reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Kończące sie 3-miesięczne wypowiedzenie warunków z 1 na 1/2 pracy a ciąża?POMOCY

Dołączył(a)
29 Maj 2012
Postów
1
Witam serdecznie.
Zwracam sie do Państwa z zapytaniem otóż:
Pracuję w budżetówce od około 8 lat w administracji i mam umowe na czas nieokreślony.
W związku z redukcja zatrudnienia nasz organ prowadzący (Urząd Gminy)przysłał wytyczne o zmniejszeniu mojego etatu z całego na pół.

W związku z tym dyrekcja wręczyła mi pismo dnia 22.02.2012, (które podpisałam również z ta datą) wypowiedzenie warunków umowy o pracę w którym zaznaczono : że zmiana z całego etatu na pół nastąpi po 3-miesięcznym okresie wypowiedzenia czyli z dniem 31.05.2012.

Dzisiaj czyli trzy dni przed końcem okresu wypowiedzenia dowiedziałam sie że jestem w ciąży (4-5 tydzień)
No i moje pytanie brzmi, czy jest mozliwość cofnięcia tego wypowiedzenia warunków, czy w tym momencie chroni mnie prawo przed tym wypowiedzeniem??
jeżeli tak to jak nalezy postąpić dalej.??
- czy musze poinformować praodawcę do dnia 31.05.2012 ??
- czy muszę wziąć od lekarza zaświadczenie o stanie ciąży i wręczyć pracodawcy do dnia 31.05.2012.??

-czy mogę poczekać np do 20 czerwca z wiadomością o stanie ciąży ( większę będę mieć prawdopodobieństwo jej utrzymania, bo nie ukrywam jest to moje 5 podejście{po czterech źle zakończonych})
Bardzo prosze o szybko odpowiedź, gdyz sprawa jest pilna
Z góry dziękuje za odpowiedź.
 
reklama