reklama

O nas

Temat na forum 'Zapiski archiwalne listopadówek' rozpoczęty przez Cynamonka, 25 Lipiec 2006.

  1. Cynamonka

    Cynamonka Fanka BB :)

    To moze zrobmy wątek, gdzie napiszemy coś o sobie. Jak Pola radzi, będzie łatwiej dzielić się doświadczeniami.

    Zacznę od siebie. Z wykształcenia jestem socjologiem i ekonomistką. Interesuje mnie tez psychologia i historia. To moje pierwsze dziecko, więc i doświadczenie nabywam na bieżąco. Bardzo duzo czytam, sporo podrózuję ( uwielbiam zwiedzać). Jestem (byłam) bardzo aktywna fizycznie ( jezdze na rowerze, snowboardzie, nurkuję ( mozna powiedzieć zawodowe hobby; jestem instruktorem ). Nie lubie bezczynności i przygnębiających lub toksycznych ludzi. Lubię białe wino i znam się na włoskiej kuchni, uprawie kwiatów oraz wychowywaniu zwierząt :)

    Piszcie o sobie choc kilka słów.
     
  2. sallomea

    sallomea Zaciekawiona BB

    hej, to ja też coś napiszę :)
    właśnie kończę psychologię na 2 równoległych ścieżkach - wychowawczej i zarządzania. Od 5 lat mieszkam we Wrocławiu i mam nadzieję, że zostanę tu juz na stałę. To również moje pierwsze dziecko, dlatego staram się zbierać jak najwięcej informacji o wszystkim co dzieje się z maleństwem, ze mną i we mnie. Uwielbiam fotografować szczególnie wiosną i latem. W ogóle kiedy robi się ciepło zaczynam żyć a zimą tęsknię do słońca. Lubię aktywność i wysiłek, w szczególności pływanie i kajaki, ale uczę się też jeździc na nartach. Nie potrafię wypoczywać biernie (a niektórzy twierdzą, że w ogóle nie potrafię :) ), ciągle muszę coś robić. Bez kontaktu z ludźmi również nie czuję się najlepiej - nie mogłabym być pustelnikiem. Uwielbiam kuchnię azjatycką i meksykańską oraz Johnny'ego Deep'a ;D
     
  3. reklama
  4. Pola 30

    Pola 30 Fan(ka)

    I pieknie. Miło jest sie lepiej poznać:)
    Cynamonka-dobry pomysł z osobnym wątkiem. Wracając do mnie...
    We wrześniu stuknie 30....A ja wciąż taka niepoważna..hihihi.
    Jestem pedagogiem profilaktyki społecznej i resocjalizacji, logopedą oraz dodatkowo specjalistką od zarządzania zasobami ludzkimi:) Brzmi uroczo, nieprawdaż? ;)
    Obecnie, poza granicami kraju, gdzie pracuję jako "przyszła matka, żona i kochanka dla męża, oraz gospodynia dla naszego domu". Chwilami trafia mnie szlag, że nie spełniam sie zawodowo, ale wyjazd był moim wyborem (tak jak rezygnacja z pracy w zawodzie w POlsce), więc się moge czepiać jedynie do siebie. Niepoprawna ze mnie optymistka i dziecię urodzone pod szczęsliwą gwiazdą. Wierzę w sukces zawsze i wszędzie i tak też się dzieje. Cóż, samospełniająca się przepowiednia, co i Wam polecam:) Jestem "temperamentna", "charakterna", z osobliwym poczuciem humoru i bardzo aktywna (fizycznie i intelektualnie:). Przejawiam zainteresowania w wielu dziedzinach i może skończe juz te wywody, bo miejsca innym nie wystarczy..
     
  5. monika_k80

    monika_k80 Gość

    Moja kolej.
    27 wiosen i pierwszy raz w ciazy. Miejmy nadzieje ostatni :o)
    Wyksztalcona na ekonomiste skonczylam jako niania w Stanach. Przyjechalam 3 lata temu jako au-pair i tak juz zostalam. Cholernie tesknie za morzem, plaza i polska mentalnoscia ludzi. U mnie co w glowie to na jezyku- jestem otwarta i szczera (czasem az za szczera) a to w Hameryce nie wypada. Oh i za pierogami z kapucha i grzybami tez tesknie!
    Uwielbiam Colorado ze wzgledu na pogode- 300 dni slonecznych w roku. Lubie gory i bliskosc natury , ale brak "wielkiej wody" bardzo mi dokucza.
    Obecnie staram sie zglebiac tajniki jezyka hiszpanskiego.....
     
  6. Cynamonka

    Cynamonka Fanka BB :)

    No super, widze ze dookola same swietne babki.
     
