reklama
Forum BabyBoom.pl

Dzień dobry

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Kochani, umiera młoda mama. To koleżanka jednej z naszych moderatorek @89katia. Być może uda sie ocalić jej życie, ale (jak zawsze) potrzba na to pieniędzy. I to nie za miesiąc, nie za dwa, tylko teraz. Dorzuć się do zbiórki. Każda wpłata, nawet ta symboliczna daje jej większą nadzieję, że wróci do swoich maluszków. Dziękuję. aniaslu Poznaj Anię i jej dzieci. I podejmij decyzję.

reklama

Mamy z HARLOW lub okolic.

Niusia_83

Lipcowa Mamusia Victora
Dołączył(a)
21 Luty 2008
Postów
1 099
Miasto
Harlow, UK
Rozwiązania
0
Witam wszystkie obecne i przyszle Mamusie!
Jestem szczesliwa mama 7 miesiecznego Victora. Szukam osob z Harlow lub okolic. Byloby milo, spotkac sie na kawke czy ploteczki;-) pojsc razem z naszymi pociechami na spacerek.

Mam nadzieje ze troche nas bedzie na tym watku.

Pozdrawiam
 
reklama
Dołączył(a)
6 Maj 2008
Postów
1
Rozwiązania
0
Witam serdecznie,

Mam pytanko dotyczące ginekologa/poloznej w Harlow. Zrobilam test i dowiedzialam sie wlasnie ze jestem w ciazy:). Szukam informacji gdzie najlepiej sie udac w Harlow by uzyskac skierowanie na badania itd. Pozdrawiam serdecznie

Ania
 
Dołączył(a)
25 Wrzesień 2008
Postów
1
Rozwiązania
0
Hej ja tez wlasnie szukalam mam z Harlow bo spodziewam sie dzidzi i chetnie spotkalabym sie na kawke i na wspolne spacery z maluchami :)) Tym bardziej ze ja do Harlow wprowadzam sie za 2 tygodnie i kompletnie nikogo nie bede znala. To jest moj mail princcesa@wp.pl Pozdrawiam
 

mysz1978

Fanka BB :)
Dołączył(a)
29 Wrzesień 2006
Postów
10 528
Rozwiązania
0
moze troche nie na temat, bo ja w Harlow nie mieszkam, ale mieszkalam przez rok - fantastyczne miasteczko jak dlam nie :-) Mieszkalam w Church Langley (autobus bodajze 10 tam jezdzil :-)) i nie ma tygodnia zebym troche jednak nei tesknila za zyciem tam :-)

Zycze Wam zebyscie tam byly szczesliwe :-)
 

Niusia_83

Lipcowa Mamusia Victora
Dołączył(a)
21 Luty 2008
Postów
1 099
Miasto
Harlow, UK
Rozwiązania
0
moze troche nie na temat, bo ja w Harlow nie mieszkam, ale mieszkalam przez rok - fantastyczne miasteczko jak dlam nie :-) Mieszkalam w Church Langley (autobus bodajze 10 tam jezdzil :-)) i nie ma tygodnia zebym troche jednak nei tesknila za zyciem tam :-)

Zycze Wam zebyscie tam byly szczesliwe :-)
Witam,
ja wlasnie mieszkam w Church Langley i zgadzam sie ze miasteczko jest super.
Szkoda ze juz tu nie mieszkasz, bo widze ze nasze dzieci prawie w jednym wieku:tak:

Pozdrawiam
 

Niusia_83

Lipcowa Mamusia Victora
Dołączył(a)
21 Luty 2008
Postów
1 099
Miasto
Harlow, UK
Rozwiązania
0
Hej ja tez wlasnie szukalam mam z Harlow bo spodziewam sie dzidzi i chetnie spotkalabym sie na kawke i na wspolne spacery z maluchami :)) Tym bardziej ze ja do Harlow wprowadzam sie za 2 tygodnie i kompletnie nikogo nie bede znala. To jest moj mail princcesa@wp.pl Pozdrawiam
Witaj,
napisalam Ci wiadomosc na meila:tak:

Pozdrawiam
 

Anai

Fanka BB :)
Dołączył(a)
4 Listopad 2008
Postów
222
Miasto
wroclaw
Rozwiązania
0
Witam,
jestem świeżo upieczoną mamą z Bishop's. Pozdrawiam :)
 

Niusia_83

Lipcowa Mamusia Victora
Dołączył(a)
21 Luty 2008
Postów
1 099
Miasto
Harlow, UK
Rozwiązania
0
Witam Anai,
gratuluje maluszka:tak: Bishop's to bliziutko od Harlow:tak: moze pomyslimy o jakims spotkaniu?

Pozdrawiam
 
Dołączył(a)
28 Listopad 2008
Postów
6
Miasto
Harlow
Rozwiązania
0
Witam, od 2 tygodni mieszkam w Harlow (3 minuty od stacji Harlow Town)
Mam 2 letnią córeczke...mam pytanie odnosnie przedszkola w harlow najlepiej polskiego...moze ktoras mama wie??;) pozdraiwam:-)
 
reklama
Dołączył(a)
21 Czerwiec 2008
Postów
2
Rozwiązania
0
Witam serdecznie!
Ja mieszkam w Harlow od prawie roku, mam 2 letnią córeczkę. Chętnie się do Was przyłączę :)

sabrrrina polskiego przedszkola w Harlow nie ma, takie maluszki jak Twoja niunia mogą chodzić ale odpłatnie, kiedy skończy 3 lata przysługuje jej darmowa 2,5 godzinna sesja. Ja ze swoją małą chodzę na sure start jak chcesz do dam Ci namiary :)
Pozdrawiam wszystkie emigrantki!
 
Autor Podobne tematy Forum Odpowiedzi Data
P Potrzebuję porady 9
roza_21 Czerwcowe mamy 2020 2260
aniaslu Duże rodziny 1587
E Kwietniowe mamy 2020 27

Polecamy

null

Nowe wątki

reklama

Nowe pytania

Do góry