reklama

Jak wstawić suwaczek w profilu + testy

Temat na forum 'Testy' rozpoczęty przez dragonfly, 19 Październik 2004.

  1. dragonfly

    dragonfly Ewa-mama Kingi i...Adasia

    dziewczyny, bardzo chciałbym mieć takie suwaczki - okresljące wiek Dzidziusia,ale niewiem jak go "wkleić".Prosze o wsazówki "krok po kroku".Narazie mam taki meterek ustawiony na wiek dzidzi, i wiem że trzeba skopiować któryś URL i gdzies go wkleić, niestety nie wiem który i gdzie :cry: .Dacie znać??Pozdrawiam i b. dziękuje za pomoc
     
  2. Bestyja :P

    Bestyja :P Administrator Członek załogi

    Jak zrobić suwaczek np ze strony : Lilypie : Free Baby stuff : Updated 23 Aug, 06..
    1. Wejdź na tę stronę
    2. Kliknij na Baby days ticker
    3. Zaznacz Expecting a baby
    4. Select baby's due-date, czyli zaznacz, na kiedy masz przewidziany termin porodu
    5. Select time zone, czyli zaznacz strefę czasową - ja wybrałam czas dla środkowej Europy czyli UTC +1.00
    6. Wybierz sobie jak ma wyglądać twój suwaczek-jaka linijka i jaki znacznik, jakie tło (przezroczyste lub białe)
    7. View changes, czyli zobacz, jak wygląda Twój suwaczek, jeśli wszystko ok to zaznacz Remember my details
    8. Następnie pod spodem masz trzy ramki z adresem twojego suwaczka. Wybierz BBCODE i skopiuj go. Uwaga! Widoczne są dwie linijki, cały adres ma trzy linijki - skopiuj cały!!
    9. Wklej skopiowany adres w swoim poście i gotowe. Ładowanie trwa chwilkę, więc nie łam się, jeśli nie pokazuje się od razu. Poczekaj troszkę, a zaraz go ujrzysz. Powodzenia!

    Suwaczek możesz wklejać do każdego posta "ręcznie"(zapamiętać adres i za każdym razem go wklejać), albo, tak jak ja, wkleić jako swój stały podpis. W tym celu musisz wejść na swój profil i w tabelce EDYTUJ SYGNATURĘ wkleić ten adres:

    Wstawianie suwaczka na BB
    U góry strony masz ciemnozielony pasek z napisami "Twoje Wiadomości, Twój Profil, Ustawienia.."
    Musisz:
    1. Wejść w USTAWIENIA i z lewej strony ekranu w tabelce w dziale trzecim "Moje ustawienia " na 4 pozycji wejdź e "edytuj sygnaturę"
    2. i tam wkleić adres suwaczka w okienko wyglądające jak okienko do napisania postu
    3. nastepnie kliknij "zapisz sygnaturę"

    Nie wiem czy zwróciłaś uwagę, ale czasami jak się kliknie na czyjś suwaczek, to włącza się łącze do strony Lilypie (pokazuje się biała rączka), a czasem nie. U mnie tak się nie dzieje, bo skasowałam z adresu mojego suwaczka wszystko przed nawiasem [img ] http://i po nawiasie[ /img]
    z tymze bez jakichkolwiek spacj.

    Trzymaj się instrukcji i pomalutku, na pewno sie uda.Powodzenia

    Suwaczki na wszystkie okazje! - suwaczki.com - BB suwaczki :tak:
    Disney Countdown Tickers Timers Free Disneyowskie
    www.suwaczek.pl
    SnugglePie.com - Tickers, Forum, Kid Names, Articles & more. - Home ( tu sie trzeba zalogowac)
    Ticker Central - The ULTIMATE resource for pregnancy, birthday, TTC, wedding, anniversary, christmas and more tickers (tu tez sie trzeba zalogowac)
    Simply-Baby - Powered by vBulletin
    Ovulation Calendar and Ovulation Chart - FertilityFriend.com (Ovulation Calendar and Ovulation Chart - FertilityFriend.com)
    Lilypie : Free Baby stuff : Updated 23 Aug, 06. (Lilypie : Free Baby stuff : Updated 23 Aug, 06.)
    oneintheoven.net - pregnancy and birthday tickers (oneintheoven.net - pregnancy and birthday tickers)
    www.babiesfirstsite.com (http://www.babiesfirstsite.com)
    Graphical Event Ticker for your Signature, Message Boards, Blogs and Web Page
    Parent Club - Resources for all stages of parenting.
    Baby Gaga: Stroller Reviews, Baby Tickers, Pregnancy Calendar
     
    Ostatnia edycja: 3 Marzec 2010
    • Dziękuję! Dziękuję! x 8
    • Lubię to Lubię to x 1
    • Lista
  3. reklama
  4. malaladybird

    malaladybird Aktywna w BB

    Jeden mi sie udało wstawic ale chcialabym jeszcze suwaczek starania sie u dzidzusia ...prosze o wskazowkę
     
