reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

reklama

Młode mamy-przyszłe i obecne-WĄTEK GŁÓWNY!

reklama

LILITH

Moderatorka
Dołączył(a)
9 Maj 2005
Postów
14 743
Miasto
UK
Rozwiązania
1
ja urodze moje malenstwo w wieku 20 latek:):) i wcale sie tego nie wstydze! to planowana ciaza i dlugo oczekiwana!(1 niestety zle sie skonczyla)!wcale nie uwazam ze mlody wiek moglby byc gorszy...to wszystko zalezy od psychiki i dojralosci!!
 

Kira25

Fanka BB :)
Dołączył(a)
21 Czerwiec 2005
Postów
2 404
Rozwiązania
0
Powiem Wam szczerze, ze po czesci Was podziwiam.
Ja w pierwszej ciazy bylam majac 19 lat. Dowiedzialam sie o niej, gdy juz poronilam (mialam wtedy tyle stresow, ze brak miesiaczki zrzucalam na to. Do glowy mi nie przyszlo, ze to moze byc dzidzia). I nawet wtedy bylam lekko przerazona. Zaczynalam studia, niedoszly tatus byl moim rowiesnikiem i... no jakos nie umialam sobie wyobrazic, jakby to bylo, gdybym jednak urodzila. Pewnie wszystko by sie poukladalo i byloby super, niemniej jednak ciesze sie bardzo, ze teraz, gdy jestem starsza i bardziej na to wszystko gotowa, moglam sobie zaplanowac i nie stresowac sie wlasciwie niczym.
Doceniam bardzoi to, ze teraz mam wiekszy komfort pod wieloma wzgledami (mieszkanko, ustabilizowana sytuacja finansowa, skonczone studia etc.).
Nie odczytajcie mojego postu negatywnie...
Sama jestem planowanym dzieckiem mlodej mamusi (mama zaszla w ciaze majac 19 lat) i powiem Wam, ze mamy teraz swietny uklad. Wlasciwie nie odczuwa sie roznicy pokolen.
Gratuluje dzieciaczkow i trzymam za Was kciuki!!!!!!!!!
 

Anula19

Zaciekawiona BB
Dołączył(a)
5 Grudzień 2005
Postów
58
Rozwiązania
0
                                    Witam was dziewczęta ja mam lat19
      Dziewczyny ja jestem w 22 tygodniu ciąży i wiecie co wcale się tym nie przejmuje że ktoś na ulicy mnie wytyka palcami  tym bardziej że wyglądam na 15 .Jestem tego zdania że nie my jesteśmy tu najgorsze,niech popatrzą na te  które porzucają dzieci na śmietnikach,mordują bez skrupułów dlaczego o tym ludzie mówią tak mało????.Czepiają się młodych dziewczyn a bo ona nie jest gotowa taka smarkula,znam osobiście dziewczyny które rodziły mając po 16-20 lat i dziś mają przecudowne uzdolnione i wychowane na przyzwoitych ludzi dzieci.Dziewczyny do góry głowa gdy ktoś o Tobie mówi żle i pokarz że jesteś dumna ze swojego brzuszka.Serdecznie Was pozdrawiam i ściskam.
                                
 

Lilka

Fanka BB :)
Dołączył(a)
20 Styczeń 2005
Postów
10 824
Rozwiązania
0
czesc dziewuszki :)
ja urodziłam w lipcu majac 21lat (rocznikowo mam juz 22-jestem pazdziernikowa)
tez spotkalam sie z opiniami ze tak wczesnie,ze pewnie wpadka
i powiem wam ze troszke mnie to wkurza bo Mili wpadka nie jest a jak ktos urodzi dziecko przed 24-ym rokiem zycia to ''wpadka'' dla spolecznosci....

i wcale nie przejmujcie sie takimi opiniami,bo mimo ze macie te nascie lat to pewnie nie jedna tak młoda matka jest 100razy lepsza od ''dorosłej,dojrzałej''do macierzynstwa kobiety...
wiem ze bywa i tragicznie gdy 'dziecko ma dziecko' ale ....zawsze sa wyjatki od reguły

mam nadzieje ze nikt mnie zle nie zrozumie,jestem juz zmeczona po ciezkim dniu w szkole i moze napisalam jakos bzdurnie
ale wierze w was i trzymam kciuki!!!!!!!!!!
 

LILITH

Moderatorka
Dołączył(a)
9 Maj 2005
Postów
14 743
Miasto
UK
Rozwiązania
1
nO FAKTYCZNIE NAS TU DOSC DUZO:):)
JA WAM POWIEM ze ja do teraz dostaje dziwne uwagi...mimo iz ponad poltoras roku jestem pos lubie mam wlasne mieszkanie a maz prace. wszyscy traktuja mnie jak dziecko a ludzie na ulicy tez dziwnie sie zachowuja(tez wygladam na znacznie mlodsza) Pamietam moja 1 ciaze mialam wtedy 18 lat i nawet gin i ludzie w szpitalu wytykali mnie palcami a myslalam ze to przeciez cos normlanego.jak pisalam nie liczy sie wiek ale dojrzalosc.niestety wiele ludzi tego nie rozumie:(
 

