reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Jakie Badania

Dołączył(a)
13 Marzec 2023
Postów
3
Hej jestem osobą początkująca starania o dziecko już 3 miesiąc i nadal nic, chciałabym wykonać badania czy wszystko jest w porządku jakie muszę wykonać? Dodam tylko, że na początku starań byłam u ginekologa na ogólnym badaniu +cytologia i biorę kwas foliowy
(może jakieś witaminy suplementy ktoś poleci) dziękuję za odpowiedzi :)
 
reklama
Hej jestem osobą początkująca starania o dziecko już 3 miesiąc i nadal nic, chciałabym wykonać badania czy wszystko jest w porządku jakie muszę wykonać? Dodam tylko, że na początku starań byłam u ginekologa na ogólnym badaniu +cytologia i biorę kwas foliowy
(może jakieś witaminy suplementy ktoś poleci) dziękuję za odpowiedzi :)
Ogólnie rzecz biorąc, jeśli po roku starań nie ma efektów to wtedy najlepiej porobić badania i iść do lekarza.
3 miesiące to nie tak długo.
U nas załapało za 2miesiacem, ale niektórym udaje się po pól roku albo po 2 latach mimo dobrych wyników.

Dobrze jest wiedzieć kiedy ma się owulację, wtedy jest też dużo łatwiej .
 
Hej jestem osobą początkująca starania o dziecko już 3 miesiąc i nadal nic, chciałabym wykonać badania czy wszystko jest w porządku jakie muszę wykonać? Dodam tylko, że na początku starań byłam u ginekologa na ogólnym badaniu +cytologia i biorę kwas foliowy
(może jakieś witaminy suplementy ktoś poleci) dziękuję za odpowiedzi :)