reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Pęcherzyk żółtkowy

alicja1991

Początkująca w BB
Dołączył(a)
20 Luty 2023
Postów
20
15.12 mialam puste jajo, poronilam. aktualnie jestem w ciazy niestety lekarz mowi, ze zarodek jest maly a pęcherzyk zoltkowy jest wiekszy, moze to świadczyć o wadzie plodu lub zbliżającym sie poronienii. Przyjmuje 3x1 duphaston, na ostatnim usg 14.02 widzialam jak cos tam pulsowalo, wizytę mam 23.02 juz w szpitalu wrazie W...
Pęcherzyk żółtkowy 5.4mm ciaza mlodsza niby 2-3 tyg wychodzilo z usg ok 6tyg tylko dziwne bo 30.01 beta wynosila 8954. Wariuje...
Byl ktos w podobnej sytuacji i wszystko wyszlo dobrze?
 
reklama
Ale co pulsowało? Lekarz cos mowil? Jak z usg wychodziło 6 tygodni to i serducho powinno być.
 
A jaki był zarodek? No pęcherzyk żółtkowy spory, ale jeszcze nie w wielkości zwiększającej ryzyko wady.
Kiedy następna wizyta?
 
A dobra już widzę. No w takim przypadku niestety, ale trzeba po prostu czekać. Nic więcej nie zrobisz. A czemu wizyta w szpitalu od razu?
 
Ale co pulsowało? Lekarz cos mowil? Jak z usg wychodziło 6 tygodni to i serducho powinno być.
Powiedziala, ze wyglada jak serduszko by pulsowało, ale sprawdzimy teraz w czwartek. Nie wiem czemu nie włączyła Doppler-a żeby bylo słychać. Chyba stres z tego wszystkiego mnie zjadł l, ze nie pytalam....