jaszczurka

Fanka BB :)
Dołączył(a)
8 Listopad 2005
Postów
403
Rozwiązania
0
LILITH pisze:
nO FAKTYCZNIE NAS TU DOSC DUZO:):)
JA WAM POWIEM ze ja do teraz dostaje dziwne uwagi...mimo iz ponad  poltoras roku jestem pos lubie mam wlasne mieszkanie a maz prace. wszyscy traktuja mnie jak dziecko a ludzie na ulicy tez dziwnie sie zachowuja(tez wygladam na znacznie mlodsza) Pamietam moja 1 ciaze  mialam wtedy 18 lat i nawet gin i  ludzie w szpitalu wytykali mnie palcami a myslalam ze to przeciez cos normlanego.jak pisalam nie liczy sie wiek ale dojrzalosc.niestety wiele ludzi tego nie rozumie:(
LILITH
wiesz co?? maja kolezeanka kora rodziła miała nie spełna 16 lat a zaszła majac 15 lat i w szpitalu w korum sie dzecko ropdziło traktowali ja na równi z innymi pacjetkami i tak powinno byc przynajmiej moim zdaniem :) ;D
pozdrawiam ceplutko
 
reklama
Autor Podobne tematy Forum Odpowiedzi Data
K Młode mamy Potrzebuję porady 5
Samotnaamama Samotne młode mamy jak sobie radzicie? Potrzebuję porady 2
L Ciąż czy nie ciąża ? Młode mamy Potrzebuję porady 29
Anonimowa19 Młode mamy poszukiwane Młodziutkie mamy 68
Natalak20 Planujące ciąże młode (jeszcze nie)mamuśki :) Młodziutkie mamy 6
M Młode mamy w uk livingston Potrzebuję porady 1
A Młode mamy Potrzebuję porady 0
G Młode mamy - prośba o wypełnienie ankiety Młodziutkie mamy 0
wampi ..:: Młode Mamy Weteranki ::.. Młodziutkie mamy 484
vanillaskysunspa Oferta specjalna tylko dla kobiet - zabiegi i dietetyka. Młode mamy i kobiety w ciąży Ogłoszenia - Warszawa 0
Agnes92 Młode sierpniowe mamy:) Archiwum sierpień 2012 78
Y Młode mamy Olsztyn 0
justyna19 Odp: Młode mamy Dzieci urodzone w październiku 2006 0
K Młode mamy Dzieci urodzone w październiku 2006 43
aniaslu Tarcza antykryzysowa uderza w młode matki, tymczasem senat wprowadza podwyżki dla polityków Pytanie tygodnia 5
B Młode-samotne matki z Wrocławia Młodziutkie mamy 1
M Młode mamusie (przyszłe/obecne) Młodziutkie mamy 4
A Młode mamusie po dwudziestce :) Młodziutkie mamy 12
M Młode mamusie z Olsztyna :) Olsztyn 5
tytanowa@ Pierwsze zupki, a młode warzywa Żywienie dzieci - porady 1
O Młode babcie Relacje rodzinne 0
Liza Młode Żonki :D Relacje rodzinne 2913
A Młode mamusie z Gniezna:)) Mamy z różnych miejscowości 7
K MŁODE PIERWIASTKI Dzieci urodzone w kwietniu 2006 28
OxygenMamusia Mamy z Shipley i Bradford Mamy z różnych miejscowości 0
Mała.czarna Czerwcowe mamy 2021 Przyszłe mamy 79
Z Mamy wrzesniowe Ciąża, poród, połóg 2
K Czy Was też wszędzie "prześladują" przyszłe mamy? Staramy się 15
Ana1992 Wrześniowe Mamy 2020 :-) Ciąża, poród, połóg 4
Izkawalizka Wysokie mamy Potrzebuję porady 7
Szałwia88 Majowe mamy 2021 Majowe mamy 2021 3353
Jarzynka Mamy niemowląt o obniżonym napięciu mięśniowym Potrzebuję porady 4
D Mamy styczniowe POMOCY! Styczniowe mamy 2020 7
1 Listopadowe mamy z Łodzi Łódź 0
M Kwietniowe mamy 2021 Kwietniowe mamy 2021 12546
P Czy są tu (przyszłe)mamy blogerki? Modowe porady i inspiracje... 0
E Pochwalcie się swoimi brzuszkami mamy grudniowe i usg pociechy Galeria brzuszków 0
karolinakychy Marcowe Mamy 2021 Grudniowe mamy 2020 2
Amur Ciąża do roku czasu po porodzie u mamy KP Staramy się 50
A Polskie mamy w Holandii Potrzebuję porady 1
Madzialena8787 Grudniowe mamy 2020 Przyszłe mamy 17
T Ubrania dla mamy - gdzie kupić? Październikowe mamy 2020 3
MamaTolka Marcowe mamy 2021 Marcowe mamy 2021 9053
Awuwu Mamy 2020: Warszawa Ciąża, poród, połóg 44
Mikstura Lutowe mamy 2021 Lutowe mamy 2021 3848
Dolvit Książki "Mamy dla mamy" lub inne Mamuśkowo 4
Aagusiaa Mamy z Uk i Irlandii Polnocnej Potrzebuję porady 0
Ewka34 Styczniowe mamy 2021 Przyszłe mamy 21
R Mama po raz drugi po 14 latach ! Poważna decyzja Grudniowe mamy 2020 17
Dmalw Mamy tu kadrową,która zechce pomóc? Potrzebuję porady 0

Podobne tematy

Do góry