reklama

Samopoczucie przyszłej mamy ;)

Temat na forum 'Dzieci urodzone we wrześniu 2006' rozpoczęty przez cleo28, 6 Styczeń 2006.

  1. cleo28

    cleo28 Fanka BB :)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Chcę spytać czy wy już macie jakieś objawy ciąży? Nie wiem, niedobrze wam, macie wstręd do zapachów, smaków a może jeszcze cos innego.
    Jak na razie ja nic u siebie takiego nie zaobserwowałam ale to może dlatego że to początek a jak jest u was?
    Czuję się świetnie, troszkemi tylko przyszkadza jak otwieram lodówkę, taki dziwny zapach wyczuwam ale nie umiem go okreslić. A lodówka na pewno czysta bo na święta czyszczona ;D
    Czekam na wasze obserwacje
     
  2. cleo28

    cleo28 Fanka BB :)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Chyba cos sie zaczyna dziać ;)
    Od jakiegos czasu popijam sobie koło 11 kawkę, dziś jak zawsze ją przygotowałam i czekała na mnie chyba z 30 min. wcale nie mam na nia apetytu a kupilam sobie specjalnie bezkofeinową bo lubię sam smak kawy a nie to ze pobudza. A jak u was?
     
  3. reklama
  4. adasia

    adasia Wrześniowe mamy'06

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Hej Cleo ! ja też jestem na samym początku ciąży :D na razie czuję się bardzo dobrze, nie wymiotuję , mam za to bardzo bolące piersi.Czy byłaś już u lekarza ? Na kiedy masz termin ? Ja jeszcze nie byłam na wizycie , wybieram się w przyszłym tygodniu na razie robiłam tylko test
     
  5. cleo28

    cleo28 Fanka BB :)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Adadia ja też jeszcze nie była, jak poszłam do niego w ciaży z moja córcią (własnie w 4 tyg.) to powiedział że za wcześnie, abym przyszła za 2 tyg. I tak zamierzam zrobić i tym razem, wybieram się gdzieś w okolicach 16-18 styczeń.
    Termin mam na 16 września a ty? A co do piersi to nie narzekam ale sa jakby cieższe
     
  6. adasia

    adasia Wrześniowe mamy'06

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Ja mam termin na 06.09.2006 ale jeszcze nie potwierdził tego lekarz , na razie to obliczenia z kalkulatora

    Do lekarza też wybieram się za jakiś czas , może w przyszłym tygodniu ale to zależy od tego jak będę się czuła .Na razie jest OK , biorę folik
     
  7. cleo28

    cleo28 Fanka BB :)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    u mnie też nie jest to potwierdzone no ale inaczej lekarzowi nie wyjdzie. A co folika to też biore, zaczełam 3 miesiace temu. Czytałam o twoim syknu chorym na ospę, nie martw sięja mam to samo w domku, w piątek byłam z nią u pediatry, pytałam się czy moze zagrozć to ciąży, stwerdziła ze jak chorowałam to nie.
     
  8. adasia

    adasia Wrześniowe mamy'06

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Ja niestety nie jestem pewna czy przechodziłam ospę, moja mama też nie jest pewna :( No cóż zobaczymy , mam nadzieję że będzie dobrze i dzidzia bdzie zdrowa
     
  9. cleo28

    cleo28 Fanka BB :)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    adasiu na pewno dzedzia będzie zdrowa, poczytałam troszke wypowiedzi dziewczyn na innych stronach i one też były w podobnych przypadkach jak nasze i urodziły zdrowe dzieci. Niektóre nawet przechodziły ospa w pierwszych tyg. tak wiec głowa do góry.
    U mnie kolajna noc nie przespada, mała bardzo źle spała, co chwilkę się budzila, drapała. Mowię wam , koszmar, niewyspana jestem no ale cóż, niedlugo goscie przyjadą to moze się troszke rozruszam ;)
     
  10. reklama
  11. Margolis

    Margolis Wrześniowe mamy'06

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Hej! JA też w zasadzie nie mam żadnych objawów, ale jak widzę to norma. Byłam u lekarza 5 grudnia. Zwiększył mi dawkę dupfastonu i kazał przyjść 24 stycznia. Nie mogę uwierzyć, że wtedy zobaczę maleństwo a raczej kropeczkę. Na razie dokuczają mi tylko nerki ale mam nazieje, że to przejdzie. :)
     
  12. cleo28

    cleo28 Fanka BB :)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Margolis swietnie ze dobrze się czujesz :) A co do nereczek to moze gdzieś cię przewiało? Jejku jak ja ci zazdroszczę tego usg, moze mnie też uda sie mojego namówić na nie.
    a mnie cos zaczyna brzuszek pobolewać, tak dziwnie, chwilami jak na @. Troszke sie boje ale wierzę że bedzie dobrze.
     

Poleć forum