reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Pokój dla mamy - studentki.Pilne!

castaway

Aktywna w BB
Dołączył(a)
10 Sierpień 2010
Postów
84
Witam,proszę o pomoc. Jestem studentką i od marca będę mamą. Niestety tak się życie poplątało,że zostałam sama. Mogłabym zrezygnować ze szkoły,ale to bez sensu, w czerwcu bronię licencjat, po drugie,jak zrobię przerwę, to juz nie dokończę,a teraz staram się jeszcze bardziej,bo chcę zapewnić w przyszłosci babelkowi wszystko co potrzebne. Natomiast nie stać mnie na samodzielne mieszkanie,a pokój wynająć z dzieckiem to równa się z cudem. Jeśli któraś z Was wie o jakimś lokum, to proszę o wiadomość. A moze ktoś jest w podobnej sytuacji i mogłybyśmy razem poszukać jakiegos mieszkanka? Zostało mi coraz mniej czasu,a nie pójdę z dzieckiem na ulicę. Proszę Was o pomoc,bo ja sama już nie daję rady.
 
reklama
sprobuj poszukac jakas staruszke ktora wymaga opieku typu zrobic zakupy, posprzatac zrobic obiad itd a na pewno sie zgodzi cie przyjac, ja tak w katowicach przez rok mieszkalam z kolezanka zajmujac sie dwiema babciami ktore nie wstawaly z lozka, nie placilysmy nic za mieszkanie, mialysmy pokoik wzamian za opieke nad nimi. moze takie ogloszenie gdzies zamiesc "zajmę się starsza osobą wzamian za pokój" nie wiem na jak dlugo go ptrzebujesz ale jak tylko do czerwca to moze sie ktos takim ogloszeniem zainteresuje.. szkoda ze nikogo z wroclawia nie znam...