  5. Elżbietka

    Elżbietka mother of two sons&angel

    np ze strony http://lilypie.com/.
    1. Wejdź na tę stronę
    2. kliknij Trying To Conceive
    3. First Day of Last Menstral Period - wybierz date ost miesiączki
    4. Select Cycle length: tytaj wybierz ile dni trwają zazwyczaj twoje cykle
    5. Wybierz sobie suwaczek, który ci sie podoba (linijka) i j znacznik, jakie tło (przezroczyste-Clear lub białe-White )
    6. Set Wording: do czego suwaczek ma odliczac czas
    - Count to Ovulation, and then to Testing. Based on Ovulation occuring 14 days before the start of your next cycle - najpierw odlicza do owulacji, nastepnie do testowania
    - Just count to Testing - odlicza xzas do testowania
    7. Text above the ticker (optional): tutaj mozesz wpisac swój teks, będzie widoczny nas suwaczkiem (uwaga: bez polskich znaków!!)
    8. Left side photo (optional): mozesz dołączyc jakis obrazek/zdjecie, które bedzie widoczne z lewej strony suwaczka
    9. kliknij View changes-jak wygląda Twój suwaczek, jeśli jest, ok to zaznacz Remember my details
    10. Pod spodem sątrzy ramki z adresem twojego suwaczka. Wybierz środkowy (PseudoHTML, UBBCode™ or BBCode
    ) i skopiuj go w całości.

    11. wklej go do podpisu tak jak ten ślubny :)
     
  6. angie

    angie MAJOWA MAMA 06` Uzależniona ;)

    Moze to nie ten temat ale ja mam problem z awatarem:dry: Od początku tego nowego forum nie moge wstawic zadnego, nawet najmniejszego awataru:wściekła/y: Co jest grane? Czy ja cos zle robie? Moze ktos mi wytłumaczy dlaczego nic mi tam nie wchodzi?:baffled: Myslałam ze ja cos nie potrafie ale nawet maz mi nie umie w tym pomoc ehh...Help please:tak:
     
  7. Bestyja :P

    Bestyja :P Administrator Członek załogi

    Angie wyszukaj sobie na kompie zdjecie
    zmniejsz je tak do okoo 200pixeli
    nastepnie załaduj przez internetowa strone
    www.imageshack.us

    skopiuj adres z ostatniej liniki
    "direct to image"
    wejdz w swój profil
    Edytuja avatar
    i tam ten adres wklej do
    liniki ( kasujac http://) która tam juz jest.
    Natepnie wszystko wyslij.

    olutka no to znowu zabieram sie za Twoj suwaczek :)
     
  8. ithildin

    ithildin Fanka BB :)

    a czy ktoś może mi powiedzieć jak zmienić podpis?... to znaczy gdzie mam wkleić nowy i jak usunąć stary, bo odkąd jest nowe forum wszystko zrobiło się dziwne...:eek:
     
  9. Bestyja :P

    Bestyja :P Administrator Członek załogi

    wejdz w USTAWIENIA na górze strony
    w edycje sygnatury
    usun stary suwaczeke który bedziesz widziała graficznie i wklej nowy adres a pozniej zaakceptuj zmiany.
     
    Ostatnia edycja: 3 Marzec 2010
  10. reklama
  11. magdamaj

    magdamaj Fanka BB :)

  12. Harsharani

    Harsharani Gość

    hej..ja tez chce sie wtracic ze swoim tlumaczeniem, oczywiscie jesli nikt nie ma nic przeciwko... Troszke bylo ze wstawianiem klopotow u nas na wrzesniu wiec zrobilam wersje obrazkowa z lilypie :D




    Aby nie być gołosłowną zrobiłam screeny wstawiania suwaczka. Mam nadzieję, że Wam chociaż troszke pomogę :)
    Nie wiem jeszcze jak to wyjdzie w technice.


    1. Wejdz na strone lilypie.com i kliknij we wskazane pole (expecting a baby)

    [​IMG]



    2. Wybierz tlo dla suwaczka, klikajac w biale koleczko

    [​IMG]

    3. Wybierz przesuwke, najpierw wybierz 'select maker', aby przejs na nastepna strone ( obraz nr 3). po czym wybierz z dostepnych najbardziej podobajacy sie suwak ( obraz nr 4)

    [​IMG]


    [​IMG]

    4. Aby przejsc na dalsza strone, nalezy kliknac step 3: input text

    [​IMG]




    A teraz dalsza czesc.
    5.Kiedy juz powybieralismy...musimy wpisac rozne informacje. Obrazek nr 6.
    Wpisujemy albo due date czyli termin porodu, albo last menstrual period czyli date ostatniej miesiaczki. Generalnie nie musimy juz w ogole cudowac chyba ze chcemy wpisac jakis tekst nad suwaczek . Wtedy w pole oznaczone text above the ticker wpisujemy, to co chcemy.
    jezeli chcemy suwaczek na bialym tle, wybieramy white background, jesli nie chcemy zadnego tla wybieram clear background.

    Pozniej zaznaczamy create ticker.

    [​IMG]

    6. Pozniej jedynie kopiujemy BBCode. na obrazku nr 7 mamy zaznaczone to pole.


    [​IMG]

    To tyle jesli chodzi o strone lilypie.com
     
    Ostatnio edytowane przez moderatora: 3 Marzec 2010

Poleć forum