reklama

POGADUCHY O WSZYSTKIM

Temat na forum 'Początek szkoły' rozpoczęty przez BASIA.J, 25 Październik 2005.

  1. BASIA.J

    BASIA.J Fan(ka)

    Postanowiłam że zacznę nowy temat
    nie wiedziałam jak go zacząć
    ale chciałabym abyśmy mogły gadać ze sobą tak jak na wątkach dla maluchów
    gdzie jesteśmy z dziewczynami juz od czasów ciąży
    tu też taki wątek by sie przydał

    Moja Paulina ma dziś pierwszą klasówkę z matematyki
    bardzo się boimy bo nie wiadomo jak pani będzie oceniała
    narazie jest bardzo surowa bo stawia pałki za jeden błąd na kartkówce z tabliczki mnożenia
    siedziałyśmy całą sobotę i niedzielę
    zobaczymy jaki będzie wynik

    czekam na was i na wasze codziennie problemy i radości
    może tu będziemy sie ogły pochwalić naszymi starszymi dziećmi
    zdjęcia bardzo mile widziane

    Pa
     
  2. Agnexx

    Agnexx Gość

    Fajnie, że powstał taki topik... :)
    Mój Patryk jest w pierwszej klasie i narazie oboje jesteśmy zadowoleni... :)
    Z czytaniem i pisaniem nie ma problemu, jest chwalony za pamięć i koncentrację, ale wiem, że to dopiero początek. Kiedy minie euforia i zachwyt szkołą, mogą się pojawić problemy. :(

    Trzymam kciuki za klasówkę z matematyki Pauliny. Daj znać, jak poszło... :)
     
  3. reklama
  4. Agnexx

    Agnexx Gość

    Patryk też czasami coś zapomina, ale ogólnie ma dobrą pamięć. Ostatnio dostał 6 za pisanie z pamięci. Pani napisała na tablicy 3 zdania. Mieli je przeczytać i zapamiętać, po czym zmazała tablicę, a dzieci miały napisac zdania w zeszycie. Widać, że jest wzrokowcem tak, jak ja... :laugh:
     
  5. BASIA.J

    BASIA.J Fan(ka)

    Witam dziewczyny
    Fajnie że jesteście
    klasówka przełożona na piątek
    Paulina jest w 4 a Bartek w 2
    syn nie lubi do szkoły chodzić
    siedział by w domu i się z Kacprem bawił
     
  6. Agnexx

    Agnexx Gość

    Patryk uwielbia szkołę tak, jak kiedyś przedszkole. Nie lubi siedzieć w domu... w szkole odnalazł się świetnie i bardzo mnie to cieszy. Ma przyjaciela, z którym spotykają się w soboty w domu naszym lub kolegi.
    Wychowawczyni też jest fajna, niemłoda, z dużym doświadczeniem. Nie mam zastrzeżeń, ani do niej, ani do szkoły. :)
     
  7. BASIA.J

    BASIA.J Fan(ka)

    Bartek mówiże szkoda że nie jest ich dwóch
    i że chciałby jeszcze jednego brata
    budzi sie rano i pierwsze co robi to sprawdza czy Kacper już wstał
    bo przed szkołą musi sie z nim pobawić
    a mały za to na jego widok bardzo się cieszy
    i muszę powiedzieć że na nikogo więcej tak nie reaguje
     
  8. BASIA.J

    BASIA.J Fan(ka)

    u mnie ze zdolnościami też krucho
    i na każdą imprezę wypożyczamy
    u mnie natomiast starszi bardzo się nie lubią
    nie wiem dlaczego
    ale ja wręcz słucham codziennie bo jaq jej nie lubię
    dlaczego ja muszę mieć brata itp.
     
  9. Agnexx

    Agnexx Gość

    Wydaje mi się z własnego doświadczenia, że dzieci w tym samym wieku lepiej się dogadują. Moi synowie porozumiewają się znakomicie, chociaż zgrzyty też się zdarzają.  ::)
    EWCIK100, może kiedy malec podrosnie i będzie już kontaktowy chłopcy znajdą wspólny język ??? U mnie pojawił się dobry okres, kiedy Sebastian był w stanie zrozumieć o co chodzi Patrykowi.  ;)

    Patryk idzie spac o 21. Czasami nawet szybciej. Rano wstaje koło 6.30
     
  10. reklama
  11. Edzia

    Edzia Gość

    Hej, mam podobna różnice wieku, Alex chodzi do 2-giej klasy i jest z tych nieżle zakręconych szaleńców zakochany po uszy w 4 -ro miesiecznej siostrzyczce Wiktorii.
    Właśnie spytałam o halloween w szkole (po Waszych listach), no i jak zwykle - dowiedziałam sie przy okazji, że i ja mam kupić strój na piątek! Ach te słodkie dzieciaki...
     
  12. Agnexx

    Agnexx Gość

    Jest nas coraz więcej, to fajnie, wątek się rozwinie i będzie o czym pisać. :laugh:
    Mój syn nic nie mówił o Haloween, mam nadzieję, że nie powie mi o tym dzisiaj albo jutro, bo czasu będę mieć jeszcze mniej niż Wy... ;)
     

Poleć forum