nie tylko o radosciach ale i o problemach!
    pozdrawiam!!!!!!!!!!!!!!!!
     
  2. mordziulka

    mordziulka MAMUSIA HUBUSIA

    no moje kochane cos wam sie pisac nie chce!!!!!!! :mad:
    no wezcie w garsc!!!!!! nabazgrajcie co kolwiek!!!!!!!!!
    moj hubcio jeszcze nie chodzi! w sumie to jeszcze sam nawet nie siedzi! jest podejrzany o porazenie mozgowe! a napewno jest opusniony psycho ruchowo! szkoda mi go ale kocham go najmocniej na swiecie!!!!!!!! i w zyciu bym go nie zamienila ani jesdej malej chilki na inna! dal mi duzo radosci a to dopiero roczek!!!!!!!!!!!!
    ma strasznie duuuzo wlosow! urodzil sie z irokezem i tak mu zostalo! juz byl dwa razy scinany!
    mowi baba i awa a moze ewa? a wasze maluchy mowia juz?
     
  3. reklama
  4. mordziulka

    mordziulka MAMUSIA HUBUSIA

    w takim razie ja sama bede pisala nie wiem czemu nikt nie chce napisac? nie macie czasu? ale zagladacie tu jednak czasem. hubert ma sie dobrze. trojki wychodza bardzo sie denerwuje i czasem da popalic ale jakos sobie radzi. wlasnie bawi sie ulubiona grajaca ksiazeczka.
    pozdrawiam wszystkie mamy ktore tu zagladaja a nie chce im sie napisac pare slow o pociechach!!!!! :)
     
  5. wercia_w

    wercia_w Początkująca w BB

    Hej moja Darusia skonczyla 15 miesiecy 21 grudnia :) Chodzi juz od 10 mc wiec wlasciwie teraz biega i czaami nie moge za nia nadazyc :) Gada i kloci sie po swojemu a najlepiej jej wychodzi wołanie MAMA :)

    ps mam pytanko jak zrobilas ten datownik dzidziusiowy (ten wykaz ile dziecko ma )
     
  6. wercia_w

    wercia_w Początkująca w BB

    Ok juz mi sie udalo:)

    Moja mala ma juz wszystkie trojki i czworki trzy czwarta idzie i powoduje to straszne marudzenie w nocy :( a jeszcze dzis dostala zatwardzenia podobno to tez mozliwe przy zebach (chociaz ja wczesniej slyszalam o rozwolnieniu) Pozdrawiam
     
  7. mordziulka

    mordziulka MAMUSIA HUBUSIA

    wercia w jak sie ciesze ze napisalas!!!!!!!!!!!! widzisz jak dlugo nikt tu nie pisal! ale fajnie chociaz ty jestes nie bede sama!
    fajnie ze twoja mala juz tak lata!
    hubert tez ma juz duzo zabkow wszystkie jedynki dwujki czworki i juz dwie gorne trujki tak jeszcze nie cale ale zeby dalej ida!!!!!!! huebrt nie chodzi bo jest opuzniony psycho-ruchowo z podejrzeniem porazenia mozgowego ale go rechabilitujemy i mam nadzieje zreszta co ja wiem to ze bedzie oki!!!!!!!!!!!!!!!
     
  8. dorotak

    dorotak Fanka BB :)

    Witajcie kobietki
    Wiktorek rośnie jak na drożdżach, nawet nie wiem kiedy to tak szybko zleciało,przecież dopiero byłam w ciąży. A teraz UWAGA znów bedę mamą i zapowiada się że też w grudniu  :D

    A tu możecie poczytać o poczynaniach mojego słoneczka i zobaczyć jak wygląda www.wikus.synek.pl - Zapraszamy!!

     
  9. mordziulka

    mordziulka MAMUSIA HUBUSIA

    dorotak strasznie sie ciesze ze dolaczylas!! moze bedziesz czesciej zagladac? moze jakos uda nam sie odnowic ta stronke! fajnie by bylo! wszystkie inne miesiace sa jakos na bierzaco wiec my tez musimy sie zmobilizowac i nadrobic!!!!!
    ciesze sie bardzo ze bedziesz znowu mamusia!!!! fajnie ja tez bym chciala ale narazie nie moge. moje dziecko jest opuznione psycho-ruchowo z podejrzeniem porazenia mozgowego! wlasnie w poniedzialek jade do wawy na kolejne badania!
    ale piszcie co tam u was jak sie dzieciaczki chowaja i wogule!!!!

    POZDRAWIAM I ZACHECAM DO CZESTSZEGO PISANIA!!!!!!!!
     
  10. reklama
  11. mordziulka

    mordziulka MAMUSIA HUBUSIA

    strasznie tu jakos smutno...... :(
    co porabiacie???? napiszcie cos!!!!!!
     
  12. dorotak

    dorotak Fanka BB :)

    mordziulka jak tam po wizycie u lekarza? Mamy nadzieję że masz dobre wieści!
    Wikuś coraz bardziej psoci, wszystko stara się wymusić, jednym słowem mały terrorysta  ;) Teraz korzystamy z ładnej pogody.
     

Poleć forum