reklama

Przyczepka rowerowa dla dwójki dzieci, co o tym sądzicie, gdzie można niedrogo t

Temat na forum 'Roczniaki i dwulatki' rozpoczęty przez emimart, 7 Maj 2006.

  1. emimart

    emimart Zaangażowana w BB

    Cześć!Wycieczki rowerowe to jet to!!!!!!!! Wastanawiamy sie z mężem nad kupnem przyczepki rowerowej dla dwójki naszych dzieci. Poczytaliśmy juz troszeczkę na ten temat w internecie. Ciekawa jestem Waszych opinni na ten temat a może znacie sprawę z własnego doświadczenia. No i cena tych cacek, strasznie wysoka...może można gdzieś tanio kupić taki sprzęt(o dobrej jakości).Czekam na wasze odpowiedzi i sugestie. Pozdrawiam
     
  2. busia_m

    busia_m Fanka BB :)

    Witaj Emimart

    Ja również jestem fanką wycieczek rowerowych. Jestem też mamą bliźniąt, a dwójki dzieci nie da się bezpiecznie wozić w fotelikach na jednym rowerze. W związku z czym w dniu wczorajszym kupiłam na allegro przyczepką, którą polecił mi kolega z forum bliźniaczego. Sami takiej używają i są bardzo zadowoleni.

    http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=1762843 Tutaj mozesz ją sobie obejrzeć.

    Jedynym mankamentem tego uroczego urządzenia jest to, że w świetla prawa polskiego nie wolno przewozić osób w przyczepach ciagniętych przez pojazdy. A rower jest pojazdem...

    Ja sie tym jednak nie przejmuję. Liczę na to, że w razie kontroli trafię na "cywilizowanego" funkcjonariusza prawa, który poprzestanie na upomnieniu ;D

    Jeśli się zdecydujesz, to życzę przyjemnej jazdy.
     
  3. reklama
  4. emimart

    emimart Zaangażowana w BB

    Cześć!busia m ale mi sprawiłaś niespodziankę, juz straciłam nadzieję,że ktoś sie odezwie.Udaliśmy się na stronę na allegro, którą nam wskazałaś. Super sprawa juz działamy! Powiedz mi tylko,czy ten mój mały szkrab 13/14 miesieczny nie jest na to zbyt mały. niby piszą, gdzieś tam kiedyś czytałam,ze od 18m-ca,ale mając te przyczepkę i używając jej powiedz mi czy dobrze amortyzuje. Nie chodzi mi tu o jakieś super wyciszenie drgań,ale czy jako mama wsadziłabyś takiego malca do tego cacka. Niunia nie jest filigranowa, to kawał kobitki i wzrostowo i wagowo. O Emi sie nie martwię bo ona jest w tym wieku, co Twoje córy. Bardzo sie zapaliliśmy na tę opcję wożenia naszych pociech, może gdzieś się na szlakach spotakamy. A tak , jeśli mozna zapytac, to skąd jesteście, bo my z Kalisza? Pozdrawiam
     
  5. busia_m

    busia_m Fanka BB :)

    Jesteśmy z Warszawy. Zwykle zwiedzamy północno-wschodnią część Polski - suwalszczyzna itp. Może się gdzieś kiedyś spotkamy. ;D

    Jeśli chodzi o przyczepkę, to już sprawdziliśmy - wczoraj i dziś. Wczoraj tylko po parkowych alejka, dziś już nawet po leśnych drogach. Maluchami trochę trzęsie, ale nie jest to jakieś szczególnie uciążliwe, poza tym sama jazda sprawia im ogromną frajdę. Podczas dłużej podróży dziewczyny zasnęły i tutaj jest jedyny problem, bo nie bardzo jest je jak ułożyć do snu - więc jeśli Twoje młodsze szczęście jeszcze sypia w dzień, to może być to trochę problematyczne. Wprawdzie właśnie wpadliśmy na pewien pomysł, co do tego jak można by było ułożyc dzieci, ale jeszcze musimy to sprawdzić w praktyce. Jak sprawdzimy, to damy znać.

    Poza tym przyczepka sprawdza się rewelacyjnie jako miejsce do zabawy w dom, w wózek dla dzidziusia itp. Teraz już nie mam siły po całym dniu na rowerze, ale jutro rano wrzucę zdjecia, to sobie obejrzysz.
     
  6. emimart

    emimart Zaangażowana w BB

    Cześć busia m !Zedcydowanie sporo nas dzieliw km (Kalisz-Warszawa),ale moze moze kto wie....może się gdzieś spotkamy. Dzięki za Twoja opinię, troszkę sie łąsnie tych "trzesionek" obawiam,ale mam nadzieję,ze będzie ok. Wczoraj w ostatniej minucie na allegro ktoś nas przelicytował i musimy dziś próbować. Oby sie powiodło jak mi sie juz znudzi licytacja to kupimy w regularnej cenie,ale narazie chcę powalczyć...ha ha ale to wciągajace. Czekam na zdjecia, bardzo jestem ich ciekawa.... Pozdrawiam!
     
  7. busia_m

    busia_m Fanka BB :)

    Emimart, wprawdzie ranek minął już jakiś czas temu, ale dopiero teraz mam trochę czasu, żeby zademonstrować nasz zakup i jego użytkowniczki.

    Tak wyglada przyczepka ciągnięta przez rower z tatusiem




     
  8. busia_m

    busia_m Fanka BB :)

    Tutaj potwierdzenie, że wyważona jest rewelacyjnie i nawet dziecko może ją pociagnąć - Zuzi zrobiła z niej wózek i woziła w nim Olę.

     
  9. busia_m

    busia_m Fanka BB :)

    A po całej zabawie obie panny zasnęły na wycieczce w parku i nie widział tych wszystkich ludzi, którzy się za nami oglądali.

    Emimart, spróbuj z tym chłopakiem pogadać przez gg, mnie się udało i dowiedziałam się, że będzie miał jeszcze inny model tej przyczepki - taki zdoczepianym kołem z przodu i rączką z tyłu - coś w rodzaju spacerówki po odczepieniu od roweru.



     
  10. reklama
  11. emimart

    emimart Zaangażowana w BB

    No witaj! busia m bardzo fajne zdjęcia i super wyglądają dziewczyny. Już chyba nie będę miała okazji pogadać z Panem Neumanem ponieważ dzis udało się kupić przyczepkę na aukcji allegro.Całkiem dobra cena (375zł) nie wiem za ile Wam się udało. Cena jakby nie było na aukcji była zdecydowanie niższa (nawet ta "kup teraz") od tych które widzieliśmy w necie na stronach sklepów-dokładnie ten sam model. Ale super....cieszyłam sie jak dziecko i pogadałam z Panem po tym jak natychmiast zrobiliśmy przelew na konto Powiedział,ze jutro wyśle przesyłkę do nas.Czekam jak tylko do nas dotrze to sie odezwę a po pierwszej wyprawie wyślę zdjęcia moich "zgredek" w rowerowym pojeździe jak powiedziała Emilka widząc przyczepke na zdjęciu, na aukcji. Pozdrawiam
     
  12. busia_m

    busia_m Fanka BB :)

    Emimart, super. Czekam na zdjęcia i opowieści o wrażeniach dziewczynek.
     

Poleć forum