reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

powrót do pracy :(

Framama

A teraz SERCA mam dwa!
Dołączył(a)
9 Styczeń 2010
Postów
1 613
Miasto
Warszawa
witam!
pracuję jako inżynier budownictwa. dziś byłam na rozmowie w sprawie powrotu do pracy. i dowiedziałam się ,że na moje stanowisko jest przyjętych 2 nowych pracowników i dla mnie nie ma tego miejsca.
oczywiscie zostanie dla mnie stworzone nowe stanowisko pracy , ale to nie będzie to samo. zdaniem mojego pracodawcy to nie jest degradacja stanowiska , a dla mnie jest. bo przed ciążą byłam koordynatorem projektu , budowałam apartamentowiec a teraz mam sie zajmować rejestrowaniem usterek w instnejących już budynkach. oczywiście wynagrodzenie pozostanie bez zmian. jednak zostaną mi wypowiedziane "stare" warunki pracy i dostanę nowy zakres obowiązków. stąd moje pytanie czy tak może pracodawca postąpić? dodam ,że złożyłam wniosek ,abym mogła pracować na 3/4 etatu i zmieniłam godziny pracy i moja prośba została przyjęta.
czuję się bardzo pokrzywdzona i jakoś zniesmaczona całą tą sytuacją.
bardzo proszę o poradę jak powinnam postąpić.
bardzo dziękuję za odpowiedź.

p.s. i jak tu zdecydować się na dziecko , skoro nie wiadomo jak będzie później z pracą?
 
reklama
Rozumiem, że wraca Pani po urlopie wychowawczym.