reklama

Piękne pośladki - ćwiczenia !!!

Temat na forum 'Diety, diety' rozpoczęty przez hogata, 7 Luty 2006.

  1. hogata

    hogata czerwcowe mamy 2005

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Witajcie! Oto kilka ćwiczonek, które sprawią ze nasze tyłeczki bedą boskie - mam taką nadzieje.

    Ćwiczenia na mięśnie pośladkowe.

    ZESTAW I

    • W klęku podpartym równoczesne unoszenia nogi i ręki (przekątnie)

    • W leżeniu przodem unoszenia jednej nogi wyprostowanej maksymalnie jak najwyżej

    • W leżeniu tyłem unosimy jak najwyżej miednicę maksymalnie napinając mięśnie pośladkowe

    • W leżeniu przodem (nogi w kolanach zgięte w rozkroku) unosimy jak najwyżej miednicę napinając maksymalnie mięśnie pośladkowe

    UWAGA:

    Kolejne  ćwiczenia w danym zestawie  traktujemy jako jedną serie. w między kolejnymi ćwiczeniami w serii 40- 60 sekund.  Serii wykonujemy 5-6. Powtórzeń w danej serii 19-25.



    ZESTAW II

    • W klęku podpartym unosimy jak najwyżej jedną z nóg po czym zginając ją w stawie kolanowym staramy się stopę zbliżyć do głowy

    • W leżeniu przodem unosimy jak najwyżej jedną z nóg po czym zginając ją w stawie kolanowym staramy się stopę zbliżyć do głowy

    • W leżeniu tyłem ze zgiętymi nogami opartymi o podłoże unosimy jak najwyżej miednicę maksymalnie napinając mięśnie pośladkowe

    • W leżeniu przodem (nogi w rozkroku zgięte w kolanach) unosimy jak najwyżej miednicę złączając i rozłączając w górze kolana

    UWAGA:

    Kolejne  ćwiczenia w danym zestawie  traktujemy jako jedną serie. w między kolejnymi ćwiczeniami w serii 40- 60 sekund.  Serii wykonujemy 5-6. Powtórzeń w danej serii 19-25.


    ZESTAW III

    • W klęku podpartym unosimy jedną z kończyn dolnych maksymalnie napinając mięśnie pośladkowe

    • W leżeniu przodem z ramionami w bok unosimy równocześnie nogi i  ręce napinając maksymalnie mięśnie pośladkowe

    • W leżeniu tyłem ze zgiętymi nogami we wspięciu na palcach unosimy jak najwyżej miednicę maksymalnie napinając mięśnie pośladkowe

    • W leżeniu tyłem w podporze na jednej nodze z drugą w górze wyprostowaną unosimy jak najwyżej miednicę maksymalnie napinając mięśnie pośladkowe

    • W klęku podpartym staramy się przenosić kolano jednej z nóg za drugą nogę i połączyć ja z podłożem, po czym prostując nogę w górze przenosimy ja łukiem do pozycji wyjściowej

    UWAGA:

    Kolejne  ćwiczenia w danym zestawie  traktujemy jako jedną serie. w między kolejnymi ćwiczeniami w serii 40- 60 sekund.  Serii wykonujemy 5-6. Powtórzeń w danej serii 19-25.


    Życzę sobie i wszystkim zachęconym do ćwiczeń POWODZENIA !!!!
     
  2. karolinna

    karolinna grudzień 05,wrzesień 08

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    wypróbuję ;D ale chyba zdjęć nie musimy wklejać ??? ;D ;) 8)
     
  3. reklama
  4. hogata

    hogata czerwcowe mamy 2005

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    he he he ...ja sie czasem zastanawiam..bo moze by mnie to zmotywowało...w koncu ;)
     
  5. koteczek

    koteczek Majówka 2005

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    no i ja musze wyprubowac te cwiczenia :)
     
  6. hogata

    hogata czerwcowe mamy 2005

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Hej! Wcoraj była pełna mobilizacja. Zaczełam 6 Weidera od początku no i na pośladki. Ćwiczyłam wszystkie 3 zestawy 2 razy. Powiem ze tyłeczek bolał. A jak wam idzie?
     
  7. koteczek

    koteczek Majówka 2005

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    hogata podziwiam Ciebie i twoją mobilizacje do ćwiczeń ::) :o ja niestety nie mogę sie zebrać nic mi sie nie chce i wogle mam doła :( :-[
     
  8. hogata

    hogata czerwcowe mamy 2005

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    koteczek przyjdzie czas na ciebie. ja miałam ostatni tydzień bardzo kiepski ale jakos dałam rade. Bedzie dobrze!
     
  9. hogata

    hogata czerwcowe mamy 2005

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    heja...przyznam sie ze zaprzstałam cwiczeń.....kurcze zła jestem ale ... wieczorkeim padam...no cóż moze kiedys znowu zaczne. Buzki
     
  10. reklama
  11. hogata

    hogata czerwcowe mamy 2005

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    dawno tu nie zagladałam i co ja widze? nie tylko mnie leniuch dopadł? Albo to ta zima paskudna? Pozdrawiam mimo wszystko
     
  12. koteczek

    koteczek Majówka 2005

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Muszę sie w końcu zmobilizowac i zacząć ćwiczyć !!!! bo już coraz bliżej do tych moich zaproszeń weselnych i jak sie ja pokarze przed ludzmi :-[ :p
    pozdrawiam
     

Poleć forum