reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

reklama

Sączenie się wód płodowych

Rozwiązania
0
Witam. Jestem aktualnie w 32 tygodniu ciąży.
W zeszłym tygodniu zaczęły odchodzić mi wody płodowe. Trafiłam na oddział patologii ciąży i jestem już tutaj tydzień czasu. Prócz sączących się wód płodowych wszystko jest w normie. Mały rozwija się bardzo dobrze. Waży już 1.800 kg. Żadnych skurczy nie ma. Wszystko w normie. Dostałam sterydy na płuca, antybiotyki. Jestem pod stała kontrola lekarza, ktg, usg, posiewy i inne cuda. Czy któraś z Was była w podobnej sytuacji? Jak długo lezalyscie na patologii.? Mi mówią, że aż do porodu. Jedni lekarze mówią, że wytrzymam do 34 tygodnia, inni nie wiedzą.. Szczerze mówiąc nie wiem na czym stoję.
Pozdrawiam.

reklama

Destino

Fanka BB :)
Miasto
Kraków
Rozwiązania
1
Witam. Jestem aktualnie w 32 tygodniu ciąży.
W zeszłym tygodniu zaczęły odchodzić mi wody płodowe. Trafiłam na oddział patologii ciąży i jestem już tutaj tydzień czasu. Prócz sączących się wód płodowych wszystko jest w normie. Mały rozwija się bardzo dobrze. Waży już 1.800 kg. Żadnych skurczy nie ma. Wszystko w normie. Dostałam sterydy na płuca, antybiotyki. Jestem pod stała kontrola lekarza, ktg, usg, posiewy i inne cuda. Czy któraś z Was była w podobnej sytuacji? Jak długo lezalyscie na patologii.? Mi mówią, że aż do porodu. Jedni lekarze mówią, że wytrzymam do 34 tygodnia, inni nie wiedzą.. Szczerze mówiąc nie wiem na czym stoję.
Pozdrawiam.