reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Obecna krew w moczu

Pi03022

Zaciekawiona BB
Dołączył(a)
9 Wrzesień 2020
Postów
43
Tak jak w temacie , czy któraś z was miała obecna krew w wynikach z moczu? Do tego również bakterie i azotyny? Możecie się podzielić czym to było spowodowane? Jestem w 38 tc, wizytę u lekarza mam za tydzień, ale do tego czasu chyba padnę na zawał, bardzo się martwię 😭
 
reklama
Moze wyślij zdjecie wyników lekarzowi ? Ja tal robilam ,żeby się nie stresować do wizyty , nie wiem co może znaczyć krew w moczu, ale sądzę że to nie jest normalne
 
Kontaktuj się z lekarzem i niech Ci wyjasni co może być przyczyną, to już końcówka i nie ma co bagatelizować takich rzeczy.
 
Mój lekarz niestety średnio odpowiada na wiadomości.. ale położna ma do mnie oddzwonić. Wcześniej jednak chce też poznać wasze przypadki
 
Mój lekarz niestety średnio odpowiada na wiadomości.. ale położna ma do mnie oddzwonić. Wcześniej jednak chce też poznać wasze przypadki