  7. dorotak

    dorotak Fanka BB :)

    To teraz coś o mnie.
    Aktualnie mam 25 lat, po sześcioletniej znajomości dałam się zaobrączkować  ;D ;)/04.05.2002r/, co trwa już ponad cztery lata, czyli 10 lat razem  ::)
    Teraz to moja druga ciąża, mam już 1,5 rocznego synka Wiktorka, a chciałabym mieć trójkę dziecki, choś to trzecie to pewnie jakoś po pięcioletniej przerwie, zreszą zobaczymy jak to się jeszcze poukłada.
    Szczęśliwie udało mi sie ukończyć studia z ekonomii - rachunkowość, bo urodziłam Wiktorka podczas ostatniej sesji.
    Pracuje od prawie pięciu lat w jednej firmie.
    Jestem raczej nieśmiała i mało gadatliwa, ale czasem jak sie rozkręce to ciężko mi zamknąć usta. Okropnie nie lubię fałszywych ludzi, a jakoś dziwnie często mam do nich szczęście czy też lepiej by to nazwać nieszczęściem. Ostatnio zafascynowała mnie obróbka zdjęć w PSP, ale czasu brak na trening.
    Całą rodzinką mieszkamy w Dukli koło Krosna, niedaleko mojego domu rodzinnego. Zajmujemy cały dół domu, bo na piętrze mieszka teściu /teściowa od kilku ładnych lat w usa, ale w przyszłym roku ma wrócić, nawet nie znam jej dobrze/, mamy odzielną kuchnię i łazienkę. Tak skrycie marzy mi się własny mały domek, choć mąż mi to wybija z głowy, to i tak pomarzyć można.

    Oki, troche głupoty już zaczynam pisać, a na koniec dołącze zdjęcie mojej rodzinki ze stycznia, jeszcze bez fasolki - Ja, mój Romuś i mały Wiktorek, jakość może nie najlepsza, ale tylko takie mam w pracy.
    [​IMG]
     
  8. Lucyann

    Lucyann Mama listopad 2006, 2008

    Oj Dziewczyny Wy to potraficje mnie zaskoczyc....ale sprobuje..
    Mam na imie Ania vel Lucy taki przydomek probowalam studiowac chemie stomatologie a skonczylam obecnie fizjoterapie za rok jakies kolejne zaczne... stuknelo 25lat w kwietniu akurat kiedy dzidzia miala juz dwa miesiace...cywilny moj stan jest nieco skaplikowany jestem w trakcie rozwodu z mezem po 7latach wspolnego mieszkania wyjechal za granice a ja ulozylam sobie zycie z nowym Partnerem ktory jest juz tata 1,5rocznego chlopca i to chyab najbardziej mnie w nim pociagalo z mezem nie zdecydowalabym sie na dziecko a ten Pan jest tak cieply ze nie bylo zadnego ale... wsiekam sie na siebie bo nie moge zdac prawa jazdy okazuje sie ze moja glowa w ciazy nie dziala tak jak bym chciala ....a fe taki Glab ze mnie wychodzi -lbie prace z ludzmi daje mi to duza satysfakcje , jestem bardzo otwarta co czesto konczy sie przykrosciami dla mnie ale coz wole tak niz bym miala byc "gburkiem" to nie w moim charakterze a tak pozatym jeste GADULA
     
  9. bpcianek22

    bpcianek22 Zaangażowana w BB

    To teraz ja ;D. Mam 23 lata, od 05/07/2003 szczęśliwa mężatka, mój mężulek z zawodu jest kierowcą tirów. Ja pracuję na swój rachynek w domciu - z zawodu jestem kosmetyczką i stylistką paznokci(ZAPRASZAM :laugh:). MIeszkam w Mysłowicach w domku jednorodzinnym z rodzicami, bratem, babcią, i do niedawna 1 psem( od 4 tygodni mam jeszcze jamniczkę - ktos przywiązał mała do przystanka - no i sumienie się odezwało). Skrótowo to tyle o mnie
     
  10. reklama
  11. maja33

    maja33 Gość

    Teraz moja kolej mam 25 lat, od 11.04.2004 szczesliwa mezatka i od 14 miesiecy mieszkamy w Londynie, od czasu kiedy jestem w ciazy zycie cieszy mnie jeszcze bardziej, uwielbiam czytac ksiazki, i podroze dalekie i bliskie, jestem osoba otwarta i uwielbiam poznawac nowych ludzi ;D ;D ;D
     
  12. dorotak

    dorotak Fanka BB :)

    No prosze Lucyann i maja33, jesteście moimi rówieśniczkami  :laugh: :laugh: ;)

    maja33 moje dwie najlepsze przyjaciółki też są w Anglii, Urszulka mieszka i pracuje w basingstoke też zostanie szczęśliwą mamusią na przełomie sierpnia/września, a Iwonka gdzieś w pobliżu, ona urodziła tam w kwietniu drugiego synia. :). Złości mnie to że są tak daleko odemnie  :mad:, a wszystkie będziemy miały dzieci z jednego roku  ;D.
     

Poleć forum