reklama

ROCZEK - impreza, prezenty, goście...

Temat na forum 'Dzieci urodzone w styczniu 2007' rozpoczęty przez aph, 2 Listopad 2007.

  1. aph

    aph Mamy styczniowe 2007 Mama Roberta 24.12.06

    Myslalyscie juz w jaki sposob swietowac urodzinki swoich Skarbow.

    Mi ten temat juz od 2 miesiecy chodzi po glowie.
    Macie jakies ciekawe pomysly?
    Robicie urodzinki w domu, czy w lokalu?

    No i co kupujecie swoim maluchom w prezencie? My chcialismykupic Robertowi rowerek, ale dziadkowie stwierdzili, ze kupia, tak wiec myslimy dalej.
     
  2. AbEjA

    AbEjA Mamy styczniowe 2007

    Aph, fajny temat, bedzie mozna podrzucać i pościagac pomysły :-)

    ja sie jeszcze za bardzo nad tym nie zastanawiałam, w kazdym razie raczej napewno nie bedziemy robic imprezty w lokalu tylko w domu.
    Napewno bedzie ogromny kolorowy torty, czapeczki, konfetti etc..
    ale musze to wszystko przemyslec..
     
  3. reklama
  4. Monika77

    Monika77 Fanka BB :)

    Fajowy pomysł Aniu z tym wątkiem :tak::-D Buziak dla ciebie :-D

    My też imprezę będziemy robić w domu. Ten temat też mi chodzi już od jakiegoś czasu po głowie, ale jeszcze nic konkretnego nie wymyślilam :no: Sporo jest tego ;-) Na pewno jakiś tort, konfetti i sprawdzenie co Witek pierwsze chwyci (kieliszek, książeczkę, pieniążki etc.). Nad prezentem nadal się zastanawiamy. Ale najpierw muszę wymyśleć co mu kupić na Gwiazdkę ;-)
     
  5. aph

    aph Mamy styczniowe 2007 Mama Roberta 24.12.06

    No wlasnie. Ja mam i Wigilie i urodzinki w jeden dzien. :tak:

    Robimy mu imprezke w domu w drugi dzien swiat, bo tak jest roczek w kosciele. No ale przez to mam problem z tortem, bo 26 grudnia wszystkie cukiernie sa zamkniete. :no: Musze kogos poprosic o upieczenie tortu, bo ja nie mam takich zdolnosci.

    No i powiedzialam sobie ze od poczatku grudnia zaczynam Roberta uczyc dmuchac, zeby zdmuchnal swieczke na swoim torcie. :tak:

    Co do tego wybierania, bo tych rzeczy mnostwo mozna dziecku podac, ale podobno im wiecej tym gorzej, bo trudniej sie zdecydowac. Ja mysle, ze wybierzemy tak z 5, 6 podstawowych i zobaczymy. :-D
     
  6. aniay

    aniay Mamy styczniowe 2007 fulltime mum Moderatorka Członek załogi

    Tak tak, super pomysl z tym watkiem.
    My pewnie Oli zrobimy urodziny razem z Marysinymi (5 dni mlodsza) bedzie taniej latwiej... myslalam o zciagnieciu kogos z pl ale chyba to nie wyjdzie. O prezencie nie myslalam jeszcze zobaczymy na jakim etapie bedzie moje dziecie :p
     
  7. karola2007

    karola2007 Mamy styczniowe 2007 majowe mamy'08

    SUPER WATEK:-) MY CHYBA BEDZIEMY IMPREZKE ROBIC W LOKALU BO MAMY MALE MIESZKANKO I NIE POMIESCIMY WSZYSTKICH GOSCI I DZIECIAKOW:tak:CO DO PREZENTU TO SIE ZASTANAWIAMY NAD ROWERKIEM :happy: NO A TORCIK BEDZIE OBOWIAZKOWO :-)
     
  8. tika

    tika Mamy styczniowe 2007 Mama Mateuszka

    Aph ... super pomysł z tym wątkiem :tak: i w ogóle dzięki, bo ja o roczku w ogóle jeszcze nie myślałam, a czas tak szybko leci, że to już przecież tuż tuż :szok::-D.

    U nas też na pewno będzie tort, konfetti, kolorowe baloniki (chyba ... nie no .... raczej na pewno:laugh2:) i impreza w domu. Jaki prezent ... jeszcze nie myśleliśmy o tym :zawstydzona/y:, ale teraz zaczniemy :tak: .
    No i też zacznę uczyć naszego smyka zdmuchiwać świeczkę :-)
    Monia ... a jak się przeprowadza taki test :-)???
     
  9. Monika77

    Monika77 Fanka BB :)

    Tika Są różne sposoby, to znaczy różne rzeczy można położyć przed dzieckiem np. pieniążek (oznacza, że będzie zbierał pieniążki :-D), kieliszek (będzie pił :-(), książeczkę (będzie się dobrze uczył), różaniec (wiadomo o co chodzi ;-)) i w niektorych regionach kładą jeszcze coś, ale nie pamiętam co. Sorry. U nas kładzie się to co napisałam :tak: A u was nie ma czegoś takiego?
     
  10. reklama
  11. tika

    tika Mamy styczniowe 2007 Mama Mateuszka

    Monia ... coś mi się obiło o uszy ... gdzieś ... ale nie wiedziałam dokładnie co się kładzie i w jakiej sytuacji .... teraz już wiem dzięki :-):tak:, będziemy w takim razie też nasze dziecko testować :-D:-D, ciekawe co wybierze :confused:;-)
     
  12. ania_zywa

    ania_zywa Gość

    U nas się jeszcze kładzie pióro, tzn że będzie w przyszłości pisarzem, poeta itp. Ale ogólnie to można samemu wymyśleć, co jeszcze położyć, im więcej tym weselej:tak:. Moja mama na przykład powiedziała, że jak ona miała roczek wybrała szpulkę nici.. A teraz jest krawcową:-D:laugh2:.
     

Poleć forum