reklama

siedzisz z dzieckiem w domu - dorób sobie pracując w internecie

Temat na forum 'Mamy pracujące' rozpoczęty przez izabrza, 23 Październik 2012.

  1. izabrza

    izabrza Początkująca w BB

    Praca dodatkowa dla każdego. 15 zł / h. Wprowadzanie danych na stronach www,
    wypełnianie ankiet internetowych. 3-5 godzin dziennie. Krótkie CV proszę
    kierować pod adres mailowy: agnescio@wp.pl
     
  2. Kiulik

    Kiulik Fanka BB :)

    któraś z Was skorzystała???
     
  3. reklama
  4. Eminem

    Eminem Fanka BB :)

    Nie wiem, nie wiem, takie ogłoszenia to powinny być w serwisach o pracy a nie na forum:)
     
  5. wezka

    wezka Początkująca w BB

    Dziewczyny jeżeli chcecie sobie zarobić jakieś dodatkowe pieniążki siedząc w domu, to nie dawajcie się wpuścić w maliny! Naprawdę większość firm, które teraz się reklamuje w internecie to firmy-krzaki, niewypłacalne...
    polecam Wam fajnego bloga O finansach... | z socjologicznym zacięciem ;-), tam znadziecie sprawdzone informacje o rodzajach pracy przez internet, dowiecie się na co zwracać uwagę rejestrując się gdzieś, jakie firmy sią niewypłacalne itp ;-0
     
  6. Nilcia

    Nilcia Fanka BB :)

  7. nowanka

    nowanka Zaciekawiona BB

    Hej :) zarabianie w internecie to nie jest ściema, bo sama tak dorabiam :) już pół roku na L4 jestem, bo się strasznie źle w ciąży czuję, a znowu pełne lenistwo to nie w moim typie i znalazłam całkiem niezła stronę, na której się zalogowałam i jestem ankieterką :D wiadomo kokosów z tego nie ma, ale jak wypełnisz dużo ankiet to już się fajny dodatek do pensji odłoży na jakieś fajne drobiazgi do pokoiku dziecięcego :) nie ma się czego bać, bo nic się nie płaci za logowanie ewentualnie można dostać bon np. empiku na książkę, co też wydaje mi się spoko pomysłem ;) a tu link do portalu Link do: Badania internetowe
     
  8. kasandrja

    kasandrja Zaciekawiona BB

    dobrze wiedzieć, bo też nie potrafię siedzieć w domu bezczynnie. z tydzień tak wytrzymam, a potem zaczynam się nudzić
     
  9. nowanka

    nowanka Zaciekawiona BB

    Dokładnie, dlatego poszperałam w internecie i znalazłam tę stronę z ankietami :) logowałaś się może na niej?
     
  10. reklama
  11. nowanka

    nowanka Zaciekawiona BB

    Czy może mi ktoś powiedzieć, czy wypełniając ankiety przez internet muszę rozliczyć wniosek PIT? Bo tak się w to wkręciłam, że zupełnie nie sprawdziłam tego wcześniej i teraz nie wiem co mam zrobić... Kasa wypłacana jest przez PAYPAL i czy to jest na tej samej zasadzie jak z PAYBACK czy normalnie trzeba wypełnić roczne rozliczenie? Niestety nie znalazłam na stronie www.badanie-opinii.pl informacji o tym, stąd moje pytanie. Z góry dzięki za odpowiedź :)
     
  12. ameliakorek

    ameliakorek Początkująca w BB

    Czy naprawdę da się cokolwiek na tym zarobić? ;)
     

Poleć forum