reklama

Pokochałem młodą matkę

Temat na forum 'Relacje rodzinne' rozpoczęty przez gooliat883, 25 Marzec 2009.

1. gooliat883

gooliat883 Początkująca w BB

Witam,

Co prawda nie jestem ojcem, ale wydaje mi się, że to jest odpowiednie miejsce na moje zapytanie. Przeszukuję intensywnie forum w poszukiwaniu podobnych tematów i jakoś bez efektów.:-(
    Zakochałem się niedawno w młodej mamie..:-) Jest naprawdę cudownie, ale jest jeden problem. Dziecko – chłopczyk 2 lata i 8 miesięcy- potrzebuje trochę więcej czasu żeby się do mnie przyzwyczaić, a ja nie mam doświadczenia w takiej sytuacji (podobnie jak mama).
    Prosił bym o ciekawe porady odnośnie tego jak udobruchać maluszka i do siebie przekonać – gdyż nie chcę zaczynać od przekupywania prezentami. Wydaje mi się to złym pomysłem.
    Może jakieś własne doświadczenia i opowieści..
    A może nawet zwrócicie moją uwagę na rzeczy, które by mi nie przyszły do głowy.
    Dla lepszej informacji: znamy się 2 miesiące, spotykamy się prawie co dziennie, a w większości u niej w domu gdyż ze względu na pogodę z maluszkiem nie bardzo da się wychodzić na spacery i urządzać wycieczki.
    Może doradzicie jakieś ciekawe zabawy, które pomogą mi nawiązać więź z chlopcem?

Będę wdzięczny za wszelkie porady odnośnie mojej sytuacji. Nawet nie związane z pytaniami.
    Pozdrawiam,

2. KasiaSun

KasiaSun zaczarowana

Jedna myśl nasunęła mi się od razu...Twoja obecność!
    dzieci szybko nabierają zaufania do osób, które je otaczają - częsta rozmowa, zabawa to najlepsze co możesz teraz zrobić; jeśli chcesz podarować berbeciowi zabawkę, to kup taką abyście obaj mogli się pobawić :) np. klocki, dwa autka (zabawa w wyścigi) itp.
    jeśli dziecko zrozumie, że się nim interesujesz, że jesteś dla niego niczym najlepszy kumpel, będzie Twój
    powodzenia

3. reklama
  4. Anna25

Anna25 wrzesień2006/lipiec2012

potwierdzam przedmówczynię,obecność to podstawa:tak: